Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahvinkeitin jäi viikoksi seisomaan - nyt homeessa

Vierailija
06.09.2021 |

Laitoin pannun ja sen pussinpidikkeen koneeseen. Yritin pestä kanssa sitä yläosaa (jonka sisälle se pussinpidike tulee). No vaahtoa on nyt niin paljon ettei se lähde millään pois.

Neuvoja vai ostanko vaan uuden keittimen?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä vaahtoa..?

Vierailija
2/37 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon saanu saippuavaahdot yleensä huuhdottua hanan alla pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä vaahtoa..?

Fairyn vaahtoa

Vierailija
4/37 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus herätti hassun mielikuvan ..kahvinkeitin seisomassa. Millainen on istuva kahvinkeitin? 😂

Vierailija
5/37 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä oon saanu saippuavaahdot yleensä huuhdottua hanan alla pois?

En halua laittaa hanan alle kun sähköisiä osia lähellä.

Vierailija
6/37 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus herätti hassun mielikuvan ..kahvinkeitin seisomassa. Millainen on istuva kahvinkeitin? 😂

Arvasin että joku tähän tarttuu 😂

Vierailija
7/37 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmeisesti mä lähden ostamaan uuden keittimen sitten. Harmittaa ihan sikana. Kalliiksi tulee tällaset unohdukset.

Vierailija
8/37 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä keitin sulla on, missä se vaahto siinä on, ja jos on "lähellä sähköisiä osia", kuinka se vaahto on sinne päätynyt?

Vierailija
9/37 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ilmeisesti mä lähden ostamaan uuden keittimen sitten. Harmittaa ihan sikana. Kalliiksi tulee tällaset unohdukset.

Opettele juomaan pikakahvia.

Vierailija
10/37 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minne sä nyt olet sitä fairya laittanut? Siihen suppiloonko, jonne suodatinpaperi laitetaan? Eikö sitä siis saa irti siitä?

Vierailija
11/37 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo ettei ukolles käy samoin : D

Vierailija
12/37 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo selostus. Itselläni on moccamaster ja kyl mä sen säiliötä olen pessyt hanan alla. 

En kyllä ihan tajua, mikä osa nyt on homeessa? Jos joku kahvinkeittimestä homehtuu, niin se on se suodatinpussin pidike ja sen ympäristö.

Vierailija
13/37 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän keittimessä homehdu kuin se pussi ja pannuun lillimään jäänyt pannu, eikä kumpikaan ole lähelläkään sähköosia. Pussin pidikkeen saa irti ja pestyä sellaisenaan ja hätätapauksessa astianpesukoneessa, kuten myös pannun.

Vierailija
14/37 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eihän keittimessä homehdu kuin se pussi ja pannuun lillimään jäänyt pannu, eikä kumpikaan ole lähelläkään sähköosia. Pussin pidikkeen saa irti ja pestyä sellaisenaan ja hätätapauksessa astianpesukoneessa, kuten myös pannun.

Siis lillimään jäänyt kahvi 🙄

Vierailija
15/37 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ongelmaa. Keittimen suodatinosassa ollut suodatinpussi homehtui? Eiköhän se puhdistu, kun irrotat suodattimen kokonaan ja pesetsen. Jos on kiinteä, pyöräytä harjalla ja huuhtele, keitä muutamat kuumat vedet siitä läpi.

Vierailija
16/37 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä keitin sulla on, missä se vaahto siinä on, ja jos on "lähellä sähköisiä osia", kuinka se vaahto on sinne päätynyt?

Laitoin pannun ja pussipidinkeen koneeseen. Mutta silti on se yläosa jonka sisällä se pussipidike on (stna ku ek näitä termejä tiedä)

No laitoin fairya siihen yläosaan ja sitä meni kans sinne vesisäiliöön. Nyt se ei lähde ensinnäkään pois sieltä vesisäiliöstä. Sitä on jossain ihme osassa kans. Ja sen yläosan reunoilla josta en saa sitä pois

Ap, olen 24 vuotias ja muutin just ite asumaan

Vierailija
17/37 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tajusin 😊. Ota töpseli irti ja laita kahvipannu tyhjänä paikoilleen ja sitten jollain kannulla vettä suodatinosaan niin kauan että olet saanut pesuaineen pois?

Noin mä teen.

T. # 1

Vierailija
18/37 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt. Peset vaan sen suodattimen ja muut osat, ei todellakaan tarvitse ostaa uutta.

Vierailija
19/37 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ongelmaa. Keittimen suodatinosassa ollut suodatinpussi homehtui? Eiköhän se puhdistu, kun irrotat suodattimen kokonaan ja pesetsen. Jos on kiinteä, pyöräytä harjalla ja huuhtele, keitä muutamat kuumat vedet siitä läpi.

Joo! Laitoin sen irrotettavan koneeseen mutta rupesin pesemään myös sitä yläosaa (kun sen irrotettavan suodatinpussipaikan ympärillä on vielä se yläosa). Koska ne homeitiöt voi levitä sinne myös. Nyt se fairynvaahto ei lähde pois millään.

Vierailija
20/37 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt tajusin 😊. Ota töpseli irti ja laita kahvipannu tyhjänä paikoilleen ja sitten jollain kannulla vettä suodatinosaan niin kauan että olet saanut pesuaineen pois?

Noin mä teen.

T. # 1

No koitan vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän