Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi kirjoittaa " kuuLLostaa" , kun se on KUULOSTAA!?!

Vierailija
31.08.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän näitä piisaa.

Vierailija
2/10 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko koskaan nähneet kenenkää kirjoittavan " hernekkeitto" tai " tervettuloa" ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustaa on ihan yhtä hankala mulle... mutta sen taas kirjoittaisin yhdellä " l:llä"

Vierailija
4/10 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka aina sanotaan, että suomea puhutaan niin kuin kirjoitetaan, niin ei se kyllä ihan pidä paikkaansa.

Vierailija
5/10 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin lukion äikänope neuvoi kirjoittamaan noin. Tyhmältä se mustakin " kuulostaa" , mutta kyllä minä opea uskon...

Vierailija
6/10 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kuulostaa, EI kuullostaa"

Vierailija
7/10 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi muistaa värin, koska koko kuullostaminen kuulosti korvaani niiiiin typerältä. Hyvä siis, ettei edes ole totta :-)

T:12

Vierailija
8/10 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Puolustaa on ihan yhtä hankala mulle... mutta sen taas kirjoittaisin yhdellä " l:llä"

Voi jiiz sentäään. Vai on luulostaa-verbin perusmuoto kuulla. :D Tolla logiikalla puolustaa-verbin perusmuoto olisi puolla tai vastaavaa..

Peruskoulun jälkeen ei oo taidettu koulua käyty eikä sielläkään oltu korvat auki.

Miun mielestä puhekielellä voi kirjoittaa, mutta kyllä mie ny oletan, että kaikki tarpeen vaatiessa osaavat kirjoittaa!!!

Vierailija
9/10 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Voi jiiz sentäään. Vai on luulostaa-verbin perusmuoto kuulla. :D Tolla logiikalla puolustaa-verbin perusmuoto olisi puolla tai vastaavaa..

Peruskoulun jälkeen ei oo taidettu koulua käyty eikä sielläkään oltu korvat auki.

Miun mielestä puhekielellä voi kirjoittaa, mutta kyllä mie ny oletan, että kaikki tarpeen vaatiessa osaavat kirjoittaa!!!

Ja ennen kuin kukaan rupeaa sössöttämään, niin haluan ilmoittaa, että kirjoitin äskeisen kiireessä, josta kirjoitusvirheet johtuvat.

Vierailija
10/10 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" päivät pääskysten" :D

Se on päivät pääksytysten

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi