Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin käyttää maskia kaupassa myös tulevaisuudessa, koska olen niin tottunut siihen

Vierailija
06.09.2021 |

Kai on sallittua?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sua kieltäisi?

Vierailija
2/17 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttaa jos joutuu nyt maskista luopumaan. Hallitushan suunnittelee kaikkien rajoitusten alasajoa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi käyttää. Minä ajattelin todellakin käyttää maskia niin kauan, kunnes pandemia on oikeasti ohi. Siis oikeasti, WHOn määritelmän mukaan ja niin, ettei tartuntoja ole Suomessakaan kuin jotain max 20 per päivä. Eli vielä aila kauan.

Vierailija
4/17 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, oi miksi, te ihmiset avaatte tänne täysin järjettömiä keskusteluja. Eihän tässäkään avauksessa ole mitään asiaa, ei mitään hauskaa eikä muutenkaan yhtään mitään järkeä.

Vierailija
5/17 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi kysyt lupaa hengittää?

Vierailija
6/17 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytävittu missä tykkäät. Ketään ei kiinnosta.

Vierailija
7/17 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin voi käyttää. Minä ajattelin todellakin käyttää maskia niin kauan, kunnes pandemia on oikeasti ohi. Siis oikeasti, WHOn määritelmän mukaan ja niin, ettei tartuntoja ole Suomessakaan kuin jotain max 20 per päivä. Eli vielä aila kauan.

Mikä on WHOn määritelmä pandemia aste koronalle?

Vierailija
8/17 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääministeri haluaa maskini poistaa, niin ensin on tehtävä laki myös kaikenlaisten muiden kaapujen kasvoilta poistamisesta.

Juuri on tullut tietoa maskien yllättävän suuresta tehokkuudesta virustautien leviämisen estämisessä, mutta meillä on  varmaan kielletty uutisoimasta, koska media tosiasiallisesti johtaa koronatoimenpiteitä.

Vierailija
9/17 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään että hallitus kieltää maskinkäytön, ettei vaikuta siltä, että olisi epäonnistunut koronatoimissa.

Jotain tämmöisiä juttuja voi tulla että STM kieltää maskinkäytön ja etäisyyttä myöskään ei saa ehkä pitää enää esim. kauppajonoissa.

ap

Vierailija
10/17 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolestuttaa jos joutuu nyt maskista luopumaan. Hallitushan suunnittelee kaikkien rajoitusten alasajoa.

ap

Minua huolestuttaa, että kaikki rajoitukset TAAS poistetaan kerralla. Mitään ei ole opittu kolmesta aallosta (eipä kyllä moni muukaan maa). Jos maskien suositus poistettaisiin vaikka pari viikkoa aikaisemmin tai myöhemmin, niin nähtäisiin tartunnoista ja niiden mahdollisesta lisääntymisestä, mikä vaikutus oli. Jos vaikka sattuisi niin pahaa uutta aaltoa ilmenemään, että sairaalat ei pysyt sairastuneita hoitamaan.

On ihan järkevää käyttää maskia esim. silloin kun influenssa tai muu virus leviää paikkakunnalla.

Vierailija
11/17 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu totta. Olisi kiva jos voi valita itse, että maskia voi pitää pahimmissa paikoissa tai jos ilma ei ole raikas. Siis mikäli happi kulkee, ettei ole astma.

Vierailija
12/17 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelin käyttää jatkossakin. Viime joulukuusta tämän vuoden huhtikuuhun maski nr1. Nyt viime viikolla otin käyttöön maskin nr2. Vuoden vaihteessa otan käyttöön maskin nr3. Eipä ole mitään koronaoireita vieläkään tullut. Ja jotkut älyköt käyttää 10 maskia päivässä...

Vierailija
13/17 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän maskia loppuikäni. Se on fiksua.

Vierailija
14/17 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maski suositus ei ole vielä poistunut mihinkään!

Ja saa käyttää jatkossakin.

Osa käytti ennenkuin mitään suositusta olikaan.

Vierailija
15/17 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin käytän jatkossakin maskia. En tykkää näyttää kasvojani koska en pidä ulkonäöstäni. Tykkään olla anonyymi ja olen nauttinut korona-ajasta juuri siksi.

Vierailija
16/17 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä aivojen käyttöäkään ole kielletty, mutta ei se siitä huolimatta näytä ap:lta onnistuvan.

Can't locate the funny.

Vierailija
17/17 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule mummeli, ei kukaan kiellä sulta maskien käyttöä tai etäisyyden pitoa. Ihan turhia murehdit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän