Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma puoliso saa tuntemaan itsensä huonoksi

Vierailija
06.09.2021 |

Yhdessä yli 10 vuotta.Meillä tilanne sellainen Että miehen kanssa jutellaan avoimesti mieheni fantasioista ja toiveista. Omiani mies ei koskaan kysy tai jos olen kertonut ei niitä ole kokeiltu kuin kerran ja monella pyynnöllä. Mieheni myös saattaa kertoa miten fantasioi sitä kuinka panee jotain random naista jonka kuvan olen lähettänyt tai muuten vaan. Käymme keskustelua ja kiihotamme miestä sillä kuinka hän ihailee kyseistä kaunotarta ja ihailee hoidellessaan. Meidän seksi elämä on aika tylsää. Se on pelkkää yhdyntää vaikka itse kaipaisin muutakin. Ja olen sen kertonut mutta ei miutosta ja enää en jaksa. Mies sanoo yleensä että haluaa pim*piä ja siitä lähtee seksi. Ei koskaan haluan sinua, haluan lähellesi ei mitään. Minulle onkin tullut olo ettei mies halua minua. Olen kätevä purkualusta kun pelkkä käsi ei riitä ja kaipaa vaihtelua. Mieliputeitä? Olenko kohtuuton hionoitsetuntoinen vain vai onko aihettakin ahdistua tälläisestä?
N38

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan. Taas taas taas. Mitää tuohon taas sanos. Hirveetä.

Vierailija
2/6 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea kun on tullut kirjoitusvirheitä kun olen kiireellä ajatuksia tuohon hakannut. Pahoittelut siitä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kyllä sä harvinaisen latistavan kuvan annat seksistänne. Tulee tosiaan olo, että seksi on teillä miestä varten, ei molempia.

Vierailija
4/6 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveen kuulosta. Ei kivaa lainkaan. Ota nainen ohjat omiin käsiin. Niin minäkin tein. Tilasin kiihotusöljyä, erilaisia lasileluja pyllyyn ja pilluun, penisrenkaan, erilaisia liukkareita.

Ja arvaas kuinka piristi hommaa. Nykyään miestä pannaan pyllyyn ja minä saan mitä ihaninta ja kiihottavinta seksiä.

Vierailija
5/6 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveen kuulosta. Ei kivaa lainkaan. Ota nainen ohjat omiin käsiin. Niin minäkin tein. Tilasin kiihotusöljyä, erilaisia lasileluja pyllyyn ja pilluun, penisrenkaan, erilaisia liukkareita.

Ja arvaas kuinka piristi hommaa. Nykyään miestä pannaan pyllyyn ja minä saan mitä ihaninta ja kiihottavinta seksiä.

No minä juurikin noita olen ehdotellut. On pariskunta vibraa, satisfaieria, penisrengasta, asuja minulla sidontaa haluisin ym. Asit kelpaavat koska mies saa siitä kiksit. Muut ovat jääneet vain minun ehdotuksiini tai muutamaan kokeiluun. Ja se tosiaan alkanut tuntumaan ettei mies oikeasti halua minua koska ei halua koskea ja hyväillä ja antaa esileikkiä.

Ap

Vierailija
6/6 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aivan keskenkasvuiselta idiootilta tämä mies. Ei tähän oikein muuta voi sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi