Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkä raskaana?

Vierailija
14.10.2014 |

Apua?! En ole ikinä tykännyt elää parisuhteessa vaan harrastan ihan säännöllisesti yhden illan juttuja koska oon tämmöne seksipeto ja aika kyltymätön. Tykkään vaan lennellä kukasta kukkaan, en oikein osaa selittää tätä paremmin. Noh, olin tässä pari viikkoa sitten sänkyssä bileillan päätteeksi yhden aivan upean uroksen kanssa, jonka vehkeet melkein jätti mut sanattomaksi. Noh, meillä oli harvinaisen kuuma yö, en mene enempää yksityiskohtiin. Nyt kuitenkin viimepäivinä ollut aamupahoinvointia ja tein raskaustestin. Viiva oli niin himmeä etten oikein tiedä oliko se haamuviiva vai olenko oikeasti raskaana?! En muista käytettiinkö me edes ehkäisyä sinä yönä... Olin vaan niin himoissani plus alkoholin vaikutuksen alaisena etten muista mitä tuli tehtyä/ei tehty.... Niin että jos oon nyt raskaana niin miten on mahdollista saada abortti ja teenkö varmuuden vuoksi uuden testin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti oon niin paniikissa tällä hetkellä!

Vierailija
2/10 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis mitkä on ensimmäiset raskauden oireet ja kuinka kauan ne kestää?! Kun huomenna olisi taas "tapaaminen" ja en haluaisi oksennella ainakaan silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no saatat kyllä olla raskaana jos sulla pahoinvointia in, se tosin menee pian ohi joten ei huolta sen suhteen!

Vierailija
4/10 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ensin varmuuden vuoksi abortti ja sitten uusi testi?

Vierailija
5/10 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoa taas pukkaa.....
Muista testauttaa kaikki sukupuolitaudit. Ensin tippuri ja klamydia, myöhemmin sitten HIV, kuppa, hepatiitit ja herpeksen vast.aineet, aikanaan....

Vierailija
6/10 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ei aborttia voi tehdä jos ei oo varma onko raskaana. En uskalla tehdä uutta testiä!

Vierailija
7/10 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varata lääkärille aika.

Vierailija
8/10 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
9/10 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 01:11"]

Hei ei aborttia voi tehdä jos ei oo varma onko raskaana. En uskalla tehdä uutta testiä!

[/quote]

Kannattaa vältellä asiaa mahdollisimman paljon ja mahdollisimman pitkään. Jatka elämääsi niin kuin ennenkin, jospa se asia siitä sitten itsestään selkenisi. 

Vierailija
10/10 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi.

Onneksi oli edes iso muna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän