Vierailija

Minulla on tänään sellainen olo. Yleensä viihdyn hyvinkin omissa oloissani.

Onko nyt jokin korkeapaine vai mikä voi vaikuttaa tuollaiseen?

• ylös 4
  • alas 2

Sivut

Kommentit (26)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on usein sellainen olo ettei haluaisi jutella kenenkään kanssa.

Joudutko tahtomattasi juttelemaan paljon?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko juonut kuinka paljon?

No en ainakaan tänä vuonna yhtään. Ellen sitten uutenavuonna ottanut yhtä lasillista. ap

Vierailija

Mitä pitäisi tehdä, jos on sellainen olo ja on soittanut jo kaikille, joille kehtaa soittaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi tehdä, jos on sellainen olo ja on soittanut jo kaikille, joille kehtaa soittaa?

Ala puhelinmyyjäksi. Voin kertoa ettei enää viikonloppuisin tee mieli jutella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ala puhelinmyyjäksi. Voin kertoa ettei enää viikonloppuisin tee mieli jutella.

Hauska.

Vierailija

Onpa hyvinkin joskus, vaikka yleensä olen ujo vieraiden ihmisten seurassa. Niinä hetkinä oikein harmittaa, että vieraille jutteleminen (poislukien lähinnä palvelualojen ammattilaiset) ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin.

Vierailija

Nytkin on sellainen olo, että haluaisi aloittaa soittokierroksen uudestaan. Mutta en sentään tee niin. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuo viittaa jonkinlaiseen maanisiuteen. Onko sinulla myös vaikeaa saada nukutuksi, kun on niin ylivirittynyt olo?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tuo viittaa jonkinlaiseen maanisiuteen. Onko sinulla myös vaikeaa saada nukutuksi, kun on niin ylivirittynyt olo?

Maanisuuteen, piti sanoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nytkin on sellainen olo, että haluaisi aloittaa soittokierroksen uudestaan. Mutta en sentään tee niin. ap

Mene jonnekin puistoon tms. jossa mummelit viettää aikaa?

Mee vanhainkotiin pitämään seuraa, jos saa mennä?

Pyydä naapuri kahville.

Vierailija

9 jatkaa: Alkoholia käytän todella vähän ja muita päihteitä en lainkaan, ihan vaan muuten joskus tulee sellainen olo, että haluaisi jutella kaikkien kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No ei. Ehkä se on vain sitä, että tuntee hyviä kuuntelijoita ja jää koukkuun siihen, että on tullut kuulluksi. ap

Vierailija

Ei, minulla miehenä ei kyllä iske tuollaista lehmätautia päälle että täytyisi lässytellä kaikkien kanssa ja tietenkin juoruta muiden ihmisten asiat ympäriinsä.

Mitä luulette olisikohan sukupuolellani jotain tekemistä tämän kanssa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei, minulla miehenä ei kyllä iske tuollaista lehmätautia päälle että täytyisi lässytellä kaikkien kanssa ja tietenkin juoruta muiden ihmisten asiat ympäriinsä.

Ja näin saadaan kaikkien fiilis sadasta nollaan sekunnissa.

Vierailija

Kyllä minullakin on joskus sellainen olo. Ei ole ketään kellä jutella. Yleensä se olo iskee jos tapahtuu jotain erikoista tai muuten minulla jokin asia mielessä mistä haluaisin puhua. Silloin on vaikeaa todeta vaan se, ettei ole oikein ketään. Samalla toisaalta olen aika ujo ja introvertti sekä ikäviä kokemuksia ihmisistä. Sitten kun joskus tulisi tilaisuus puhua niin ei se onnistukaan hyvin. Tuttu ajatus kyllä. Musiikista, jostain sarjoista yms voisin puhua vaikka kuinka.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En pidä juoruilusta. ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.