Vierailija

Ei voi koskaan olla niin lahjakas kuin se joka on kilpaillut. Mitä mieltä olette? 😁
Eli voiko harrastelijalla olla luontaisia lahjoja jos ei siis omasta tahdostaan ole hakeutunut kilpailemaan.

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (6)

Vierailija

Lahjakkuus on harjoittelua ja motivaatiota harjotella. Eli siinä mielessä kaverisi on oikeassa. 

Vierailija

No kokeile mennä johonkin turnaukseen ja kato miten käy. Kyllähän ne lahjat on niin hieno asia, että vuosien tuntikausien päivittäinen harjoittelu ei siinä paljoa paina. Samaan tapaan prururadan hölkkäsankarit pärjäisi 110 metrin aidoissa jos vaan lahjoja piisaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tarkoitan siis ihmistä joka on harjoitellut omalla vapaa-ajallaan. Itse ainakin tiedän monia tanssijoita ym jotka eivät vaan ole selkeästi luonnostaan niin lahjakkaita, mutta toki harjottelun kautta tulosta tulee. Harjoittelu ei taas liity siihen että onko joku jo luonnostaan lahjoja omaava.

Vierailija

Millaisesta tanssista tässä nyt puhutaan? Baletista, hiphopista, jazztanssista, rivitanssista, lavatanssista, kilpatanssista?

On olemassa lajeja, joissa ei kilpailla tai kilpaillaan harvoin ja on olemassa lajeja, joita harrastetaan käytännössä vain kilpailumielessä ja on olemassa lajeja, joissa voi sekä harrastaa että kilpailla.

Enemmän se on siitä harjoittelun määrästä kiinni kuin siitä, kilpaileeko. Kilpaileminen tuo toki oman osansa varsinkin esittämisvarmuuteen, mutta ei kilpaileva tanssija mitenkään automaattisesti ole taitavampi kuin sellainen, joka ei kilpaile.

Vierailija

Ei kaikki lahjakkaat panosta vaan siihen yhteen asiaan ja osaa ei kiinnosta kilpaileminen.

Vierailija

Mäkin olen maailman paras tanssija klo 22 ja muutaman viinilasillisen jälkeen. Olen käynyt ihan jossain salsatunnillakin vuonna 2005.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.