Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on teidän mielestänne sopiva ikä olla pojankaa silleen?

Vierailija
13.10.2014 |

Oon 11v tyttö ja mietin tätä. En ole ollut vielä pojan kanssa eikä minulla ole kiire koska en oo valmis!! Mut mikä teijän mielestä on sopiva ikä olla silleen??

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 v alkaa olla tarpeeksi kypsä tai ehkä 18 v.

Vierailija
2/18 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun on henkisesti,  fyysisesti,  taloudellisesti ja muutenkin elämäntilanteen osalta valmis saamaan vauvan. Ei ainakaan niin kauan, kuin asuu isin ja äidin nurkissa ja elää heidän rahoillaan. 

Vierailija
4/18 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut eihän aikuisetkaan aina harrasta sexii pelkästään vauvojen takii vai harrastaako?? Mä oon pussannu poikaa mut en enenpää.. - aloittaja

Vierailija
5/18 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei tosiaan ole mitään kiirettä piiiitkään aikaan;) 

Numero 4 vastasi hyvin, samaa mieltä. 

Vierailija
6/18 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun osaa kirjoittaa sanat siten kuin kuuluu. Pojan kaa, ei pojankaa.

Vierailija
7/18 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pojanka jokin uusi tanssi?

Vierailija
8/18 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun osaa ja ymmärtää huolehtia ehkäisystä sekä on valmis ottamaan vastuun mahdollisista seuraamuksista mikäli tahallisesti tai tahattomasti sattuu saamaan sukupuolitaudin tai ehkäisy pettää.

Vierailija
9/18 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksiä vauvojen takia aina harrastetakkaan vaan sekin riski siinä aina on kuten nro.4 ilmaisi on sun oltava kaikella tavoin valmis siihen että sää saatat tulla raskaaksi vahingossa ja seuraukset on silloin kannettavana. Toinen riski on sukupuolitaudit.

Vierailija
10/18 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:56"]

Mut eihän aikuisetkaan aina harrasta sexii pelkästään vauvojen takii vai harrastaako?? Mä oon pussannu poikaa mut en enenpää.. - aloittaja

[/quote]

Ei toki. Mutta seksin evolutiivinen tarkoitus on tuottaa jälkeläisiä maailmaan ja se mahdollisuus on aina olemassa. Jokainen ihmislapsi ansaitsee syntyä tähän maailmaan toivottuna. Siksi vastuullinen ihminen ei harrasta seksiä,  jos ei ole valmis myös siihen,  että seurauksena voikin olla raskaus. Aikuinen kantaa vastuun teoistaan ja seksi on aikuisten, ei keskenkasvuisten puuhaa.

Vierailija
11/18 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:52"]Silloin, kun on henkisesti,  fyysisesti,  taloudellisesti ja muutenkin elämäntilanteen osalta valmis saamaan vauvan. Ei ainakaan niin kauan, kuin asuu isin ja äidin nurkissa ja elää heidän rahoillaan. 
[/quote]

Juuri näin. Ekalla kerrallakin tarvitaan ehkäisy ja kun molemmat harjoittelevat, voi käydä köpelösti. On myös tyttöjä jotka suostutellaan yhdyntään ilman ehkäisyä ja sitten ollaankin raskaana. Abortti ei ole ehkäisy. Hanki ainakin pillerit paria kuukautta aikaisemmin ja käytätte kondomia sen lisäksi. 11v on aivan liian nuori. Älä kuuntele kavereita /poikia vaan päätä itse omasta kehostasi. Seksi ei ole velvollisuus edes seurustellessa, vaikka av palstalla näin joku kirjoittaakin. Jos poika sitten ottaakin jonkun helpomman, on se sitten sen toisen tytön murhe. Mieti miten haluat sinua kohdeltavan tulevaisuuden parisuhteessa. Tee ratkaisusi sen mukaan.

Vierailija
12/18 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varmasti olemassa mitään oikeaa ikää, mutta minun mielestäni kannattaa vielä odottaa mooonta vuotta. Siellä 17-18-vuotiaana voisi olla sopiva ikä. 

Vierailija
13/18 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko ehkäisyä vaikkei vielä olis kuukautisia? Mistä sukupuolitauti voisi tulla kun molemmat on ekakertalaisia tai rakastavat ja ovat uskollisia toisilleen?? - aloittaja

Vierailija
14/18 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisintaan 16-17 v!! Älä kiirehdi!!!!

Vierailija
15/18 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttäreni kysyisi niin 30+ ja papin aamenen jälkeen.äitinsä menetti 14v tosin nykyiselle aviomiehelle eli minulle.

Vierailija
16/18 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ylä-asteella 90- luvulla monet seiskaluokkalaiset menivät jo sänkyyn.. Pussailivat avoimesti ihan kielipusuja koulun käytävillä ja fritsut oli kaulassa. Onkohan suuntaus muuttumassa?

Vierailija
17/18 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kuukautisia, ei ole kypsä seksiin. Ja raskaaksi voi tulla ennen ekoja kuukautisiakaan. Miksi lasten pitäisi harrastaa seksiä?  Opetelkaa nauttimaan toistenne seurasta muuten. Menkää pyöräilemään, pelatkaa kivoja pelejä, leipokaa yhdessä, jne. Ihastuminen ja rakastaminen ja parisuhde on jotain ihan muuta kuin pelkkä seksi ja ensin kannattaa harjoitella sitä muuta.

Vierailija
18/18 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hoitaa asia mahdollisimman pian pois päiväjärjestyksestä. Eka kerta on aina huono, ja siitä seksi vain paranee. Ei sitten tarvitse pähkäilläkään täällä sen suhteen.