Kuinka usein naiset nyppii kulmakarvoja kun ne näyttävät aina symmetrisiltä ja siisteiltä?
Käyttekö kauneushoitoloissa vai miten saatte niistä niin symmetriset ja siistit?
Kommentit (14)
Kans päivittäin siis meikkaamisen yhteydessä.
en ole ikinä nyppinyt, ovat luonnostaan täydelliset
Pysyvät muodossa oikeastaan ihan ilman vaivannäköä. Yksittäiset karvat nyppäisen sillon kun pistävät silmään
Käyn säännöllisesti kosmetologilla
Vierailija kirjoitti:
Kans päivittäin siis meikkaamisen yhteydessä.
Peitätkö punoituksen meikillä vai miten?
Ei tule mitään punoitusta, kun säännöllisesti tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu naisesta. Minä en nypi lainkaan. Jos jaksan, väritän yhden kolon, josta puuttaa pari karvaa.
Missä tämä kolo sijaintsee? Siellä karvoja muuten runsaasti.
Hohhoijaa
Nehän nyppiii niitä varmaan tolkuttomiin ja kun joko kasvu siirtyy lähemmäs silmää tai alkaa loppua ajelemisen myötä joutuu itse piirtämään itselleen kulmakarvat.
Ehkä kerran tai pari vuodessa. Sattui geenit kohdilleen tässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Nehän nyppiii niitä varmaan tolkuttomiin ja kun joko kasvu siirtyy lähemmäs silmää tai alkaa loppua ajelemisen myötä joutuu itse piirtämään itselleen kulmakarvat.
Miten karvankasvu voi loppua ajelemisen myötä?
Alle 40v:na en koskaan. Sai olla luonnolliset. Nyt 50v:na muutaman kerran viikossa.
Ei ole aikaa tai mielenkiintoakaan tuollaiseen puleraamiseen joten rehottavat miten rehottavat, eikö ne Breznevit olleet muotiakin? Irtokarvoja on ja niitä satunnaisesti nypin, ehkä kerran vuoteen jos silloinkaan.
Riippuu naisesta. Minä en nypi lainkaan. Jos jaksan, väritän yhden kolon, josta puuttaa pari karvaa.