Ryhdynkö lesboksi? Tässä perusteet!
1) olen nuori (17v) ja kaunis ja nyt on aika antaa tuulten puhaltaa, ovet ovat avoimet ja hetki on läsnä
2) en ole koskaan nauttinut heteroseksistä, kumppaneita tähän mennessä ollut kolme
Miten sitä oikein ryhdytään lesboilemaan?
Kommentit (16)
Hanki itsellesi jostain minunkaltainen alffauros, joka osaa antaa sinulle kunnolla kyytiä. Olet varmaan harrastanut seksiä ainoastaan beta-vässyköiden kanssa. :)
Naisille luonnollisin asia maailmassa on alistua alffauroksen edessä ja voin luvata, että jos pääsisit viettämään tunnin minun kanssa makuuhuoneen puolella, et miettisi mitään lesbo-liibalaabaa enää ikinä :)
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:34"]Hanki itsellesi jostain minunkaltainen alffauros, joka osaa antaa sinulle kunnolla kyytiä. Olet varmaan harrastanut seksiä ainoastaan beta-vässyköiden kanssa. :)
Naisille luonnollisin asia maailmassa on alistua alffauroksen edessä ja voin luvata, että jos pääsisit viettämään tunnin minun kanssa makuuhuoneen puolella, et miettisi mitään lesbo-liibalaabaa enää ikinä :)
[/quote]
Moro taas:)
No silleen että rupeet tykkäämään tytöistä etkä pojista.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:52"]No silleen että rupeet tykkäämään tytöistä etkä pojista.
[/quote]
Ei se niin helppoa ole!
Jos sie alat lesboksi niin mie alan mieheksi. Luulen että mulla on helpompaa.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:52"]No silleen että rupeet tykkäämään tytöistä etkä pojista.
[/quote]
Ei se niin helppoa ole!
[/quote]
Nyt niitä kääntymiskokemuksia kehiin!
Voihan sitä kaikkea kokeilla, niin sitten sitä tietää mistä tykkää. Omaa kokemusta ei ole, mutta eiköhän sitä seuraa naisistakin samalla tavalla löydy.
Ennen sanottiin, että homoseksuaalisuus on ominaisuus. Nyt se on siis päätös.
taidat olla aika hukassa itsesi kanssa..
Juu! :) Mutta oletko jo löytänyt tulevan elämänkumppanisi? Vai oletko vielä hakusissa?
En vihjaile mitään..;)
Oletko koskaan tuntenut vetoa naisiin, kiihottavatko he sinua. Jos näin on niin anna palaa. Jos ei, olet hetero, unohda.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:29"]Oletko koskaan tuntenut vetoa naisiin, kiihottavatko he sinua. Jos näin on niin anna palaa. Jos ei, olet hetero, unohda.
[/quote]
No minuahan ei sytytä oikein mikään. Ap
Ryhdypä vaan!