Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies harrastaa seksiä neitsyen kanssa?

Vierailija
13.10.2014 |

Ihan sama, vaikka molemmat olisivat täysi-ikäisiä. Mies, jolla on seksikokemuksia ennestään ja neitsyt nainen on sairasta. Eri asia, jos mieskin on neitsyt. Muuten täysin moraalitonta. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä.

Vierailija
2/15 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyen poikaystävä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä härkä harrastaa seksiä neitsyen kanssa.

Vierailija
4/15 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen onnenpekka!

Vierailija
5/15 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua xD

Vierailija
6/15 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut neitsytmiehen ensimmäisekseni, mutta tein typeriä päätöksiä 19-vuotiaana. Aika moni mies haluaa neitsyen, mutta se nyt tiedetäänkin jo.

Vierailija
7/15 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin miehet joilla on reikä keskellä mahaa tykkää neitsyistä! Varma tieto

Vierailija
8/15 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä en tiedä, mutta olen ainakin ihan tavallinen nainen ja rakastuin neitsyt mieheen. Itse en diis ollut neitsyt. En kyllä käyttänyt hyväksi. Nain saman miehen ja edeleen naimisissa jo 7 vuotta ja kolmas lapsikin tulossa. En koe olleeni moraaliton.

Vierailija
9/15 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä neitsyessä on niin ihanaa? Neitsyet ei ole hyviä sängyssä, kun ei ole mitään kokemusta ja ehkä vielä arastelevat itseään ja seksiä. Tiukkoja ehkä, mutta niin on itsestään huolehtinut nainen muutenkin. No korkkaamattomuus tietysti...vaan se ilo ei kauaa kestä. Ja eihän kaikki ei-neitsyet ole mitään koko kylän polkupyöriä. 

Vierailija
10/15 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim minun mieheni. Tapailtiin ja piti minua hyvännäköisenä, joten miksei?

Vierailija
11/15 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:23"]

Mikä siinä neitsyessä on niin ihanaa? Neitsyet ei ole hyviä sängyssä, kun ei ole mitään kokemusta ja ehkä vielä arastelevat itseään ja seksiä. Tiukkoja ehkä, mutta niin on itsestään huolehtinut nainen muutenkin. No korkkaamattomuus tietysti...vaan se ilo ei kauaa kestä. Ja eihän kaikki ei-neitsyet ole mitään koko kylän polkupyöriä. 

[/quote]

Itsensä aristelu ja arkailu ovat pelkkiä kliseitä. Kaikki neitsyet eivät ole jotain epävarmoja teinilikkoja.

Vierailija
12/15 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama provo on aloitettu jo Suoli24:ään. Parempi onni ensikerralla.

Vierailija
13/15 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sinulla on aika suorituskeskeinen näkemys seksistä (= huonoa seksiä).

Vierailija
14/15 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama kysyä sitten millainen kokenut henkilö harrastaa seksiä neitsyen kanssa. Ei siihen sukupuolia tarvita. Vai onko aloittaja sitä mieltä että kokenut nainen ja neitsytmies ei ole yhtä "sairasta", tai kokenut mies ja neitsytmies, tai kokenut nainen ja neitsytnainen?

Asian moraalittomuus ja sairaus on vain korviesi välissä.

Itse olen erittäin tyytyväinen ensimmäiseen yhdyntääni, kokenut mies joka ei painostanut ja lopetti kun minuun sattui. Vähän epäilen että joku ikäiseni (eli 16v) kokematon es-jonne olisi osannut ottaa minut huomioon niin hyvin, jos ollenkaan.

Vierailija
15/15 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Älä yleistä, ei kaikki neitsyet ole todellakaan huonoja sängyssä. Itse ainakin olin hyvin tietoinen kaikesta seksiin liittyvästä jo silloin. Mies ei edes huomannut minun olevan neitsyt, koska seksi oli hyvää. Kerroin myöhemmin, että menetin hänelle neitsyyteni. En lahnaillut ja olin itsevarma. Mies on sanonut saaneensa parhaimmat suihinottonsakin minulta, vaikka hän oli ensimmäinen jolle moisia olen edes antanut. Nyt ollaankin oltu jo monta vuotta yhdessä.

Kuulostat katkeralta.