Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokotekieltäyttjille asiallinen kysymys: Teinkö oikein, kun sairastin influenssan? Tehohoidon kautta invalidiksi.

Vierailija
06.09.2021 |

37 v ikää ja kuolema oli ollut lähellä. Nyt kärsin osittaisesta invaliditeetista ja sydänviasta. Tehohoito jo sinänsä oli traumaattinen kokemus. Sanon suoraan että en enää ole ollut entiselläni henkisestikään influenssan jälkeen.

Olin rokottamaton, en koskaan ajatellut että "flunssa" voisi viedä hyväkuntoisen miehen haudan reunalle.ja viedä terveyden pysyvästi.

Teinkö siis oikein kun olin rokottamaton? Pitäisikö jatkossakin ottaa riski? Olisiko rokotteesta tullut yhtä pahat seuraukset?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20, en ole edelleenkään sanonut mitään korona rokotteesta. Miksi käännät sen noin?

Vierailija
22/42 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei sinun sairastelut tai rokotukset kiinnosta tippaakaan.

Pidä huoli omista asioistasi, niin minäkin teen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

19, oletko hiukan tyhmä vai mikä vaivaa?

Mulle on aivan yksi lysti kuka ottaa rokotteita ja kuka ei, ja nyt kun käänsit sen vielä koronarokotteeseen niin sitäkin suuremmin on minulle aivan yksi ja sama kuka sen ottaa.

Jännä että ei voida pysyä asiassa vaan pitää olettaa ja laittaa omia oletukisiaan toisen suuhun.

Fakta nyt kuitenkin on se, että mikään rokote ei anna 100% suojaa jos joku haluaa ottaa rokotteita tai olla ottamatta, mulle se on ihan sama.

Vierailija
24/42 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotus ei suojaa ketään 100%, ja joillekin siitä on jopa haittaa kuolemaksi asti, aika naivia alkaa ajatella että kuka tekee oikein ja kuka ei, kun jokainen päättää omasta kehostaan ja kaikki me olemme erilaisia.

Se mikä on toiselle nuha on toiselle kuolemaksi.

Oma poikani joutui RS viruksen takia sairaalaan, ja oli todella huonossa kunnossa, vauva, ja virus on vain nuhana isomalla lapsella, mikäs rokotus olisi pojan pelastanut ?

Virukset on vähän siitä pelottavia että aina ne muuntuu ja heikoissa vahvistuu.

Rokotevastaiset on kyllä oikein superhyper naivia väkeä kun uskoo ennemmin youtuben trolleja ja kaikenmaailman disinformaatiobotteja kuin faktatietoa :D

Se että jollain on oikeus mielipiteisiin ei todellakaan tee niistä oikeita, juu nou.

On siellä tubeksessa oikeaakin tietoa, tosin ne videot ovat Googlen mielestä haitallisia, niin ne poistetaan. Esimerkiksi poistettiin se Bret Weinsteinin video, jossa oli vieraana mRNA-rokotteen keksijä, joka oli itsekin ottanut koronarokotteen, mutta oli videon tekemisen aikaan sen ottamista vastaan, kun oli saanut lisätietoa sen haitoista.

Kukaan ei tiedä mikä näiden koronarokotteiden pitkän aikavälin vaikutus on. Itse olen kyllä ehkä silti menossa ottamaan, kun ei sitä Novavaxia kuulu eikä näy.

Vierailija
25/42 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, taas samaa jänkkäämistä ja pelottelua. Kun se influenssarokotekkaan ei suojaa 100%. En ymmärrä miksi annetaan sellaista kuvaa että nämä rokotteet olisivat joku ultimaallinen pelastaja, kun ne eivät ole, osa sairastuu ja kuolee silti. 

Jos hankkisit faktatietoa, niin tietäisit kyllä että rokotteiden teho on ihan yleistä ja hyvin saatavilla olevaa tietoa, eikä missään väitetä että sen on 100%....

Hups, kävikö nyt niin että se vaihtoehtomedian profeettasi narrasikin sinua :P

PS. Myös ne mikrosirujutut on satua.

Olen normaali suomalainen älykkäillä aivoilla ja elämänkokemuksella(on muutamia influenssojakin sairastettu ja rokotteita otettu) Ei hajuakaan mitä räkänokka selität vaihtoehtomedioista ja siruista..eikä kyllä kiinnostakkaan. 

Vierailija
26/42 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on sen asian kanssa, että MIKSI YLIPÄÄTÄNSÄ MENIT TESTIIN??? 

Terveisin, 

kommentti numero 777???

Vierailija
27/42 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotus ei suojaa ketään 100%, ja joillekin siitä on jopa haittaa kuolemaksi asti, aika naivia alkaa ajatella että kuka tekee oikein ja kuka ei, kun jokainen päättää omasta kehostaan ja kaikki me olemme erilaisia.

Se mikä on toiselle nuha on toiselle kuolemaksi.

Oma poikani joutui RS viruksen takia sairaalaan, ja oli todella huonossa kunnossa, vauva, ja virus on vain nuhana isomalla lapsella, mikäs rokotus olisi pojan pelastanut ?

Virukset on vähän siitä pelottavia että aina ne muuntuu ja heikoissa vahvistuu.

Rokotevastaiset on kyllä oikein superhyper naivia väkeä kun uskoo ennemmin youtuben trolleja ja kaikenmaailman disinformaatiobotteja kuin faktatietoa :D

Se että jollain on oikeus mielipiteisiin ei todellakaan tee niistä oikeita, juu nou.

On siellä tubeksessa oikeaakin tietoa, tosin ne videot ovat Googlen mielestä haitallisia, niin ne poistetaan. Esimerkiksi poistettiin se Bret Weinsteinin video, jossa oli vieraana mRNA-rokotteen keksijä, joka oli itsekin ottanut koronarokotteen, mutta oli videon tekemisen aikaan sen ottamista vastaan, kun oli saanut lisätietoa sen haitoista.

Kukaan ei tiedä mikä näiden koronarokotteiden pitkän aikavälin vaikutus on. Itse olen kyllä ehkä silti menossa ottamaan, kun ei sitä Novavaxia kuulu eikä näy.

Jos ne foliohattujen sadut olisi totta, niin ne tiedot olisi esimerkiksi THL:n ja muiden vakavasti otettavien lähteiden sivuilla.

Youtube ei ole mikään lähde, vaan sinne voi kuka tahansa suoltaa sellaista skeidaa kuin mieli tekee. Jostain tokentubesta nyt puhumattakaan.

Vierailija
28/42 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20, en ole edelleenkään sanonut mitään korona rokotteesta. Miksi käännät sen noin?

Vastasin tähän lapselliseen kommenttiin;

"Rokotevastaiset on kyllä oikein superhyper naivia väkeä kun uskoo ennemmin youtuben trolleja ja kaikenmaailman disinformaatiobotteja kuin faktatietoa :D

Se että jollain on oikeus mielipiteisiin ei todellakaan tee niistä oikeita, juu nou."

Sinä lyöt leiman sinun mielikuvituksesi luoman mörkön perusteella ja informaatio vastauksessasi viittaa ihan suoraan koronarokotteista kieltäytyvä = rokotevastainen.

Tosin kommenttisi kieliasu on niin matalalla tasolla, että siitä voi vetää varmaankin moniakin johtopäätöksiä, mutta kun (ainakin kaikki muut) tietävät, mistä on kyse, johtopäätös syntyy yleisimmän harhaluulon pohjalta, joka tuli sinun taholtasi.

Vierailija
29/42 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan mun omaan immuunijärjestelmään vaikka se tuhoaakin tällä hetkellä mun niveliä innokkaasti.

Vierailija
30/42 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit voinut sairastua rokotteesta huolimatta. Ei sen teho ole lähelläkään 100%. Hyvä jos puoliakaan siitä. Turha jossitella, joillekin nyt vaan käy paska mäihä.

Joo mutta ei olisi joutunut sairaalaan. Rokote suojaa sairaalalta yli 90 %.

Uusin tieto on että joukkoimmuniteettia ei tule vaan kaikki tulevat jossain vaiheessa sairastamaan taudin. Rokottamattomat vakavammin. Jokainen saa siis päättää ottaako taudin vastaan rokotettuna ja vakavalta taudilta 90 % suojattuna vai ilman suojaa. Itse valitsin rokotteen.

Vierailija
31/42 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit voinut sairastua rokotteesta huolimatta. Ei sen teho ole lähelläkään 100%. Hyvä jos puoliakaan siitä. Turha jossitella, joillekin nyt vaan käy paska mäihä.

Uusin tieto on että joukkoimmuniteettia ei tule vaan kaikki tulevat jossain vaiheessa sairastamaan taudin. Rokottamattomat vakavammin. Jokainen saa siis päättää ottaako taudin vastaan rokotettuna ja vakavalta taudilta 90 % suojattuna vai ilman suojaa. Itse valitsin rokotteen.

Ei pidä yhtään paikkaansa, valehtelua.

Vierailija
32/42 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitustako sinä tiedät joudutko sairaalaan. Siinähän uskot.

Vierailija
33/42 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suojaako rokote long covidilta? Minua ei haittaisi sairaalassa kärvistely ollenkaan enkä sitä pelkää, mutta joku loppuelämän aivovaurio todellakin haittaisi.

Vierailija
34/42 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea kysymys on se että miksi influenssaan suhtaudutaan terveesti (paitsi että nuoretkin voivat kärsiä siitä), ja koronaan hysteerisesti? Minä sairastin useaa vuotta nuorempana ja perusterveenä, en joutunut tehohoitoon, mutta pysyvät vammat jäi. Kukaan ei varottanut minua että nuorenkin kannattaa ottaa rokote.

Sen sijaan korona saa 99+% huomion tartuntataudeista, miksi näin?

Koska kyseessä on pandemia. Se koskee koko maailmaa.

Vierailija
35/42 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että jollain on oikeus mielipiteisiin ei todellakaan tee niistä oikeita, juu nou.[/quote]

Outoa minusta se, että rokotevastaisissa on huippukoulutettuja virusammattilaisia eli sama koulutus kuin rokotteiden kehittäjillä. Pistää kyllä miettimään!

Vierailija
36/42 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea kysymys on se että miksi influenssaan suhtaudutaan terveesti (paitsi että nuoretkin voivat kärsiä siitä), ja koronaan hysteerisesti? Minä sairastin useaa vuotta nuorempana ja perusterveenä, en joutunut tehohoitoon, mutta pysyvät vammat jäi. Kukaan ei varottanut minua että nuorenkin kannattaa ottaa rokote.

Unohdit /s. Vai luuletko oikeasti, että influenssa on keskittynyt vain pariin maahan?

Vierailija
37/42 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasin tähän lapselliseen kommenttiin;

"Rokotevastaiset on kyllä oikein superhyper naivia väkeä kun uskoo ennemmin youtuben trolleja ja kaikenmaailman disinformaatiobotteja kuin faktatietoa :D

Se että jollain on oikeus mielipiteisiin ei todellakaan tee niistä oikeita, juu nou."

Sinä lyöt leiman sinun mielikuvituksesi luoman mörkön perusteella ja informaatio vastauksessasi viittaa ihan suoraan koronarokotteista kieltäytyvä = rokotevastainen.

Tosin kommenttisi kieliasu on niin matalalla tasolla, että siitä voi vetää varmaankin moniakin johtopäätöksiä, mutta kun (ainakin kaikki muut) tietävät, mistä on kyse, johtopäätös syntyy yleisimmän harhaluulon pohjalta, joka tuli sinun taholtasi.

Ja tuolla viestillä sinä vajaa tosiaan valitat toiselle kommentin kieliasusta? Hahahah, ei hyvänen aika: "luoman mörkön" jne. Opettelehan tahvo kirjoittamaan itse ja tule sitten ulisemaan toisten kirjoitusten kieliasusta. 

Vierailija
38/42 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisista rokotevastaisista te täällä puhutte?

-yleisesti kaikkia rokotuksia vastustavista?

-influenssarokotusta vastustavista?

-covid-19 rokotusta vastustavista?

Vierailija
39/42 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdit /s. Vai luuletko oikeasti, että influenssa on keskittynyt vain pariin maahan?

Mutta se ei ole pandemia.

Vierailija
40/42 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan että sinä teet omat päätöksesi ja kannat niistä vastuun ja annat muiden tehdä samoin.

Tuo kysymyksesi on vähän niinkuin kysyisi "ajoin autolla ja jouduin liikenneonnettomuuteen, teinkö väärin kun ajoin autolla".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi