Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lempiasentonne ja miksi?

Vierailija
14.10.2014 |

Minulla takaapäin mutta ainoa huono puoli että mies laukeaa helposti

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans takaapäin, jalat suht lähekkäin ja ylävartalo nojaa tyynyyn tms. Olen siis nainen. Toinen on sitten niin että mies on kyljellään ja minä makaan selälläni ja taivutan jalat miehen yli...tätä on vaikea selittää, mutta tosi kiva asento myös!

Vierailija
2/5 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti takaapäin. Siinä ei vaan nainen juurikaan ehdi täyttymystään kokea, koska tuossa asennossa laukean 20-30 sekunnissa. Muissa asennoissa kesto normi n. 10 min. Olen 49 v. Mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti takaapäin! Näkymä on uskomattoman kiihottava, pimppi tuntuu kireämmältä ja seisten naidessa takaapäin asento on tosi vaivaton (ei väsy kädet eikä muutenkaan kunto petä kesken) Laukeaminen helpointa tässä asennossa ja kädet vapaana vaikka sormeilemaan peppureikää samalla.M56

Vierailija
4/5 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selällään "korkeassa lähetyssaarnaajassa" eli niin ettei yläkropat kosketa :)

Vierailija
5/5 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 08:00"]

Ehdottomasti takaapäin! Näkymä on uskomattoman kiihottava, pimppi tuntuu kireämmältä ja seisten naidessa takaapäin asento on tosi vaivaton (ei väsy kädet eikä muutenkaan kunto petä kesken) Laukeaminen helpointa tässä asennossa ja kädet vapaana vaikka sormeilemaan peppureikää samalla.M56

[/quote]

Takaapäin asento. Siinä saa härnättyä naista ja itseään, välillä nai kovemmin ja lopettaa niin että kulli on sisällä ja hyväillä tai puristella rintoja. Sitten jatkaa ja vetää lähes leikkisästi hiuksista päätä taakseppäin.

Hyvänä kakkosena ratsastus. Nainen saa härnättyä miestä, välillä ratsastaa kovemmin ja lopettaa alkaen pyörittää pyllyään samalla kun mies hyväilee ja puristelee rintojaM50+.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä