Dubai vai Miami?
Kumpi on parempi lomakohde kahdelle aikuiselle kaverille? Oltais ajateltu mennä jompaan kumpaan talvella.
Kommentit (56)
Pariskunnalle parempi Dubai, kaveriporukalle Miami.
Miami.
Dubaihin nyt lähtee vaan suomimissit "tienaamaan".
Mieti nyt mitä tekemistä siellä olisi miehille. Shoppailu? Voi käydä vanhaksi aikaa nopeasti.
Dubaissa en ole koskaan käynyt, mutta Miami Beach on tosi kiva. Katsokaa sitten vain, että otatte hotellin Miami Beachiltä, ette Miamista.
Vierailija kirjoitti:
Pariskunnalle parempi Dubai, kaveriporukalle Miami.
Entäs kahdelle kaverille? Ei mennä tällä kertaa millään kaveriporukalla.
Itse pidän Miamista paljon enemmän, etenkin Miami Beachillä on kiva meininki, hyviä hotelleita, ravintoloita ja baareja, ihania art deco-taloja, lähellä paljon muutakin nähtävää kuten Everglades, Florida Keys yms.
Tosin en tiedä milloin USA:n matkailu avautuu Eurooppalaisille mitenkään suuremmassa mittakaavassa.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän Miamista paljon enemmän, etenkin Miami Beachillä on kiva meininki, hyviä hotelleita, ravintoloita ja baareja, ihania art deco-taloja, lähellä paljon muutakin nähtävää kuten Everglades, Florida Keys yms.
Tosin en tiedä milloin USA:n matkailu avautuu Eurooppalaisille mitenkään suuremmassa mittakaavassa.
Amerikkalaiset yritykset on pinostanut valkosta taloa ihan hirveesti lähiaikoina. On tullut myös semmoista tietoa, että usa avautuisi kohta ilman karanteenia täysin rokotetuille.
Vierailija kirjoitti:
Miami.
Dubaihin nyt lähtee vaan suomimissit "tienaamaan".
Mieti nyt mitä tekemistä siellä olisi miehille. Shoppailu? Voi käydä vanhaksi aikaa nopeasti.
No mies voi tietty käydä niitä missejä moikkamassa, eikö niin...?
Kuulemma on kaikkea tarjolla, en kokeillut mutta tarjottiin kyllä...
Miamissa naiset saa käyttää lyhyitäkin mekkoja eikä ole määrääviä sheikkejä, eli sinne. Rannat on "aitoja" eikä tekosaaria kuten Dubaissa. Kulttuurissa näkyy vahvasti mm. läheisen Kuuban vaikutus ja ruokakin voi olla hyvää. Itse valitsisin ehdottomasti Miamin tai muun kohteen Floridassa. Jos jää aikaa voi mennä myös lautalla käymään Bahamalla, sellaista vaihtoehtoa ei dubai tarjoa, dubaissa voi mennä aavikkoretkelle ja jättiostoskeskuksiin tai sisähiihtokeskuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Miamissa naiset saa käyttää lyhyitäkin mekkoja eikä ole määrääviä sheikkejä, eli sinne. Rannat on "aitoja" eikä tekosaaria kuten Dubaissa. Kulttuurissa näkyy vahvasti mm. läheisen Kuuban vaikutus ja ruokakin voi olla hyvää. Itse valitsisin ehdottomasti Miamin tai muun kohteen Floridassa. Jos jää aikaa voi mennä myös lautalla käymään Bahamalla, sellaista vaihtoehtoa ei dubai tarjoa, dubaissa voi mennä aavikkoretkelle ja jättiostoskeskuksiin tai sisähiihtokeskuksiin.
Niin no en ole nainen niin tuo mekko kysymys ei minua kosketa mutta Miami kuulostaa kyllä aidommalta. Voitas mennä vaikka Orlandoon muutamaks päiväksi. Dubaissa ne aavikkoretket on aika mielenkiintoisen kuuloisia ja pitää Dubaissakin käydä jos nyt mennään miamiin.
Täällä huudellaan kovasti että pitää olla aitoa kulttuuria, mutta kun Dubai toteuttaa aitoa kulttuuriaan, niin sitten aletaan uli sta ettei aitous olekaan hyvä juttu?
Vierailija kirjoitti:
Täällä huudellaan kovasti että pitää olla aitoa kulttuuria, mutta kun Dubai toteuttaa aitoa kulttuuriaan, niin sitten aletaan uli sta ettei aitous olekaan hyvä juttu?
Ai aavikkoretket?
Dubai on keinotekoinen ihmisoikeusrikosten ja ääriuskonnollisuuden loukko.
Miami on ihan kiva, paljon nähtävää. Espanjan osaamisesta on tosin melkein enemmän hyötyä kuin englannin puhumisesta.
Ainakin talla hetkella Florida hehkuu kirkkaan punaisena Covid kartoilla. Olisi viimeinen paikka minne menisin lomalle ja olen rokotettu jo huhtikuussa.
South Beachilla sellainen meno oisin etta viime paivina on lisatty 10 poliisipartiota hillitsemaan menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai aavikkoretket?
*oprofiiliset leikit?
Miami. Kannattaa olla kuitenkin varovainen, rikollisuus on isoissa kaupungeissa eri luokkaa kuin suomessa jossain peräkylässä.
Floridan sairaalat tällä hetkellä Koronan takia ihan kaaoksessa. Eli jos sinne menet, älä ainakaan sairastu mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin talla hetkella Florida hehkuu kirkkaan punaisena Covid kartoilla. Olisi viimeinen paikka minne menisin lomalle ja olen rokotettu jo huhtikuussa.
South Beachilla sellainen meno oisin etta viime paivina on lisatty 10 poliisipartiota hillitsemaan menoa.
Joo no jos mennää sinne nii se on puolen vuoden päästä
Miami on pienempi paha noista kahdesta.