Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko voit olla erossa puolisosta ennen kuin soitat/viestit?

Vierailija
14.10.2014 |

Jos toinen teistä lähtee vaikka työmatkalle tai muuten reissuun. Montako päivää menee, että sinulla tulee puolisolle niin asiaa että soitat hänelle tai lähetät jonkinlaisen viestin?

Minä tässä reissussa olen tullut siihen tulokseen, että ehkä joitain kuukausia, sitten varmaan pitäisi lasten kuulumisia vaihtaa jos lapset olisivat minun kanssani ja puoliso poissa.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaverilla esim. viikonlopun, niin kyllä mää viimeistään illalla soitan ja kyselen kuulumiset, toivotan hyvät yöt ja kerron mitä päivän aikana on tapahtunu. Tuntuu, että sillon aina tapahtuu kauheesti kaikkea ja on hulluna puhuttavaa :D Saatan myös päivän aikana laittaa viestiäv tai jopa soittaa nopeasti, jos on jotain mitä tarttee välttämättä kysyä.

Vierailija
22/48 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on työmatkalla joka toinen viikko. Me soitellaan kolme kertaa päivässä; aamulla, iltapäivällä ja illalla vielä hyvän yön toivotukset. Saatetaan vielä tekstailla tai lähetellä kivoja kuvia toisillemme. Eksänsä kanssa eivät koskaan soitelleet, siksi varmaan on ex.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:17"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 23:48"]

Siis mistä(?!) te niille miehillenne oikein puhutte? Mistä riittää juttua joka päivä jauhettavaksi? Mä en keksi mitään keskusteltavaa silloinkaan jos vaikka pitää mennä autolla johonkin kahdestaan. Tosi kiusallisia hiljaisuuksia aina. Lasten kanssa kyllä jutellaan ihan kaikesta, viestit kulkevat jos ei olla samojen seinien sisällä. Mutta miehen kanssa? Pitäiskö sitä kysellä jotain jääkiekkotuloksia, jotka ei kiinnosta minua vähääkään? Ap

[/quote]

Ihan kuin minä/me! Meillä on aina tosi hiljaista autossa. :D Paitsi lapset metelöi.

Mun mies on ollut vain muutaman kerran työreissulla, pisin oli kaksi viikkoa. Ei mulla ollut mitään ongelmaa. Eihän tuossa ajassa ehdi ikäväkään tulla!

Mä en ymmärrä sitä, että lyhytkin ero tekee tiukkaa ja pitää kuulumisia kysyä tai muuten laittaa jotain turhia viestejä. Ahdistaisi vain, jos joku olisi koko ajan kyselemässä missä meet, missä oot, mitä teet tmv.

[/quote]

Anteeksi nyt vain, mutta aika kamalalta tämä teidän meininki kuulostaa. Mistä te tiedätte mitä teidän puolisollenne kuuluu, jos ette juttele niiden kanssa, ja kysy kuulumisia? Miten he voivat, mitä heillä on töissä meneillään, onko jokin tiukempi stressijakso kenties? MISTÄ te sitten puhutte? Onko teillä kivaa niiden kanssa, nautitteko ja rakastatteko?

Me jutellaan ihan kaikesta. Päivän kuulumisia, kerrotaan kavereiden terveiset jos on niitä nähty, mietitään mitä ruokaa laitetaan ja missä vietetään joulu ja pitäiskö meidän sittenkin miettiä sitä talon rakennusta. Puhutaan vatsassani kasvavasta ihmisenpennusta ja mietitään että tuleeko se hoitopöytä makkariin. Mietitään uusia opiskelumahdollisuuksia ja puhutaan huolista ja murheista ja pohditaan onko rahastosäästäminen hyvä ratkaisu ja oisko kiva käydä lontoossa keväällä. Siis ylipäätään ihan kaikesta. Mun mies on mun paras ystävä, ihminen kehen luotan täysiä ja kenen kanssa sekä nauran hysteerisesti kaupassa että harrastan kiihkeää seksiä. Oon tiennyt olevani onnekas, mutta noita teidän suhteita ajatellessani tajuan olevani ihan miljoonakertaisesti onnekas. 

Vierailija
24/48 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pari päivää on ehkä sellanen aika. 

Vierailija
25/48 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
26/48 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää voi kestää hiljaisuutta, jos toinen on reissussa.

Vierailija
27/48 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan nyt muutama kk asuttu erillämme, minä ulkomailla opiskellen, kuukauden päästä takaisin Suomeen pysyvästi taas. Jos en ottaisi itse yhteyttä niin varmasti kuluisi useampi päivä ennen kuin ukko tajuaisi yhteyttä millään tavalla. Itse otan yhteyttä päivittäin kun kumppanin tekemiset kiinnostaa, pitäisi kai vähentää kyselemistä. Ottaa pattiin, olisin luullut että teini-ikään kuuluvat kissahiiri leikit oisivat jo ohi mutta ei näköjään.

Vierailija
28/48 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 23:38"]

Jos toinen teistä lähtee vaikka työmatkalle tai muuten reissuun. Montako päivää menee, että sinulla tulee puolisolle niin asiaa että soitat hänelle tai lähetät jonkinlaisen viestin? Minä tässä reissussa olen tullut siihen tulokseen, että ehkä joitain kuukausia, sitten varmaan pitäisi lasten kuulumisia vaihtaa jos lapset olisivat minun kanssani ja puoliso poissa.

[/quote]

max 2 tuntia, arvioisin.

Vierailija
29/48 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikein pohtia ja totta se on, ei olla miehen kanssa nyt 10 vuoden aikana oltu puhumatta/viestimättä toisillemme päivääkään, eli soitettaisiin kyllä kerta päivässä kun mies tai minä olisi reissussa. 

Silloin kun jompikumpi on muualla, soitetaan yleensä ainakin kerran illalla ja päivitetään kuulumiset. 

Vierailija
30/48 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee vuorokausikin, niin kamala ikävä jo.

Vierailija
31/48 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä soitellaan. Monestikin päivässä.

Vierailija
32/48 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivän ajan. Kyllä me monesti viestitellään ja soitellaan jo senkin kuusituntisen aikana. 

Vierailija
33/48 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vuorokausi saattaa mennä. Sitten tulee ihan luonnostaan otettua yhteyttä ihan jo sen vuoksi, että haluaa tietää että toinen on ok.

Vierailija
34/48 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä(?!) te niille miehillenne oikein puhutte? Mistä riittää juttua joka päivä jauhettavaksi? Mä en keksi mitään keskusteltavaa silloinkaan jos vaikka pitää mennä autolla johonkin kahdestaan. Tosi kiusallisia hiljaisuuksia aina. Lasten kanssa kyllä jutellaan ihan kaikesta, viestit kulkevat jos ei olla samojen seinien sisällä. Mutta miehen kanssa? Pitäiskö sitä kysellä jotain jääkiekkotuloksia, jotka ei kiinnosta minua vähääkään? Ap

Vierailija
35/48 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on vielä niin pieni, että hänen takiaan soittelen miehelle aamulla ja illalla, jotta lapsi saa jutella ja kuunnella isän ääntä. Jos olisi kyse vain minusta, viestittelisin ehkä kertaalleen päivässä ennen nukkumaanmenoa.

Vierailija
36/48 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni lähtee aikaisin aamulla töihin. Yleensä laitetaan ekat viestit puolin ja toisin, kun minä istun kotona aamupalalla. Ei tekstailla juuri koskaan ja soitellaankin vain harvoin toisillemme. Whatsappaillaan pitkin päivää ja yölläkin, kun ei olla yhdessä.

Vierailija
37/48 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä varmaan vuorokautta olla pitämättä yhteyttä, kyllä mies vähintään soittaa tai viestittää onko lapsilla kaikki ok. Yleensä laitan miehelle viestiä yöllä ennenkuin alan nukkumaan kun mies on yövuorossa 13h. Miehen 11h päivävuoron aikana ei välttämättä olla yhteydessä, jos en vaikka kysy tarviiko jotain erikoista kaupasta, minä kun hoidan aina kaikki ostokset.

Vierailija
38/48 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 23:38"]

Jos toinen teistä lähtee vaikka työmatkalle tai muuten reissuun. Montako päivää menee, että sinulla tulee puolisolle niin asiaa että soitat hänelle tai lähetät jonkinlaisen viestin? Minä tässä reissussa olen tullut siihen tulokseen, että ehkä joitain kuukausia, sitten varmaan pitäisi lasten kuulumisia vaihtaa jos lapset olisivat minun kanssani ja puoliso poissa.

[/quote] No teilläpä mukava järjestely :)

Vierailija
39/48 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 23:43"]

Joka päivä soitellaan. Monestikin päivässä.

[/quote]

Sama juttu.

Vierailija
40/48 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 23:48"]

[/quote]

Joo, kyllä se vähän niinku kuuluu siihen juttuun, että on kiinnostunut toisen elämästä ja kiinnostuksenkohteista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän