Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosmetiikan "luottotuotteet"

Vierailija
14.10.2014 |

Mitkä ovat teidän ns.luottotuotteita kosmetiikassa? Mitä merkkejä ja tuotteita suosittelette esim.ihonhoidossa ja meikeissä?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka valitatte rullaantuvasta meikkivoiteesta; teidän kosteusvoide ei ole kunnolla imeytynyt ihoon ensin, tai se kosteusvoiteenne jättää geelikalvon ihon pinnalle jonka takia sen päälle levitettävä meikkivoide lähtee rullautumaan.

Vierailija
2/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jollain vinkkiä joko pohjustustuotteeksi tai meikkivoiteeksi 30-v naiselle, jolla tuntuu kosteusvoiteestakin huolimatta useasti meikkivoide ns. "kuoriutuvan" pois. Tai lähinnä ei tasoitu iholle kauniisti, vaan tunkeutuu pelkästään huokosiin sisälle, mutta muuten jää pintaan.

Erittäin huono selitys, mutta toivon että joku ymmärsi. Olen kuvaillut tätä muille sanomalla, että ihoni hylkii meikkivoidetta. Olen kokeillut useampia kasvorasvoja ja meikkivoiteita, mutta ei tunnu löytyvän oikeaa. Iho on tyypillinen sekaiho. Nenä ja otsa kiiltää, muualla ja varsinkin huulten alapuolella molemmin puolin taas välillä todella kuivaa. Jokin ihon ja huokoset tasoittava sekä kosteuttava huipputuote olisi siis haussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:03"]

Olisiko jollain vinkkiä joko pohjustustuotteeksi tai meikkivoiteeksi 30-v naiselle, jolla tuntuu kosteusvoiteestakin huolimatta useasti meikkivoide ns. "kuoriutuvan" pois. Tai lähinnä ei tasoitu iholle kauniisti, vaan tunkeutuu pelkästään huokosiin sisälle, mutta muuten jää pintaan. Erittäin huono selitys, mutta toivon että joku ymmärsi. Olen kuvaillut tätä muille sanomalla, että ihoni hylkii meikkivoidetta. Olen kokeillut useampia kasvorasvoja ja meikkivoiteita, mutta ei tunnu löytyvän oikeaa. Iho on tyypillinen sekaiho. Nenä ja otsa kiiltää, muualla ja varsinkin huulten alapuolella molemmin puolin taas välillä todella kuivaa. Jokin ihon ja huokoset tasoittava sekä kosteuttava huipputuote olisi siis haussa.

[/quote]

Joku kauhee silikonipommi, kuten Lorkun Studio Secrets -purnukka. Pitää vaan tosi huolellisesti pyöritellä hyvän meikinpoistoaineen kanssa pois. Kaikki primerit on pääasiassa silikonia.

Vierailija
4/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:03"]

[/quote]

Joku kauhee silikonipommi, kuten Lorkun Studio Secrets -purnukka. Pitää vaan tosi huolellisesti pyöritellä hyvän meikinpoistoaineen kanssa pois. Kaikki primerit on pääasiassa silikonia.
[/quote]
Olen itse asiassa kokeillut tuota, kaapissa edelleen puoliksi käytetty purkki! Useasti meikkivoiteen levittämisen aikana/ jälkeen on lähtenyt hilseilemällä pois kasvoilta. Ihme juttuja välillä, toisinaan riippuu ihan päivästä, että tarttuuko tähän naamariin mitään vaiko ei :D Alkaa kyllästyttää jo koko meikkaaminen, kun ikinä ei tiedä lopputulosta ;)

Vierailija
5/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jollain vinkkiä joko pohjustustuotteeksi tai meikkivoiteeksi 30-v naiselle, jolla tuntuu kosteusvoiteestakin huolimatta useasti meikkivoide ns. "kuoriutuvan" pois. Tai lähinnä ei tasoitu iholle kauniisti, vaan tunkeutuu pelkästään huokosiin sisälle, mutta muuten jää pintaan. Erittäin huono selitys, mutta toivon että joku ymmärsi. Olen kuvaillut tätä muille sanomalla, että ihoni hylkii meikkivoidetta. Olen kokeillut useampia kasvorasvoja ja meikkivoiteita, mutta ei tunnu löytyvän oikeaa. Iho on tyypillinen sekaiho. Nenä ja otsa kiiltää, muualla ja varsinkin huulten alapuolella molemmin puolin taas välillä todella kuivaa. Jokin ihon ja huokoset tasoittava sekä kosteuttava huipputuote olisi siis haussa.

[/quote]

Mulla on ihan sama ongelma. Olen kokeillut kymmeniä eri tuotteita,  enkä ole löytänyt mitään sopivaa. Niinpä en sitten yleensä käytä meikkivoidetta,  mikä on tylsää, koska iho on talvikaudella tosi epätasaisen värinen. 

Vierailija
6/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Blascon red neutralizer! Kaikki muu voi mennä kunhan se jää, mulla on tosi punoittava naama ja tuo on ainoa joka saa mut näyttämään vähääkään ihmiseltä.

Vierailija
7/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sephoran silikoni-primer hyvä. Sen päälle sit meikkivoide.

Vierailija
8/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras ripsari on Benefitin They are real.

Vierailija
9/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:14"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:03"] [/quote] Joku kauhee silikonipommi, kuten Lorkun Studio Secrets -purnukka. Pitää vaan tosi huolellisesti pyöritellä hyvän meikinpoistoaineen kanssa pois. Kaikki primerit on pääasiassa silikonia. [/quote] Olen itse asiassa kokeillut tuota, kaapissa edelleen puoliksi käytetty purkki! Useasti meikkivoiteen levittämisen aikana/ jälkeen on lähtenyt hilseilemällä pois kasvoilta. Ihme juttuja välillä, toisinaan riippuu ihan päivästä, että tarttuuko tähän naamariin mitään vaiko ei :D Alkaa kyllästyttää jo koko meikkaaminen, kun ikinä ei tiedä lopputulosta ;)

[/quote]

musta tämä kuulostaa siltä, että vaikka sä kuvittelet sulla olevan sekaiho, se on oikeasti kuiva (ja ne kiiltävät kohdat otsalla ja nenällä johtuu ehkä siitä, että iho yrittää tuottaa rasvaa kuivuutta vähentääkseen). Kokeile siis käyttää kuivan ihon hoito- ja meikkituotteita. Sensailla oli takavuosina hyvä kuivan ihon meikkivoide, mutta en oo köyttänyt vuosiin joten se voi olla muutettu. Hoitotuotteilla voit tosin jopa päästä siihen tilanteeseen, että et enää tarvitse meikkivoidetta, mikä usein ainakin kolmevitosta vanhemmalle naiselle onkin parempi vaihtoehto (meikkivoide tasoittaa väriä, mutta tuo esiin rypyt ja yleisen ihon väsyneisyyden - tätä ei kaupan meikkikonsulentti myönnä, mutta sen näkee omista valokuvistaan.

Vierailija
10/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän suolasaippuaa ihon ja kasvojen pesuun, sekä deodoranttina. Ihorasvana käytän Erioilia. En meikkaa oikeastaan koskaan. Ripset ja kulmat värjään kestoväreillä. Hiukset pesen oliiviöljysaippualla. Nämä on toiminut minulla hyvin ja ovat myös edullisia.

Vierailija
11/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulmageeli?

Vierailija
12/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen tummien silmänalusten peittovoide. Ihan paras. Samoi lumenen red neutraliser. Näitä hamstraan aina suomessa käydessä(asun ulkomailla)

Lisäksi Lumenen BB ja CC voiteet on laiskan päivän pelastajia.

The Body Shopin meikkivoidepuuteri. Kestävä, peittävä, muttei niin raskas kuin monet vastaavat tuotteet.

The Body Shopin jauhemainen mineraalimeikkivoide. Kesällä ihanan kevyt.

Sebamedin pesuneste

Vierailija
13/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen CC voide on parasta ikinä. MAC:n Conseilor  ja suihke joka pitää meikin paikoillaan. Mary -Lou Manizeer luminaizer.  Smachbox silmänpohjustusvoide. Urban Decasy luomivärit.

Vierailija
14/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen CC-voide, Lily Lolon mineraalimeikkivoide ja Maybellinen Volum Express vedenkestävä ripsiväri.

Oon muuten kokeillu kymmeniä ripsareita aina halpismerkeistä Dioriin, mutta toi tuntuu olevan ainut joka pitää tikkusuorissa ripsissä taivutukset? Onko joku saman ongelman kanssa paininut löytänyt hyvää tuotetta?

Vierailija
15/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urban Decayn ja Diorin luomivärit arkikäytössä (tosin Diorissa on yllättävän isoja laadunvaihteluja hintaan nähden), Inglotin värikkäät napit jos tekee mieli harjoittaa taitojaan. Rajauskynissä kaikki sellaiset, jotka on tehty siihen mustaan muovihylsyyn, ovat yleensä pehmeitä ja pigmenttisiä merkistä riippumatta. Kulmakynissä kiva vaalean ja maantienharmaan välissä oleva sävy on löytynyt Anastasia Beverly Hillsin Taupesta. Ripsivärinä Cliniquen High Impact. Se on massaltaan märkää ja harjalla saa levitettyä väriä hyvin, vaikka mulla on paljon ripsiä.

Meikkipohjaksi en ole oikein löytänyt sopivia tuotteita, taustalla on aknea ja toisaalta helposti kuivuva iho, joka on edelleen epätasainen. Meikkivoiteet tuntuvat aina uppoavan ihohuokosiin tai korostavan epätasaisuutta.

Vierailija
16/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, ei oo varaa mihinkään kalliiseen niin ihan perus Niveaa. Kasvovettä, päivä-ja yörasvaa. Olen sitäpaitsi niin ruma ettei mikään meikki mun naamaa pelasta.

Vierailija
17/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Oletko kokeillut mineraalimeikkejä, kuten Lily Lolo, Flow Kosmetiikka, BareMinerals..?

Eivät rullaannu pois iholta kuten nestemäiset meikkivoiteet. 

Vierailija
18/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottokamat jotka aina käytössä:

- Sensain 38c taivuttava ripsari

- YSL:n valokynä (hinnakas, mutta paras ja todella riittoisa)

- Benefitin POREfessional meikinpohjustus voide

Muuten kokeilen kaikenlaista uutta ja kivaa. Nämä on vaan vuosien pakkelinaamana kulkemisesta parhaiksi havaittu :)

Vierailija
19/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä käytätte silmäluomissa ja luomien alla? Levitättekö meikkivoidetta vai valokynää vai mitä?

minulla ongelmana pn pandasilmät, iho on kuiva ja rypistynyt, enkä tiedä miten peittäisin ne.

Vierailija
20/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 11:32"]

[/quote]

Oletko kokeillut mineraalimeikkejä, kuten Lily Lolo, Flow Kosmetiikka, BareMinerals..?

Eivät rullaannu pois iholta kuten nestemäiset meikkivoiteet. 

[/quote]

Ehdit ensin. :) Mineraaleja tulin minäkin hänelle suosittelemaan. Everyday minerals on minun suosikkini, ja sieltä saa testipakkauksia vain postimaksujen hinnalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän