Kerro tänne salaliittoteoria, johon uskot
vaikka muut pitäisivät sitä hulluna. Tai kerro jos olet itse keksinyt jonkin. Ei pliis sitten teilata toisiamme. Foliohattu-huutelut voi jättää täältä pois.
Kommentit (658)
Naureskelijat ja vastustajat alkaa olla aika heikoilla - ensimmäisen 100 vuotta pyristelivät vastaan ja foliohatuttelivat uskovia - mutta uskon, että maapallo kiertää aurinkoa. Ei ilmeistä, kun kauniina päivänä aurinkoa seuraa, mutta niin se vaan on.
Ainakin Pohjois-Korean kidnappaamat ulkomaalaiset oli kauan salaliittoteoria jota pidettiin epätodennäköisenä kunnes P-Korean johto tunnusti että ovat kidnapanneet useita japanilaisia, etelä-korealaisia, jenkkejä ja eurooppalaisiakin.
Kaverimiekkonen on netti-ihastunut minuun... En yleensä sano näin suoraan, mutta naisen vaistoni sanoo, ettei välillämme ole ihan puhdasta kaveruutta... Tämän takia kaverimiekkosen viestitkin muuttuivat yhtäkkiä yliasiallisiksi, hän viestittelee harvoin eikä tee aloitetta tapaamiseen. Kaikki tapahtui niin äkkiä...
Vierailija kirjoitti:
Kaverimiekkonen on netti-ihastunut minuun... En yleensä sano näin suoraan, mutta naisen vaistoni sanoo, ettei välillämme ole ihan puhdasta kaveruutta... Tämän takia kaverimiekkosen viestitkin muuttuivat yhtäkkiä yliasiallisiksi, hän viestittelee harvoin eikä tee aloitetta tapaamiseen. Kaikki tapahtui niin äkkiä...
Niin siis tietämättömille tiedoksi, että kaverimiekkonen on avoimessa suhteessa miekkosen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:57"]
Lääkeyhtiöt levittänyt ebolaa jotta saa miljardit käärittyä tilille!
Tuo suunnitelma toimisi ehkä paremmin, jos markkinoilla olisi toimiva lääke...
Luulen että raha tulee siitä tuotekehittelystä ja sen jälkeisellä monopoliasemalla.
Prinsessa Dianan kuolema, uskon että kyseessä ei ollut onnettomuus.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, ettei AV-mammaa ole olemassakaan. Oikeasti täällä vain miehet keskenään mellastavat ja provoilevat toisilleen.
Naisen logiikkaa ei yksikään mies pysty teeskentelemään;D
Elämme kaikki matriisissa. Oikeat fyysiset kehomme - jos niitäkään edes on - ovat jossain maan alla. Eikä ne kehot edes ole sellaisia kuin nämä matriisikehomme.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että kaikki raha Suomessa kiertää vähintäänkin vuositasolla Kelan kautta. Kela tekee rahaa tyhjästä eikä Suomessa liikkuisi edes tuulenvire ilman Kelan suosiollista myötävaikutusta. Koko terveydenhoitosektori, sosiaalipalvelut ja köyhän kansanosan eläminen pysähtyisi. Lopulta Kelan pumppaama raha päätyy rikkaiden taskuun ja ulkomaille, tai takaisin Kelaan. Suomi on Kela, ja Kela on Suomi, yhtä ei voi erottaa toisesta.
Kela rahoitetaan verovaroin. EU on kela vähän isommalla mittapuulla. Eli jakelee rahat mihin sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Pohjois-Korean kidnappaamat ulkomaalaiset oli kauan salaliittoteoria jota pidettiin epätodennäköisenä kunnes P-Korean johto tunnusti että ovat kidnapanneet useita japanilaisia, etelä-korealaisia, jenkkejä ja eurooppalaisiakin.
Kuka se oli se jenkkikundi joka palautettiin kotimaahansa koomassa ja hampaat ruhjottuina, mutta silti kovasti seliteltiin että sai vain jonkun sairaskohtauksen...
Vierailija kirjoitti:
Vielä yksi, 105+106=minä
Stubbin ja RKP:n tavoite on tehdä ruotsista pääkieli ja saada suomenkieli vähemmistökielen asemaan, mieluiten poistaa kokonaan. Myös Ruotsiin liittymistä suunnitellaan.Ja sitten ruotsi kippaa ongelmansa suomen puolelle.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 13:28"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 13:25"]
No en tiedä uskonko, mutta minua(kin) mietityttävät kaikki ruokavaliosuositukset. Virallisterveellistä kohtaan on esitetty rajua kritiikkiä, mutta minusta taviskansalaisen on aika vaikea muodostaa itse valistunutta mielipidettä, eli jos joku väittää, että eläinrasva onkin terveellistä, en osaa oikopäätä uskoa sitäkään. Minusta tilanne on aika ahdistava, kun on kyse asioista, jotka vaikuttavat suoraan ja radikaalisti jokaisen elämään (ja sen kestoon!). Eli kuinka paljon siellä kulissien takana tutkijoita voidellaan, jätetään tutkimustuloksia julkaisematta, jos ne ovat epäedullisia jne.
Tällaisia asioita voi pohtia vähän itsekin, jos miettii historiaa (etenkin oman sukunsa historiaa). Onko joku läheisesi, esimerkiksi isovanhempasi, elänyt oikein vanhaksi eikä sairastellut paljon? Millainen heidän ruokavalionsa oli, etenkin nuorempana?
Eikä voi. Tollasella metodilla ei saa minkäänlaista luotettavaa tietoa yhtään mistään. Munkin isotäti poltti tupakkaa koko ikänsä, ja kuoli 87-vuotiaana. Pitäiskö munkin alkaa tupakoida?
Jospa tädilläsi oli syöpäimmuniteetti geeni. Voisko periytyä?
Sitä et uskovat ovat oikeassa, mutta ihmiset nauraa,, pilkkaa ja vainoaa,, demoni henget, illumanati yms ovat vaan iloisia, syöttävät ihmisille kaikenlaista , ettei vaan kukaan pelastuisi,, käteinen raha häviää ja tulee mikrosiru käteen jotta kukaan ei voi ilman sitä myydä tai ostaa, sen avulla ihmisiin on saatu täysvalta, voidaan vakoilla ympärivuorokautisesti yms, kun jostain tietystä ihmisestä ei ole enää hyötyä nappia tms painamalla ihminen räjäytetään tai tapetaan
Vierailija kirjoitti:
Tässä tuosta Michelle Obama jutusta. Mutta ei nyt ollut kauheen vakuuttava.
Ensin puhuttiin tuosta kädestä, että jos on nimetön pidempi kuin etusormi, niin olis mies.
Herrajumala! Mihin otan yhteyttä, kun mulla on nimetön pitempi kuin etusormi ja OLEN SYNNYTTÄNYT NELJÄ LASTA!? Olen vieläpä aina raskautunut erittäin helposti, ns. kertalaakista. Mun täytyy olla lääketieteellisen historian merkittävin tapaus, mies joka raskautuu sillä sekunnilla kun vaan pääseekään fyysiseen kontaktiin toisen miehen kanssa. :O
Vierailija kirjoitti:
Elvis elää. Uskon tähän todellakin. Liikaa faktoja asian puolesta jotta uskoisin hänen kuolleen
Avaisitko hieman niitä "faktoja".
Itse uskon, että Elvis on todellakin kuollut jo 16.8.1977.
Meille valehdellaan kaikesta niin paljon, että se jo yksin todistaa salaliittoteorioiden paikkaansa pitävyydet.
Sähkön hinta. Aloin uskomaan salaliittoteorioihin kahden viime päivän aikana. Tuulee vietävästi, mutta hinta pilvissä. Teoriani on, että joku haluaa tehdä rahaa, ja piilottaa kaiken sodan syyksi.
Vierailija kirjoitti:
Sähkön hinta. Aloin uskomaan salaliittoteorioihin kahden viime päivän aikana. Tuulee vietävästi, mutta hinta pilvissä. Teoriani on, että joku haluaa tehdä rahaa, ja piilottaa kaiken sodan syyksi.
Ja muuten kumma juttu, kun sähkön hinta noinkin korkea, mutta silti sitä yhä saa halvalla, jos on vanha sopimus. Miten sitä voidaan osalle myydä halvalla ja lopuille kalliilla, jos tilanteet niin muuttuneet, että noin roimasti on pitänyt hintoja nostaa? Miten yhä voidaan myydä vanhan sopimuksen hintaan sähköä, jos hinnat näin nousseet?
Ukrainan sotaa käytetään härskisti hyväksi. Sen varjolla voidaan nostella hintoja mielivaltaisesti. Ovat tulleet niin rajattoman ahneiksi, ettei niille riitä enää mikään. Ihan rosvotouhuihin ovat lähteneet.
Korona