Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat ystävät parisuhteessa

Vierailija
06.09.2021 |

Toimiiko? Ja lähinnä tuo seksuaalinen yhteys.
Sehän kuulostaa hyvältä jos parisuhteessa on ns. parhaan ystävän kanssa, mutta miten petipuuhissa sitten liekki leimahtaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kyse ei ole sinusta itsestäsi.

Vierailija
2/7 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan menisi ystävänsä kanssa sänkyyn ilman mitään muuta kiinnostusta, kuin ystävyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti deitti-ilmoituksissakin haetaan sitä parasta kaveria elämänpoluille jne.. Romanttisissa elokuvissa parhaat ystävät rakastuvat... Samat mielenkiinnon kohteet, kerrotaan toisille kaikki, tehdään jäyniä.. Sait varmaan pointin mitä hain takaa?

Vierailija
4/7 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko, että ensin oltaisiin parhaita ystäviä?

Koska kyllä minun mieheni ainakin on minun paras ystäväni, mutta hänestä on sellaonen tullut vasta parisuhteen myötä, eikä tämä ainakaan mikään ongelma ole, ja käsittääkseno melko tavanomaistakin...

Vierailija
5/7 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on paras ystäväni, mutta hän oli ensin rakastettuni, eikä ystäväni. 

Olen kuitenkin nuorempana ryhtynyt seksisuhteeseen silloisen parhaan ystäväni kanssa, mutta se ei ollut varsinainen parisuhde vaan ennemmin yya-sopimus.

Vierailija
6/7 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko minua, ei tule toimimaan

Vierailija
7/7 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta on hyvin toiminut meillä. Alkoi työkaveruudesta, kasvoi syväksi ystävyydeksi kun molemmilla oli eroprosessit päällä ja oltiin toistemme kuuntelijana ja tukena. Siinä vaiheessa kumpikaan ei ajatellut että meistä tulisi koskaan paria. Oli liikaa eroon liittyviä asioita, eikä kumpikaan myöskään pitänyt toista ulkoisesti puoleensavetävänä siinä mielessä että kiiihottaisi.

Erot tuli ja meni mutta ystävyys säilyi. Käytiin välillä tuopilla, välillä juteltiin puhelimessa pitkiä aikoja. Lopulta kävi jotenkin vaan niin että molemmilla syttyi myös se seksuaalinen vetovoima toista kohtaan. Pubi-illasta sänkyyn ja siitä alkaen se oli menoa. Molemmat tiesi heti, että näin sen pitää olla, me kuulumme yhteen juuri tällä tavalla. Eikä niillä ulkoisilla jutuilla ollut enää mitään merkitystä siinä vaiheessa, kun rakasti niin paljon toisen syvintä luonnetta ja persoonaa. Itse asiassa ne joita esim. itse pidin toisen "vikoina" joiden takia hän ei ollut minusta hyvän näköinen on nykyään mielestäni ne kaikkein söpöimmät piirteet hänessä joita rakastan eniten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi