Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onks täällä Lääkäreitä tai jotain :(

Vierailija
14.10.2014 |

oon 14 vuotias tyttö ja mua pelottaa :( kieleen on eilen ilmetynyt tosi kipee valkonen pallura ja ei ole lähtenyt mihinkään :( se on tosi kipee kun siihen koskee ja se häiritsee syömistäkin. en oo uskaltanu kertoo vanhemmille kun en halua huolestuttaa heitä. ja mua pelottaa koska mun eno kuoli kuukaus sitten kurkkusyöpään, et voiks tää olla sama!! :// mikä tää voisi olla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks et voi kertoa vanhemmille? Voisko se olla ihan vaan afta?

Vierailija
2/10 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutko porvoossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä se afta on? :o

no siis kuinni? en asu!!

Vierailija
4/10 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afta eli kansanomaisesti koirannaula:

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00187

Ellet sitten vaan ole purrut kieleesi...

Vierailija
5/10 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afta on kipeä nesterakkula, joiden ilmestyminen on perinnöllistä. Itse kärsin kyseisestä vaivasta, ja aftoja ilmestyy suun limakalvoille aina silloin tällöin. Itselläni ei kyllä kieleen ole ikinä tullut, mutta en usko senkään mahdotonta olevan... Suosittelen kyllä kertomaan vanhemmille, ja jos vaiva ei häviä, mene lääkäriin!

Vierailija
6/10 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, 99% todennäköisyydellä ei ole syöpä! Käy hammaslääkärin päivystyksessä, jos kovin huolettaa. Voi olla afta tai haava, joka on ärtynyt. Mutta siellä se selviää.

Vierailija
7/10 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin googleen afta ja samanlaisii tuli kun mulla suussa.. tuli typerä olo!!

Vierailija
8/10 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy lääkäri ja väittäisin että tuo patti kielessä tuskin johtuu kurkkusyövästä. On olemassa useita eri sairauksia jotka aiheuttavat patteja suuhun ja kieleen, lisksi niitä tulee niinkin yksinkertaisista jutuista kuin kieleen puraisemisesta. Suosittelisin että kertoisit nyt ensimmäisenä asiasta äidillesi tai isällesi, ja yhdessä heidän kanssaan varaat ajan lääkärille. Älä turhaan murehdi, tuskin kyse on mistään vakavasta. 

Vierailija
9/10 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on siis ilmestynyt eilen. Ihan rauhassa voit viikon verran katsella paraneeko itsestään, todennäköisesti paranee. Ja jos ei, niin on erittäin epätodennäköistä että on mikään pahanlaatuinen juttu, useimmiten ne eivät ole edes kipeitä, kun taas erilaiset vaarattomat tulehdukselliset muutokset on.

Vierailija
10/10 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Se on pelkkä koirannaula, joka sitten menee vähitellen ohi. Ei mitään vakavaa. : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän