Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Akateeminen, koetko työssäsi väkivallan uhkaa?

Vierailija
06.09.2021 |

Lääkäri, opettaja, sosiaalityöntekijä, uhkaillaanko teitä? Huudetaanko, solvataanko tms?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Siksi kävin koulut. Nuo kuuluu alemman sosiaaliluokan ongelmiin.

Vierailija
2/13 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kyllä joutunut tekemään asiakkaista rikosilmoituksia tappouhkausten takia ja muut uhkailut ovat ihan arkipäivää. Olen sosiaalityöntekijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastojen mukaan kaikissa mainitsemissasi ammateissa henkilökunta saattaa kohdata väkivaltaa.

Vierailija
4/13 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe eikä kuulu kokemuspiiriini muutenkaan. Väkivalta on muutenkin lähinnä pesemättömien massojen ongelma.

Minulle ollaan aina kohteliaita, kuten minäkin muille. Teitittelen vieraita ja avaan mummoille oven.

Lisäksi pidän itseni fyysisesti hyvässä kunnossa, jonka vuoksi en luultavasti tule kadullakaan valituksi ensimmäiseksi väkivallan kohteeksi. Alemmat sosiaaliluokat saalistaa itseään heikompia.

M36v 191 cm 105 kg

Vierailija
5/13 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe eikä kuulu kokemuspiiriini muutenkaan. Väkivalta on muutenkin lähinnä pesemättömien massojen ongelma.

Minulle ollaan aina kohteliaita, kuten minäkin muille. Teitittelen vieraita ja avaan mummoille oven.

Lisäksi pidän itseni fyysisesti hyvässä kunnossa, jonka vuoksi en luultavasti tule kadullakaan valituksi ensimmäiseksi väkivallan kohteeksi. Alemmat sosiaaliluokat saalistaa itseään heikompia.

M36v 191 cm 105 kg

Läskihän sinä olet?

Vierailija
6/13 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti paljon enemmän noissa ammateissa kuin jossain tylsässä tehdasduunissa. Riippuu enemmän alasta missä esiintyy väkivaltaa kuin siitä onko se korkeasti koulutettua työtä. Tuskin joku jakeluauton kuljettaja joutuu sellaisesta murehtimaan vaikkei ole mitään kouluja käytynä.

Vierailija
7/13 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain. Olen saanut tappouhkauksia itseeni ja perheeseeni kohdistuen, kotiin on seurattu ym. ym. ”kivaa”. Olen asianajaja. Harkitsen vaihtoa korporaatiohommiin.

Vierailija
8/13 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36v 191 cm 105 kg

Läskihän sinä olet?

Rasvaprosentti oli heinäkuussa 13. Urheilullinen, mutta ei lavakunnossa oleva bodari.

Vierailija
9/13 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M36v 191 cm 105 kg

Hieman paradoksaalista mutta moni tulee uhittelemaan juuri isommille miehille

Vierailija
10/13 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porsikaa

Vierailija
11/13 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kyllä joutunut tekemään asiakkaista rikosilmoituksia tappouhkausten takia ja muut uhkailut ovat ihan arkipäivää. Olen sosiaalityöntekijä.

No sinähät ootkin duunari, pohjasakkaa.

Vierailija
12/13 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohjasakasta en tiedä :D, mutta sosiaalityöntekijä on samoin akateeminen ammatti kuin lakimies, opettaja tai lääkäri. Vanhemmassa polvessa vielä opistotason ja muuntokoulutuksen käyneitä työskentelee, mutta pitkään ollut koulutusvaatimuksena yhteiskuntatieteiden tai valtiotieteen maisteri.

Vierailija
13/13 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohjasakasta en tiedä :D, mutta sosiaalityöntekijä on samoin akateeminen ammatti kuin lakimies, opettaja tai lääkäri. Vanhemmassa polvessa vielä opistotason ja muuntokoulutuksen käyneitä työskentelee, mutta pitkään ollut koulutusvaatimuksena yhteiskuntatieteiden tai valtiotieteen maisteri.

Eiköhän ne opistotasoiset ole olleet eläkkeellä jo vuosia. Sosiaalityöntekijöinä voi toimia vain yhteiskuntatieteiden maisteri, ihan siis akateeminen.