Nainen on kauneimmillaan 20-23-vuotiaana.
Tämä 40-vuotiaan miehen suusta kuultua. Hyi helvetti. Taitaa olla pedofiili, kun pitää lapsen näköisiä seksikkäinä.
Kommentit (16)
No entäs miehet? Milloin ne on hehkeimmillään?
No minä tiedän monta naista jotka eivät todellakaan olleet kauneimmillaan tuonikäisenä. Eivät olleet rumia, eikä yhtään mitään vikaa ulkonäössä, nättejä olivat, mutta niin vain kaikki kaunistuivat ajan myötä.
Olisikohan jotain että persoona alkaa näkyä piirteissä iän myötä? Tai oma tyyli ja itsevarmuus? Niin ihminen "puhkeää kukkaan"?
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 21:51"]
[/quote]Luultavasti omasta mielestään aina juuri senikäisenä kuin sillä hetkellä ovat.
Ikis, pidän kirjaa näistä sun alotuksista. Tää on jo toinen tänään.
Voi ei :( vuoden päästä rupsahdan.
Olen tuntenut erään naisen siitä asti, kun hän leikki hiekkalaatikolla. 10-vuotiaana oli jo selvää, että hänestä tulee isona kaunotar, ja hänen vanhempansakin sanoivat niin. Nyt hän on täysi-ikäinen 18-vuotias nainen. En ole nähnyt kauniimpaa naista kuin tämä tyttö on nyt 18-vuotiaana.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 22:24"]
Olen tuntenut erään naisen siitä asti, kun hän leikki hiekkalaatikolla. 10-vuotiaana oli jo selvää, että hänestä tulee isona kaunotar, ja hänen vanhempansakin sanoivat niin. Nyt hän on täysi-ikäinen 18-vuotias nainen. En ole nähnyt kauniimpaa naista kuin tämä tyttö on nyt 18-vuotiaana.
[/quote]Ja millainenhan mahtaa olla kolmikymppisenä ja neli- ja viisi-? Kaunotar luultavasti edelleen.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 21:51"]
[/quote]Luultavasti omasta mielestään aina juuri senikäisenä kuin sillä hetkellä ovat.
[/quote]
Hih, mä sanoisin n. 28 - 35v, riippuu tapauksesta.
Kauneus on suhteellista ja aina katsojan silmässä. Kiiltokuvamainen nuori nainen ei välttämättä ole kauniimpi kuin hieman ryppyjä saanut vanhempi nainen. :)
[/quote]
...
Ei helvetissä ole! Nainen on kauneimmillaan ja seksikkäimillään vasta 35+ ikäisenä. Parikymppinen nainen voi olla nätti ja söpö, mutta ei kaunis eikä varsinkaan seksikäs. Nainenhan paranee vanhetessaan, sen kaikki kokeneemmat miehet tietää. Ei siis missään tapauksessa nuorissakaan ole mitään vikaa, kaikki naiset on ihania! Kaunein ja sensuellein nainen mitä tunnen on 52-v.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 22:28"]
[/quote]Ja millainenhan mahtaa olla kolmikymppisenä ja neli- ja viisi-? Kaunotar luultavasti edelleen.
[/quote]
En tiedä, mutta juuri nyt tämä täysi-ikäinen nainen on uskomaton seksuaali-amatsoni. Minua kohtaan. Ja mikäs siinä....
Ei kai nyt normaali parikymppinen lapselta näytä. Tuliko näppisvirhe ja piti kirjoittaa 10-13? Se on sairasta, hyh hyh.