Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten laittaa mies katumaan tekojaan?

Vierailija
15.10.2014 |

Poikaystäväni päätti tänään ottaa minun tilasta kaverinsa luoksensa nukkumaan. Tämä "kaveri" on jopa minun mielestä hyvin kaunis.. Ennen olen voinut olla samassa asunnossa nukkumassa, vaikka hänellä on kaveri yökylässä, mutta nyt ei syystä tai toisesta käy. Ja tämäkös minua ottaa päähän..

Hän saa luvan lepytellä minua ihan kunnolla, koska tätä en ihan hetkeen unohda.. Miten siis laittaa hänet katumaan tekojaan? Hän on ihminen joka, flirttailee kaikkien kanssa, joten en tiedä onko hän aina ihan tosissaan vai leikilläänkö heittää muille naisille juttua.. Mutta auttakaa, kiitos :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry vaan, mutta jotta voisit saada poikaystävän katumapäälle pitäisi sun olla henkilö josta kyseinen poikaystävä oikeasti välittää. Ei vaikuta siltä että näin olisi, joten tuskimpa häntä kiinnostaa mitä teet tai olet tekemättä.

Vierailija
2/5 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi Pyhä Vulva , joka kuvittelee olevansa maapallon keskipiste ja luulee itsestään toooooooodella paljon liikoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh.

Jos mun mieheni (siis silloin kun oli vielä poikaystävä) olisi kutsunut yökylään naispuolisen kaverin, ja minä en olisi saanut olla paikalla, gän olisi hyvin nopeasti lakannut olemasta poikaystäväni.

Vierailija
4/5 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tollasella miehellä tee mitään. Uus!

Vierailija
5/5 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Ap saa jätettyä tuota. Säälittävää, katsoo vierestä kun poikaystävä lämmittelee toisia naisia. On pojalla kissanpäivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme