Kuinka kiihottavana pidät naamalle istumista?
Eli siis mies, saatko stondiksen tai laukeatko ilman penikseen koskemista, jos nainen istuu kasvoillesi? Oma mies saa ihan uskomattoman kovan erektion tuossa tilanteessa, silloin kun sitä tehdään.
Kommentit (20)
Pitäisin varmaan jos joskus saisin sen kokea.
Olen saanut kahden eri naisen kanssa kokea sen, joista toinen on vaimo joskus nuorempana. Kesähelteellä sain viimeksi, suihkunraikasta tietenkin sen pitää olla....Kyllä se on oikeasti tosi kiihottavaa kun nainen on siinä päällä kiihottumassa sopivalla etäisyydellä nuoltavana , liikkuu itse kuinka eniten kiihottuu, saan pitää pakaroista kiinni tai hyväillä sieltä takaa päin lisää, paljastaa klitorista peukaloilla edestä varoen, laittaa kieltä sisään tms...Lantio liikkuu kiihottumisessa lisää ja lisää , voihke vaan kasvaa jne Orgasmi siinä on sitten ihan oma lukunsa, jos siihen asti hän haluaa olla...Naiset, antakaa ihmeessä se kokemus miehillenne joskus.,...Siitä kun sitten peruutatte ratsastamaan miestänne niin johan on ihanaa kummallekin.
On päiviä että en muusta haaveilekaan kuin siitä että nainen istuisi kasvoilleni. Tai vaikka ryhmä naisia vuorotellen (haaveilla saa..).
Ikävä kyllä en ole päässyt kokemaan sitä.
Mutta siinä kiihottaa ihan kaikki: alistettu asema (tykkään), naiselle nautinnon tuottaminen, naisen reidet molemmin puolin päätä (ihmisen vahvimmat lihakset) ja tietenkin se oleellinen alue siinä kasvoilla. Ja myös se että katsekontakti on naiseen mahdollinen ja siinä on rinnatkin näkyvillä. Ja se katselinja sieltä reisien välistä alhaalta ylös on kiihottava.
Mun mielestä tuo asento korostaa naisen dominanssia potenssiin sata ja se siinä kiihottaa. Naisten ei pitäisi yhtään häpeillä tätä kun vaan on partneri joka osaa arvostaa ja tykkää tästä. Naisten pitäisi vain rentoutua ja nauttia. Jos mies on himokas ja halukas niin mikään asia mitä siellä alapäässä tapahtuu ei ole pahitteeksi, päinvastoin.
Halutessaan nainen voi myös osoittaa dominanssia puristamalla vähän reisillä ja tukehduttamalla :)
Tietenkin kaikki tämmöiset valtaleikit voi jättää väliin ja ottaa sitten rennommin.
Kunhan nainen tekee sen pimppi ja peppu paljaana, niin että saa kunnolla tuntea hajut nenässä, niin kiihottavampaa ei oikein olekaan.
Uuh.Taivaallinen asento..nainen kun viäl hiukan hinkkaa pillua naamaan ni..M44
Ah tämä on naisena niin ihanaa. Edellinen seksikumppani kävi ihan villinä tästä. Vielä kun löytäis parisuhteeseen miehen joka tykkäis ja haluis👍
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut kahden eri naisen kanssa kokea sen, joista toinen on vaimo joskus nuorempana. Kesähelteellä sain viimeksi, suihkunraikasta tietenkin sen pitää olla....Kyllä se on oikeasti tosi kiihottavaa kun nainen on siinä päällä kiihottumassa sopivalla etäisyydellä nuoltavana , liikkuu itse kuinka eniten kiihottuu, saan pitää pakaroista kiinni tai hyväillä sieltä takaa päin lisää, paljastaa klitorista peukaloilla edestä varoen, laittaa kieltä sisään tms...Lantio liikkuu kiihottumisessa lisää ja lisää , voihke vaan kasvaa jne Orgasmi siinä on sitten ihan oma lukunsa, jos siihen asti hän haluaa olla...Naiset, antakaa ihmeessä se kokemus miehillenne joskus.,...Siitä kun sitten peruutatte ratsastamaan miestänne niin johan on ihanaa kummallekin.
Lisään vielää, että antakaa joko ennen tai jälkeen "kasvojen päällä hoidon" hyvän öljyn liukastama kunnollinen penishieronta miehelle niin saatte aikaan tosi kiihottumisen hänellekin. Sitten yhdyntä on ihanaa , .ainakin minulle on ollut.....
Lähestulkoon kiihottavinta ikinä mikäli siinä nuoletetaan etenkin pyllyä
Olen tätä vaimolta pyytänyt ja ei hänellä sitä vastaan mitään - ei vaan ole vielä tapahtunut ja kymmenisen vuotta odotellut. Menee p i l l u n nuolenta perinteisesti rouva selällään haarat levällään kuviolla useita kertoja viikossa...
Kauankohan saan odotella...
Olen haaveillut sellaisesta että olisin vaikka kelmutettuna sängyllä ja sitten nainen tai naiset istuisivat vuorotellen kasvoillani ja tyydyttäisivät ja nuolettaisivat itseään estottomasti vuoron perään. Kaikista paras olisi jos olisi oma vaimo ja joku hänen ystävänsä.. tai vaikka useampi ystävä.
Todella kiihottavaa. Hyvä seisokki tulee mutta en nyt kuitenkaan laukea. Taidanpa tänää pitkästä aikaa pyytääkki olla tuolina😛
Tiukoissa farkuissa päivän muhinut, pesemätön, hikisen nihkeä pillu kun tulee naamalle, niin kyllä tulee erektio vaikka ei kaluun koskettaisikaan.
Mitä hel vettiä! Valkovuoto lorisee nenästä sisään. Pissalirahdukset maistuu suussa. Hengitys salpautuu, kun naisen jättipehko peittää vähäisetkin ilmaraot 100 g painon avittamana. Kaiken päälle sitten löysä ripulipieru sotkee rintakarvat.
Moniko nainen tykkäisi jos istuisin naamalle ja työntäisin kalun suuhun!
Vierailija kirjoitti:
Mitä hel vettiä! Valkovuoto lorisee nenästä sisään. Pissalirahdukset maistuu suussa. Hengitys salpautuu, kun naisen jättipehko peittää vähäisetkin ilmaraot 100 g painon avittamana. Kaiken päälle sitten löysä ripulipieru sotkee rintakarvat.
Moniko nainen tykkäisi jos istuisin naamalle ja työntäisin kalun suuhun!
Käypäs katsomassa kylätien varrella olevasta postilaatikosta, joko postiauto on ajanut
Oma vaimo on muutaman kerran tuota tarjoillut ja ainakin itse kiihotuin siitä aivan valtavasti. En tiedä olisinko lauennut ihan itseäni koskematta, koska en voinut hillitä itseäni siinä samalla
Parasta seksiä. Ei siinä kalu kyllä ihan ilman kosketusta jäykistyy enää yli viiskymppisenä, nuorempaa kyllä hyvinkin kovana. Tykkään silti, paras asento pillun nuolemisen. Meillä ainakin vaimo tykkää istua niin piukasti kiinni ettei pois pääse, siellä on ihana olla alla kun nesteet valuu suuhun ja loppua kohti tuntee kuinka lantio liikkuu kiihtyvällä tahdilla.
Kerran kun pääsisin kokemaan niin tietäisin :)