Kerro tänne salaliittoteoria, johon uskot
vaikka muut pitäisivät sitä hulluna. Tai kerro jos olet itse keksinyt jonkin. Ei pliis sitten teilata toisiamme. Foliohattu-huutelut voi jättää täältä pois.
Kommentit (658)
WTC-tornit räjähti. Siitä en ole varma ketkä ne räjähteet sinne vei.
Kuussa ei ole käyty vuonna 1969. "Kuusta" otetuissa kuvissa on liian paljon ristiriitoja. Esimerkiksi tähdetön taivas ja varjojen suunnat. Ja ihan oikeasti... Kuussa 60-luvulla? Olisi tänä päivänäkin aika scifiä.
Paul McCartney kuoli vuonna 1966 ja korvattiin sen jälkeen kaksoisolennolla. Vuodesta 1966 eteenpäin on ihan eri näköinen.
Tämä nyt ei ole aivan salaliittoteoria mutta Niinistö oli Natomyönteinen ennen kuin hänestä tuli presidentti mutta nykyään selvästi Natokielteinen. Uskon , että Venäjä on ilmoittanut hänelle mitä tapahtuu jos Suomi hakee Natoon.
Vierailija kirjoitti:
Lisää! Itse uskon kans siihen et puhelimien ja kameroiden kautta tarkkaillaan.
Ai että tarkkaillaan sinua vai, että puhelimissa saattaa "varulta" olla sellainen ominaisuus jos se sattuukin pääsemään jonkun poliitikon, suurpomon tai muuten vaikutusvalkoisen henkilön käyttöön?
Aika skitsofreenistä luulla, että sinua tarkkaillaan, mikäli olet tavallinen tallaaja jolla ei ole mitään valtaa mihinkään, "hehheh mikä ummetus!!! kuunnelkaa nyt miten tuo av-mamma ähisee pöntöllä".
JFK, WTC ja turvapaikanhakijoiden vyöry Eurooppaan.
Myös Apollo 11 herättää kysymyksiä?
Uskon että mvlehti on maahanmuuttomyönteisten juoni ,jolla saadaan maahanmuuttokriittiset näyttämään yksinkertaiselta.
Up! Missä näkyy Michael Jackson ambulanssa tunneli juttu?!!
Syöpään yms. on oikeasti keksitty parannuskeino, mutta sitä ei haluta paljastaa, koska hoidoista saa hyvät rahat. Miksi kukaan haluais tuhota hyvää rahanlähdettä?
Vitamiinit. Köyhät elää ja voi hyvin terveenä ykspuolisella ravinnolla, kuhan ei aivan rasvapaskaa ja sokeria vaan syö, jotka vaarantaa terveyden. Monikaan maa ei ois asuttu, jos ainut tapa pitää yllä terveyttä on apteekin vitamiinit ja ulkomailta tuodut hedelmät. Hyvin on pärjätty ennenkin kaikki omien maidemme antimilla. Kyse on ollut enemmänkin siitä onko ruokaa ollut tarpeeksi. Akkua 5% en viitsi kirjoittaa kovin asiallisesti ja pitkästi kuhan kirjotan. Yks lääkefirmojen suurkauppa koko vitamiinihöpötys.
Älkää olko auringossa se tappaa. Hakekaa 100 mikrogrammasta D-vitamiinia kaupasta ja juokaa maitoa.
Vierailija kirjoitti:
Maapallo on litteä. Miksei horisontti kaareudu jos maa on pyöreä??? Avaruudessa ei olla koskaan käyty ja NASA:n kuvat on photoshopattuja.
Miksei kukaan ole tippunut reunalta/löytänyt reunaa ja miten koneella voi siinä tapauksessa lentää Tokiossa losiin niin Tyynenmeren kuin Aasian ja Euroopan kauttakin?
Siis eihan se, etta virallisterveelliset ruokavaliot ym. on tuottajien etujarjestojen kasialaa ole mikaan salaisuus saatikka salaliitto vaan ihan julkista tietoa! Siita ei vaan kauheasti kailoteta mutta tieto on kylla kaikkien saatavilla. Totta kai maito tyrkytetaan litratolkulla kun se tyollistaa niin paljon ihmisia.
D-vitamiinisuosituksia minakin ihmettelen ja syon hyvalla omallatunnolla Kanadan suositusten maaran, joskus enemmankin (yliannostusta on kaytannossa mahdotonta saada).
WTC 7 pysyy mysteerina minulle, samoin tuntuu uskomattomalta etta kaksoistornit romahtivat niin taydellisesti.
En myoskaan usko etta Hitler kuoli niin kuin vaitettiin. Mitaan todisteitahan ei ole muita kuin neukkusotilaiden selostus aiheesta - ruumis tuhottiin pian loytamisen jalkeen.
Muslimimaiden, kuten Irakin, suunnitelma täyttää koko Eurooppa muslimeilla. Eivät ota edes omia kansalaisiaan takaisin vaikka toisten mielestä ovat juuri samanlaisia kuin mekin. Me taas olemme rasisteja jos emme heitä ota. Vain yksi esimerkki kuinka valtavat kaksoistandardit tämän asian käsittelyssä jylläävät.
Sorry jos ketju nyt poistuu.
WTC aivan ehdottomasti. Sitä kun epäilee vieläpä se 2000+ jäsenen arkkitehtien ja rakennusinssien järjestökin eli 9/11 Truth. Täysipäistä porukkaa siis, jotka tuntevat alan ja rakennusten ominaisuudet, joten luotan täysin noihin.
Joitain doumenttejakin olen katsonut. Joissain silminnäkijätkin sanovat mukana mm. poliiseja ja palomiehiä, että kuului tiheässä tahdissa vaan "PAM PAM PAM PAM PAM....", ikäänkuin räjähdysten ääniä rakennusten rungoissa.
Muutenkin jos sitä miettii, niin ovat ne sortumiset todella outoja, niin kuin korttitalot pystysuoraan alaspäin.
En tiedä, onko jo täällä tätä mainittu, mutta vakaasti uskon, että psyykenlääkeiden (masennuslääkkeet, neuroleptit psykoosien hoidossa ym.) tehoa ei ole oikein toteutetuissa tutkimuksissa todistettu lainkaan, vaan kyse on ennen kaikkea ihmisten halusta uskoa helppoihin ratkaisuihin mielenterveysongelmien hoidossa mutta myös lääkeyhtiöiden tietoisesta tutkimustulosten vääristelystä. Tämän takia hoitohenkilökunta lääkäreistä hoitajiin haluaa kertoa ja uskotella potilaille tehokkaasta ja riskittömästä lääkehoidosta milloin mihinkin henkiseen vaivaan. Ihmisten on helppo uskoa esim. masennuslääkkeiden parantavaan voimaan, olisihan se ihana ajatus jos psyyken vaivojen hoito olisi niin helppoa ja vaivatonta. Lääkeyhtiöt myös luvatta markkinoivat psyykenlääkkeitä vaivoihin, joiden hoitoon kyseisen lääkkeen tehoa ei ole edes tutkittu. Lääkeiden kaupitteleminen on voittoisa bisnes. No en tiedä onko tämä edes salaliittoteoria, moni kyllä ajattelee täysin samoin.
Kun olin vielä alaikäinen, psykiatri heitti minulle psyk.poliklinikalla mukaan näytepakkauksen vahvoja neurolepteja ahdistukseen. Kun ihmettelin, miksi hän määräsi minulle skitsofrenialääkkeitä, vastasi hän, että nämä ovat tällaisia yleishyödyllisiä lääkkeitä monenlaiseen vaivaan, mm. ruokahaluttomuuteen ja anoreksiaan käytetään. Kokeilin kyllä, mutta valitettavasti jouduin lopettamaan pian kun mm. jalat meinasivat lakata toimimasta. Myöhemmin olen saanut pitkäaikaisia, toivottavasti en elinikäisiä haittoja muista psyykenlääkeistä, joiden tehoon kovasti olen halunnut uskoa ahdingossani. Diagnoosini on tällä hetkellä masennus.
Näistä aiheista löytyy tietoa esim. kirjasta Tappavat lääkkeet ja järjestäytynyt rikollisuus (lukemisen arvoinen kirja, vaikka erittäin tyhmän kuuloinen nimi).
Tää on siis jonku random tyypin sanoma: "Kivet on oikeasti pehmeitä, mutta ne muuttuvat kosketuksesta koviksi." Nii sit mä kelasin et ku joskus pienempänä ku leikittii hiekkalaatikolla semmosia "voimamiehiä / naisia" Et semmosii hiekkapalloja puristetaan niin sit se hajoo. Nii mitä jos ne onki kiviä joiden se kovetus juttu menee jotenki pieleen ja sit ne voiki rikkoo. Ja ku kävelee hiekalla niin siitä tulee selkasta raksetta et jos nekin oikeesti hajoo ku se menee pieleen.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 19:24"]Venäläisten maakaupat osa suurempaa suunnitelmaa.
Ne on amerikkalaisia jotka esittää venäläisiä.. halutaan Suomi Natoon!
Hmm.Jenkkien suomi aksentti on sama kun jenkkien kävis hyvin yhteen. Muutama tuttu jenkki ei halua puhua suomea ku sitä usein luullaan venäläiseksi.
Tom Cruise on oikeesti homoseksuaali, kaikki suhteet kestää tasan 5v ja naiset jotka häntä tapailee on selkeästi hyötynyt jukisuudesta mikä suhde on tuonut. Hollywoodissa liikkuu paljon huhuja että aina edellisen suhteen päätyttyä tehdää uudelle naiselle casting ja valitaan hänet kumppaniksi. Tomin hihhuli scientologi kirkko ja agentti ei kestäisi ajatusta että Tom olisi homo joten luo kuvaa että on hetero.
Pahoittelut jos tämä on jo mainittu, mutta: Bostonin maratoonin pommi-isku. Netistä löytyy niin epäilyttävää kuvamateriaalia ettei tosikaan.
Michael Jackson elää. Kattokaa esim. Tuure Boeliuksen salaliittoteoriat video.
Kaljuuntumiseen on keksitty toimiva lääke, joka estää sen kokonaan ja kasvattaa hiukset takaisin. Sitä ei haluta julkaista, koska lääketeollisuus yms. haluaa tienata miljardeja tällä ongelmalla.