Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milllaista on miehenä elää naisen kanssa?

Vierailija
06.09.2021 |

?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumisen kuluissakaan ei säästä kun naiset haluaa elää leveämmin ja kalliimmalla alueella.

Vierailija
22/72 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hatunnosto jokaiselle miehelle, joka menee naisen kanssa yhteen. Varsinkin jos muuttaa saman katon alle ja perustaa perheen.

Miten teillä kestää pää? Harvemmin miehillä ja naisilla on kuitenkaan keskenään samoja kiinnostuksen kohteita. Muija selittää uusista verhoista ja kylppäriremontista ja mies rassaa mieluummin autoa, pelaa tms.

Olen nainen ja elän vielä toiveessa, että tapaan miehen, joka ei halua muuttaa yhteen ja perustaa perhettä. Unelma olisi, että vietettäisiin aikaa yhdessä kun kumpaakin huvittaa ja sitten on ne omat jutut, joita toinen ei keskeytä. Ehkä vielä joskus.

Missä sinä näitä naisia ja miehiä oikein tapaat? Vai luitko vain internetistä, mistä he ovat kiinnostuneita?

Tuolla oikeassa maailmassa ihmiset ovat yksilöitä, ja vain erittäin pieni vähemmistö keskustelee ikinä verhoista, sukupuoleen katsomatta.

Jaa, no minun elämässäni näistä turhanpäiväisyyksistä jauhajia riittää. Ihania ihmisiä ovat, mutta en käsitä miten voi olla, että ainoat puheenaiheet ovat sisustaminen ja puutarhanlaitto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hatunnosto jokaiselle miehelle, joka menee naisen kanssa yhteen. Varsinkin jos muuttaa saman katon alle ja perustaa perheen.

Miten teillä kestää pää? Harvemmin miehillä ja naisilla on kuitenkaan keskenään samoja kiinnostuksen kohteita. Muija selittää uusista verhoista ja kylppäriremontista ja mies rassaa mieluummin autoa, pelaa tms.

Olen nainen ja elän vielä toiveessa, että tapaan miehen, joka ei halua muuttaa yhteen ja perustaa perhettä. Unelma olisi, että vietettäisiin aikaa yhdessä kun kumpaakin huvittaa ja sitten on ne omat jutut, joita toinen ei keskeytä. Ehkä vielä joskus.

Olet varmaan nuori? Miehillä ja naisilla voi vallan hyvin olla samoja kiinnostuksen kohteita. Me esimerkiksi retkeillään nyt viikkojen reissuja, kun ei ole enää lapsia kotona. Tuollaisia stereotypiaverhonaisia on lähinnä, no, stereotypioissa. Mun mieheni kyllä rassaa automme itse, koska voi ja osaa, ja pelaakin, mokoma, adminina. Mulla on omat juttuni. Kummatkaan eivät ole yhteisistä jutuista pois. 

Vierailija
24/72 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollessani naimisissa se oli... miten sen nyt sanoisi. Vaimo oli ihan mukava ja älykäs ja kivan näköinen, mutta viime vuosina kiinnostus seksiin alkoi hänellä vähentyä vähän liikaa. Meillä oli vuosikausia seksiä ehkä kaksi, max kolme kertaa kuukaudessa.

Se tuntui siltä kuin hän olisi pitänyt viinereitä tms herkkuja lasivitriinissä, näkyvillä mutta saavuttamattomissa, niin että nälkäisenä jatkuvasti näen ne mutta en pääse käsiksi.

Myös seksin laatu oli mitä oli: ei suuseksiä, ei peppuseksiä, ei roolileikkejä, pelkkää vaniljaa. Hän ei myöskään halunnut kertoa mistä erityisesti pitäisi tai mitä haluaisi, koska se olisi ollut hänen mielestään noloa. 

Vitutti jatkuvasti olla puutteessa. En ihmettele että vaimokin alkoi vierastaa minua kun olin jatkuvasti happamalla naamalla. 

Kun hän sitten ehdotti eroa, en vastustellut ajatusta. 

Tuo oli isoin ongelma? Kaksi tai kolme kertaa kuukaudessa? Ei siis vuodessa? Ja kehtaa valittaa. Kateellinen. Olisinpa mies...

Vierailija
25/72 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo seksi on jännä homma. Jos naisena saisin turvaa, tukea ja hellyyttä ihan arjessa sekä pikkujuttuja, kuten apua kotitöissä jne., olisi ihanaa rakastella avioMIEHEN kanssa.

Nyt on halut vähän vähissä, kun pyörii jaloissa narisemassa, kuin yksi lapsista. Ainut ero on, että kiukkuaa ja sotkee enemmän. Illalla sitten odottaa intopiukeana, että vaimosta kuoriutuisi hillitön peto sänkyyn.

Kuitenkin, kun sen makkarin oven avaa, näkee ne kasvot, mitkä päivän on jo kiukunneet, silmät kiiluen odottamassa, yhdistettynä siihen itsetietoiseen pojanpullukan karvaiseen kroppaan, muistaakin äkkiä, että pyykit jäi koneeseen tai koira pitää kusettaa.

Ukko kuorsaa kiukku-untaan kuola poskella vartissa ja itse saan nauttia itsestäni sinäkin yönä. Se on kivaa, vaikka aamulla taas kuulenkin, miten ei ämmältä irtoa.

Eli. Miettikää miehet, jos tätä luette. Olkaa miehiä, älkää kakaroita. Ei kakaramainen käytös ainakaan itselläni haluja nosta...

Vierailija
26/72 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju jos mikä saa ajattelemaan että onpas jotkut miehet tyhmiä. Haukkuvat puolisoa, mutta ovat kuitenkin suhteessa.

Vierailija
27/72 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi tossun alla kuin taivasalla.

Lämmin koti ja liedellä ruoka.

Minun kotiini tulee lämmitys kaukolämpöputkesta, ja ruuan tuon itse kaupasta.

Vierailija
28/72 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan nuori? Miehillä ja naisilla voi vallan hyvin olla samoja kiinnostuksen kohteita. Me esimerkiksi retkeillään nyt viikkojen reissuja, kun ei ole enää lapsia kotona. Tuollaisia stereotypiaverhonaisia on lähinnä, no, stereotypioissa. Mun mieheni kyllä rassaa automme itse, koska voi ja osaa, ja pelaakin, mokoma, adminina. Mulla on omat juttuni. Kummatkaan eivät ole yhteisistä jutuista pois. 

Tilanne on teillä nyt ihan eri kun ei ole lapsia kotona ja voi keskittyä elämään omaa elämää. Monilla on se tilanne, että lapset on pieniä ja ihan vain arjen pyörittäminen vie valtavasti energiaa ja resursseja.

Vierailija
29/72 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo seksi on jännä homma. Jos naisena saisin turvaa, tukea ja hellyyttä ihan arjessa sekä pikkujuttuja, kuten apua kotitöissä jne., olisi ihanaa rakastella avioMIEHEN kanssa.

Nyt on halut vähän vähissä, kun pyörii jaloissa narisemassa, kuin yksi lapsista. Ainut ero on, että kiukkuaa ja sotkee enemmän. Illalla sitten odottaa intopiukeana, että vaimosta kuoriutuisi hillitön peto sänkyyn.

Kuitenkin, kun sen makkarin oven avaa, näkee ne kasvot, mitkä päivän on jo kiukunneet, silmät kiiluen odottamassa, yhdistettynä siihen itsetietoiseen pojanpullukan karvaiseen kroppaan, muistaakin äkkiä, että pyykit jäi koneeseen tai koira pitää kusettaa.

Ukko kuorsaa kiukku-untaan kuola poskella vartissa ja itse saan nauttia itsestäni sinäkin yönä. Se on kivaa, vaikka aamulla taas kuulenkin, miten ei ämmältä irtoa.

Eli. Miettikää miehet, jos tätä luette. Olkaa miehiä, älkää kakaroita. Ei kakaramainen käytös ainakaan itselläni haluja nosta...

Mikä ihme saa sinut kuvittelemaan, että yksikään muu mies kuin se itse valitsemasi uunoturhapuro kaipaa neuvojasi?

Siis ihan vakavissaanko te katkerat mammat kuvittelette, että muut ovat yhtä tyhmiä kuin te ja vapaaehtoisesti tuhlaavat ainoan elämänsä? Nyt niitä valoja päälle! JOKAINEN muu on onnellisempi kuin sinä, ja olet yksin ainoa syypää siihen.

Vierailija
30/72 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju jos mikä saa ajattelemaan että onpas jotkut miehet tyhmiä. Haukkuvat puolisoa, mutta ovat kuitenkin suhteessa.

Jep. Ja sama koskee niitä tuhatta ketjua joka päivä, joissa mammat haukkuvat miehiään, mutta sianjättö ei käy päinsä, koska lapset ja muuten ihana mies.

Vierailija
31/72 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilanne on teillä nyt ihan eri kun ei ole lapsia kotona ja voi keskittyä elämään omaa elämää. Monilla on se tilanne, että lapset on pieniä ja ihan vain arjen pyörittäminen vie valtavasti energiaa ja resursseja.

Kylläkyllä, se kuuluu siihen elämänvaiheeseen. Se arki ja perhekin on yhteinen juttu.

Vierailija
32/72 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse vaihtoehdoista A tai B.

K: Vaihtoehto A . Jäät koronakaranteeniin vaimosi kanssa

Mies: B!

K: Mökille 2 viikoksi ?

Mies: B, Beee!

Vierailija
33/72 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarpeeksi paksu nahka jatkuvan haukkumisen kestämiseksi, niin ihan mukavaa.

Vierailija
34/72 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä kumppani niin helpottaa elon sietämätöntä taakkaa sekä tuo turvaa monella tavalla. Ikävä kyllä jos näin ei ole niin saa mahdollisesti pahimmassa tapauksessa vaikkapa naisena mahdollisten lastensa jatkoksi vielä yhden henkisesti lapsentasolle jääneen jolla ei välttämättä ole paljon muuta toimintaa kuin satunnainen erektio jonka ympärille hänen koko elämänsä välttämämättömyys rakentuu.

Vierailija
35/72 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suoraan sanon niin perseestä kyllä. Niin kuin työkaverin kanssa puhuttiin että ihan hyvin menee kunhan vaan muistaa käydä vieraissa. Helpompi olis lähteä omille teilleen ja jättää vaimo ja lapset. Halvemmaksi tulis käydä pari kertaa kuussa huorissa. Tietysti jotain positiivistakin on, toisen ihmisen seura, huolenpitoa molempiin suuntiin.

Vierailija
36/72 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niilo22 kirjoitti:

Ihan hirveetä paskaa. Kaikki naiset pitäisi tappaa minecraftissa

Onneksi sä asut maassa, jossa on vapaus valita kumppaninsa. Homous on ihan ok 👍

Vierailija
37/72 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ja sama koskee niitä tuhatta ketjua joka päivä, joissa mammat haukkuvat miehiään, mutta sianjättö ei käy päinsä, koska lapset ja muuten ihana mies.

Unohdit keskiluokkaisen elämän.

Vierailija
38/72 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi helvetin iso päänsärky.

Ainoa syy miksi sitä jaksaa on vakipillu.

Hyvin kiteytetty. 

Vierailija
39/72 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suoraan sanon niin perseestä kyllä. Niin kuin työkaverin kanssa puhuttiin että ihan hyvin menee kunhan vaan muistaa käydä vieraissa. Helpompi olis lähteä omille teilleen ja jättää vaimo ja lapset. Halvemmaksi tulis käydä pari kertaa kuussa huorissa. Tietysti jotain positiivistakin on, toisen ihmisen seura, huolenpitoa molempiin suuntiin.

Miten olisi, jos se vaimo lähtisi ja jättäisi lapset sulle?

Vierailija
40/72 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeseen asti en ole vielä päässyt, kun jo alkuvaiheessa ihastuneetkin naiset ärsyyntyy joistain asioista minussa ja huomaan että sellaista se tulisi sitten olemaan jatkossakin. Että varsin vaativaa menoa enkä tällaisenaan kelpaisi ilman suuria remontteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä