Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arttu Wiskarin kappale Ikuisesti kahdestaan

Vierailija
06.09.2021 |

Voi itku, kun meni hyvä biisi pilalle, kun katsoin kappaleesta tehdyb virallisen musiikkivideon.

Miksi, voi miksi?
Miksi tämäKÄÄN aihe, ei voinut olla se miksi sitä luulin? Normaalin heteroavioparin tahaton kipeä lapsettomuus?
Ei, vaan tämäKIN on nykytrendin mukaisesti sitten tällainen lesbojuttu, että naispari ei saa lasta.
Voi elämä sentään, tätä sateenkarivähemmistön jokapaikkaan tyrkyttämistä ja esilläoloa.
Meni maku tästä (ennen niin riipaisevan koskettavasta) laulusta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuun asti ihan hyvä video, loppukohtauksen olisi voinut jättää pois.

Vierailija
2/10 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videota katsomatta voin todeta että "voi ei". ota yhteys terveydenhuoltoon, nyt on sulla paha paikka. Arttu Wiskarin musiikkivideot. ja kaikkialla riehuvat sateenkaariperheet. jaxuhali

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt tuon videon heti tuoreeltaan, mutta myönnän, että minäkin petyin.

Olisi ollut ihanaa, jos videossa olisi esiintynyt joko Wiskari itse, tai joku miesnäyttelijä.

Vierailija
4/10 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lesbona vastustan sitä, että Arttu Wiskari käyttää meitä hyvesignalointiinsa ja tylsän musiikkinsa markkinointiin. Jaxuhali multakin.

Vierailija
5/10 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis muuten kauheeta jos Wiskari olis vieressä hoilottelemassa kun itken vessassa.

Vierailija
6/10 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lesbona vastustan sitä, että Arttu Wiskari käyttää meitä hyvesignalointiinsa ja tylsän musiikkinsa markkinointiin. Jaxuhali multakin.

Minustakin tällä haetaan vain tietynlaista myönteistä julkisuutta ja korostetaan, että Wiskari on hyvä ja suvaitsevainen ihminen. 

Ihan yhtä noloa kuin siinä Sanoman mainoksessa, jossa miehet pussaa lopuksi. 

Vierailija
7/10 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heterot, pliis pitäkää Wiskari itsellänne. Emme tahdo häntä.

Vierailija
8/10 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤮🤮

Vierailija
9/10 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi, kuka päätti että joku lesbohomojen nostaminen jalustalle olisi jotain hyvesignalointia. Nyt sitten kaikenlaiset vannapiit piirtelee sateenkaareja.

Vierailija
10/10 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, tätä en tiennyt, minäkin luulin, että kyse oli siitä, että on yritetty lasta jo vuosikaudet ja aina anoppi vaan kyselee,  että milloinkas niitä lapsenlapsia oikein saadaan,

minusta lapsen saanti on avioliittoon kuuluva asia ja toivoisin jokaiselle lapselle äidin ja isän.