Vierailija

jos smalltalkina mainitsen jonkin ohjelman. Tunnen itseni tosi ikäväksi ihmiseksi.

Ja kuitenkin hän itse saattaa kertoa monista ohjelmista, mitä on katsonut.

• ylös 8
  • alas 2

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No tää on näitä "parempia" ihmisiä, jotka kattoo vaan uutisia ja ajankohtaisohjelmia, joskus kun oikein repäisevät, niin ehkä jonkun luontodokkarin. Minulla oli samanlainen ystävä, jolla ei koskaan ollut aikaa katsoa mitään "hömppäohjelmia" ja sen toi kyllä erittäin painokkaasti esille. Tuhahteli ylimielisesti, kun muut puhuivat jostain seuraamastaan sarjasta tmv. No, meidän tiemme erosivat, koska huomasin, että kelpasin hänelle ystäväksi silloin, kun minusta oli jotain hyötyä hänelle.

• ylös 21
  • alas 0
Vierailija

Mulla myös yksi työtön taiteilija muistaa kertoa joka välissä ettei katso tv:tä.
Kai se tekee uskottavammaksi?

Vierailija

Minulla on samanlainen” ystävä”. Minulla on vapaa- ajan mökki ja hän sanoo, että vain idiootit omistavat sellaisen, ihan kauheaa olla jossain mökissä.

Toisaalta on vuokrannut lomaksi perheelleen vastaavanlaisia useamman vuoden ajan. Oon varmaan liian ystävällinen, kun en kysy, miksi otat lomaksi sellaista mitä inhoat.
En vain halua olla samanlainen ilkiö.

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Minä katson nk. hömppäohjelmia vain tallennettuna,esim. Tanssii tähtien kanssa, katson tanssit, kelaan mainokset, Mikon, Vapun ja tuomareiden hölinät pois. En voi sietää Vappua, mikkoa enkä noita tuomareita eikä niitten hölinä tuo yhtään mitään lisäarvoa. Sama muissa tosi-tv jutuissa, esim. Remppaohjelmassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla on samanlainen” ystävä”. Minulla on vapaa- ajan mökki ja hän sanoo, että vain idiootit omistavat sellaisen, ihan kauheaa olla jossain mökissä.

Toisaalta on vuokrannut lomaksi perheelleen vastaavanlaisia useamman vuoden ajan. Oon varmaan liian ystävällinen, kun en kysy, miksi otat lomaksi sellaista mitä inhoat.

Tää on mielenkiintoinen avaus, josta saisi hyvän keskustelun. Olisiko tuossa kyseessä kateus vai halveksunta vai kenties molemmat?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla myös yksi työtön taiteilija muistaa kertoa joka välissä ettei katso tv:tä.
Kai se tekee uskottavammaksi?

Miten taiteilija voi olla työtön?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän pitää mökin omistamista hullun hommana.Rehellisyyden nimissä helpommallahan sitä monessa asiassa pääsisi jos vain vuokraisi, itse pidän omistamisen hyötyjä riittävinä että se kannattaa, mutta kaikki eivät ole samaa mieltä.

Vierailija

Sä tunnet varmaan mun kälyn? Kovaan ääneen tekee kaikille tiettäväksi, siis ihan ilman edes kysymistä, että HÄN ei katso MITÄÄN roskaa KOSKAAN eikä anna lastensakaan katsoa, heillä pelataan vaan lautapelejä. Kummasti sitten vaan kun perheen lasten kanssa juttelee, niin hyvin on hallussa ihan jokainen tosi-tv formaatti, ja surkuttelua siitä, kun "äiti kattoo aina Unelmien poikamiestä, eikä ikinä voida katsoa vaikka Vain elämää":)

Vierailija

Mä en oikeesti voi sietää suurinta osaa yleisesti katselluista kotimaisista tosi-tv-sarjoista. Kompensoin tätä sitten keskusteluissa nimeämällä jotain vielä nolompaa, jota katson kuten Australian rajalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä katson nk. hömppäohjelmia vain tallennettuna,esim. Tanssii tähtien kanssa, katson tanssit, kelaan mainokset, Mikon, Vapun ja tuomareiden hölinät pois. En voi sietää Vappua, mikkoa enkä noita tuomareita eikä niitten hölinä tuo yhtään mitään lisäarvoa. Sama muissa tosi-tv jutuissa, esim. Remppaohjelmassa.

Tanssitkin on turhia kun hypitään tai tepastellaan vaan lavalla musiikin tahdissa ja sitten siinä on olevinaan jotain hienoa.

Vierailija

Onpa ankeaa. Itse katson kyllä paljon telkkaria, nykyään ehkä enemmän suoratoistopalveluita kyllä. Katson rehellistä hömppääkin, mutta lempikanavia on ylen kanavat ja olen nähnyt niistä vaikka kuinka paljon mielenkiintoisia ja opettavaisia ohjelmia. On aika tylsää jos koko tv:tä dissataan hömppäohjelmien takia, ja toisaalta onhan hömpällekin paikkansa. Koen että oon aika sivistynyt ja fiksu ihminen ja silti katson joskus hömppää, so what? Se rentouttaa ja on kiinnostavaa. Onhan telkkarissa toki paljon roskaakin mutta joo. Tuollainen päteminen kertoo jostain ongelmasta hänellä itsellään. Haluaa luoda sulle ikävän olon, miksi? Ehkei kannata kaveerata hänen kanssaan enää. Toisaalta ehkä hän on aidosti sitä mieltä, vähän typerä mielipide olisi ja varsinkin sanoa ääneen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No tää on näitä "parempia" ihmisiä, jotka kattoo vaan uutisia ja ajankohtaisohjelmia, joskus kun oikein repäisevät, niin ehkä jonkun luontodokkarin. Minulla oli samanlainen ystävä, jolla ei koskaan ollut aikaa katsoa mitään "hömppäohjelmia" ja sen toi kyllä erittäin painokkaasti esille. Tuhahteli ylimielisesti, kun muut puhuivat jostain seuraamastaan sarjasta tmv. No, meidän tiemme erosivat, koska huomasin, että kelpasin hänelle ystäväksi silloin, kun minusta oli jotain hyötyä hänelle.

Juuripa noin. Minulla on raskas työ ja rentoudun mm tvn katselulla. Sanoin joskus töissä että katson salattuja yms ohjelmia. Työkaveri kommentoi pisteliäästi että ei tuhlaa aikaa tvn katsomiseen muuta kuin uutisiin ja asiadokumentteihin. Niitä katson minäkin ja luen lehtiä yms ja tiedän kyllä maailman tilan.
Hämmästys oli myöhemmin suuri kun em henkilö kertoi katsovansa perheensä kanssa Simpsoneita!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onpa ankeaa. Itse katson kyllä paljon telkkaria, nykyään ehkä enemmän suoratoistopalveluita kyllä. Katson rehellistä hömppääkin, mutta lempikanavia on ylen kanavat ja olen nähnyt niistä vaikka kuinka paljon mielenkiintoisia ja opettavaisia ohjelmia. On aika tylsää jos koko tv:tä dissataan hömppäohjelmien takia, ja toisaalta onhan hömpällekin paikkansa. Koen että oon aika sivistynyt ja fiksu ihminen ja silti katson joskus hömppää, so what? Se rentouttaa ja on kiinnostavaa. Onhan telkkarissa toki paljon roskaakin mutta joo. Tuollainen päteminen kertoo jostain ongelmasta hänellä itsellään. Haluaa luoda sulle ikävän olon, miksi? Ehkei kannata kaveerata hänen kanssaan enää. Toisaalta ehkä hän on aidosti sitä mieltä, vähän typerä mielipide olisi ja varsinkin sanoa ääneen.

Tässä on viisaat sanat.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.