Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen mies, miten suhtautuisit naisen neitsyyteen?

Vierailija
14.10.2014 |

Tai seksuaaliseen kokemattomuuteen? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin ne historiaan.

Vierailija
2/7 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neutraalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen olisi neitsyt pitäisin huolen, että hän saisi ekalla kerralla mahdollisimman paljon nautintoa -mieluiten orkun tai orkkuja. Eka viikonloppu menisi tutustuessa kielellä hänen pimppiinsä ja hän saisi maistella ja tutkia miehen seisovaa elintä. Yrittäisin opettaa hänestä mahdollisimman monipuolisen rakastajattaren.

Vierailija
4/7 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin kiihottais valtavasti se jos nainen olisi kokematon/neitsyt. Kait siinä kiihottaa se naisen viattomuus ja se kuinka sais itse viedä hänet seksin ihanaan ihmemaailmaan :) Hänellä ei olisi ennestään tiettyjä opittuja tapoja sängyssä vaan saisi lähteä puhtaalta pöydältä.

Vierailija
5/7 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miesystävälle oli melkoinen yllätys (järkytys?) kun sai kuulla heti aloittaessaan tapailun kanssani minun olevan neitsyt. Meillä on toki ikäeroakin melko paljon, joten kokemattomien naisien kanssa oleminen ei ainakaan yli kymmeneen vuoteen ole ollut hänelle tuttua ja mikäli oikein ymmärsin, ei hän koskaan aiemmin ollut neitsyyttä "päässyt viemään."

Olin parikymppinen ja halukas pääsemään neitsyydestä eroon, vaikka mies ilmoitti ettei meillä ole mikään kiire. Yhdyntää oli neljäntenä päivänä, vaikka jo ensimmäisenä iltana päädyttiin yhdessä saunaan. Sain rauhassa tutustua hänen kehoonsa ja omaani ja kokemuksesta jäi hyvä mieli.

Vierailija
6/7 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olisi aivan upeaa! Pääsisin opettamaan naiselle seksuaalisuuden saloja. Ja samalla kävisi selväksi, että nainen ei ole hypännyt sängystä toiseen, kuten en ole itsekään. Mielestäni seksi kuuluu parisuhteeseen ja samalla lailla toivoisin myös naiseni ajattelevan.

Totta kai en tuomitse muiden ajatuksia, eläkööt muut aivan kuten haluavat.

M46

Vierailija
7/7 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet luulee että neitsyt nainen on jotenkin viaton?

Minusta olisi inhottava ajatus että minut arvotetaan neitsyyteni takia johonkin suuntaan. Alentavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi