Kerro tänne salaliittoteoria, johon uskot
vaikka muut pitäisivät sitä hulluna. Tai kerro jos olet itse keksinyt jonkin. Ei pliis sitten teilata toisiamme. Foliohattu-huutelut voi jättää täältä pois.
Kommentit (658)
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 19:27"]
Bostonin pommi-iskussa viime vuonna on jotain todella hämärää. Mitään teoriaa minulla ei ole siitä, kuka olisi niiden takana ja miksi ihmeessä - en ymmärrä, mitä niillä olisi kukaan yrittänyt saavuttaa - mutta en usko, että virallinen tarina on tosi. Siinä on niin paljon todella omituista. (Tsarnaevin veljesten sedän ja tädin dokumentoidut ja vieläpä harvinaisen vahvat kytkökset CIA:han ja öljyfirmoihin, vanhemman veljen kavereiden omituiset teloitukset FBI:n toimesta, itse tapahtumiin ja tutkintaan liittyviä omituisuuksia, jne.)
Olin jostain syystä tästä jutusta kiinnostunut kesällä 2013 ja löysin itse asiassa itsekin muutamia varsin erikoisia yksityiskohtia Suuren ja Mahtavan Googlen avulla. Omituisin ehkä oli, että veljesten serkku tms. (jolla oli sama sukunimi ja asui tuon edellämainitun sedän kanssa samassa osoitteessa, eli samaa perhettä oli) osallistui muutamaa kuukautta ennen iskuja samojen sotilaspoliisijoukkojen harjoituksiin, jotka pommi-iskujen jälkeen järjestivät nuo mittavat etsinnät veljesten löytämiseksi.
Mielestäni tuo oli ihan jännä löytö, mutta eipä se kiinnostanut ketään muuta kuin minua, joten minkäs teet.
[/quote]
siitä oli dokuja ja kuvia missä joku jalkansa menettänyt (luu törrötti) oli vaan ihan pokkana eikä edes shokissa... monta vastaavaa juttua missä näytti että ihan näytelty juttu.
http://humpdayreport.files.wordpress.com/2013/04/bauman.jpg
Alipainoisten naisten kuvien jatkuva tuputus "normaalipaino"-sanan yhteydessä. Kaikkiin vatsaan liittyviin terveysartikkeleihin laitetaan mukaan kuva täydellisen sileästä, litteästä vatsasta, jollaista ei tosielämässä ole edes olemassa. Naisten painon sairaalloinen kontrollointi näkyy kaikkialla. Ajatelkaapa mainoksia: aina kun nainen syö mainoksessa, se tehdään asenteella "hi hi kun on tuhmaa syödä tämä jogurtti ja siksi teen sen salaa hi hi". Naisten ruokailusta on tehty kielletty, tuhmanhauska asia. Mihin tällä kaikella sitten tähdätään? Entistä tiukempaan kontrolliin. Kaikkia uskontoja yhdistää ihmisen pääviettien tukahduttaminen ja kontrolli. Laihuususkonto on samaa paskaa sievemmässä paketissa.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 02:02"]
siitä oli dokuja ja kuvia missä joku jalkansa menettänyt (luu törrötti) oli vaan ihan pokkana eikä edes shokissa... monta vastaavaa juttua missä näytti että ihan näytelty juttu.
http://humpdayreport.files.wordpress.com/2013/04/bauman.jpg
[/quote]
Ööh, miltä sinä oikein kuvittelet shokissa olemisen näyttävän?
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:25"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:06"]
No tämä nyt ei ole edes varsinaisesti uskon asia, vaan tiedän että maapallolla on tälläkin hetkellä ulkoavaruudesta tulleita humanoideja. On vain ajan kysymys koska asia paljastetaan suuressa mittakaavassa. Myöskin suuri osa maailmanhistoriasta tullaan kirjoittamaan uusiksi, todemmaksi.
[/quote]
Nyt on ihan pakko kysyä, että mistä tällaiset johtopäätökset..? Alkoi nimittäin kiinnostaa, sillä vaikka melko valveutuneena itseäni pidänkin mitä tulee esim. maan ulkopuolisen elämän/sen mahdollisuuden kartoittamiseen, en kyllä ole mistään luotettavasta lähteestä eläessäni lukenut, että ulkoavaruudesta olisi löydetty muuta kuin teoreettisesti maapallon kaltaisia planeettoja, ei konkreettista elämää.
[/quote] en ole tuon kirjoittaja vaan alempi ( ufot) ja olen itse nähnyt taivaalla selittämättömiä. Lisäksi raamatusta löytää mielenkiintoisia ufohavaintoja
[/quote]
Sumerialaisten kirjoituksista löytyy. Kyseessä on anunnaki. Uskotaan, että esimerkiksi Black Knight-satelliitti (13000 vuotta vanha maata kiertävä satelliitti) on heidän.
Että katainen pakotettiin lopettamaan pääministerin työt koska stubbia piti laittaa ajamaan natoon liittymistä kiivaasti.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 06:46"]
Että katainen pakotettiin lopettamaan pääministerin työt koska stubbia piti laittaa ajamaan natoon liittymistä kiivaasti.
[/quote]
illuminatin käskystä
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:01"]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:43"]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:37"]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:26"]
Mäkin olen vahvasti sitä mieltä, että WTC-tornit räjäytettiin alas. Näkeehän sen videoista, ei yksikään torni jonka yläkerroksiin osuu lentokone lakoa sillä tavalla pinoon matalaksi.
[/quote]
mites sille sitten käy? Hyppääkö ne seinät pitkällekin, kun rakennuksen massaan nähden mitätön kirppu lentää sen sisään? Vähän niinkuin sarjakuvissa ja elokuvissa, kun jotain ammutaan?
Eihän siinä kuulunut edes "BIM", "PAM", "PAFF", tai "UUH", "OUH" niinkuin vanhassa batman sarjassa.
[/quote]
Massaan nähden mitätön kirppu lentää sisään - ja koko torni lakoaa? Mitään ei jää pystyyn? Argumentoit juuri myös omaa väitettäsi vastaan. :D
[/quote]
Massaan nähden mitätön kirppu ei saa moninkertaosta massaa liikkumaan, mutta saattaa se katkaista muutaman palkin. Lentokone painaa jonkun tonnin, mm. lentämäni jumbon paino oli 455 tonnia. Yksi WTC torni painaa 1,5 miljoonaa tonnia. Yläasteen fysiikallakin saa laskettua kuinka lujaa se WTC lähtee sinne sivullepäin, kun rakennus absorboi koko lentokoneen liike-energian.
Jos talon yläosan kokoinen moukari pudotetaan kolmen metrin korkeudesta, eli yhden kerroksen, saattaa yläpuolisella massalla saada jo alemman kerroksen luhistumisen.
[/quote]
No näytähän esimerkin vuoksi yläastefysiikan opeilla laskelmat siitä, miten lujaa torni lähtee sivulle päin. Ja kyseessähän eivät ole painottomassa tyhjiössä leijuvat biljardipallot.
[/quote]Tornit räjäytettiin alas, se on selvä asia. Siitä voidaan vääntää, että miksi. Oliko kaikki todella suunniteltu ennalta, vai räjäytettiinkö torni paniikkiratkaisuna?
Tornithan olivat panostettu 1993 pommiattentaatin jälkeen, jotta ne saataisiin tarvittaessa turvallisesti alas.
Wtc 7 ??????
Mä kuuluun niihin, jotka myös uskova, että Elop palkattiin syntipukiksi, koska haluttiin ei-suomalainen syntipukki. Koko homma oli jo valmiiksi suunniteltu ja Elop tiesi asian. Mä kirjoitin tästä jo silloin muutamalle palstalle ja sain isot haukut sekä siellä että livenä.
Niin ja WTC tapauksessa minä puolestani uskon syyllisten olevan jotan häiriintyneitä jenkkejä, ja koko terroristitarina on mielestäni keksitty.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 07:02"]
Mä kuuluun niihin, jotka myös uskova, että Elop palkattiin syntipukiksi, koska haluttiin ei-suomalainen syntipukki. Koko homma oli jo valmiiksi suunniteltu ja Elop tiesi asian. Mä kirjoitin tästä jo silloin muutamalle palstalle ja sain isot haukut sekä siellä että livenä.
[/quote]
tuohon kaikki uskoo kun sen kerta näki. elop toimi vaan bulvaanina
Vielä yksi, 105+106=minä
Stubbin ja RKP:n tavoite on tehdä ruotsista pääkieli ja saada suomenkieli vähemmistökielen asemaan, mieluiten poistaa kokonaan. Myös Ruotsiin liittymistä suunnitellaan.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 07:05"]
[/quote]
[/quote]
Tarkoitin siis, että kirjoitin ja puhuin asiasta silloin kun Elop tuli, mutta mua väitettiin vain kateelliseksi vielä siinä vaiheessa. En minä todellakaan halunnut Nokian alasajoa, mulla oli siellä paljon kavereita töissä ja en minä heille mitään työttömyyttä halunnut.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 06:54"]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:01"] [quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:43"] [quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:37"] [quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:26"] Mäkin olen vahvasti sitä mieltä, että WTC-tornit räjäytettiin alas. Näkeehän sen videoista, ei yksikään torni jonka yläkerroksiin osuu lentokone lakoa sillä tavalla pinoon matalaksi. [/quote] mites sille sitten käy? Hyppääkö ne seinät pitkällekin, kun rakennuksen massaan nähden mitätön kirppu lentää sen sisään? Vähän niinkuin sarjakuvissa ja elokuvissa, kun jotain ammutaan? Eihän siinä kuulunut edes "BIM", "PAM", "PAFF", tai "UUH", "OUH" niinkuin vanhassa batman sarjassa. [/quote] Massaan nähden mitätön kirppu lentää sisään - ja koko torni lakoaa? Mitään ei jää pystyyn? Argumentoit juuri myös omaa väitettäsi vastaan. :D [/quote] Massaan nähden mitätön kirppu ei saa moninkertaosta massaa liikkumaan, mutta saattaa se katkaista muutaman palkin. Lentokone painaa jonkun tonnin, mm. lentämäni jumbon paino oli 455 tonnia. Yksi WTC torni painaa 1,5 miljoonaa tonnia. Yläasteen fysiikallakin saa laskettua kuinka lujaa se WTC lähtee sinne sivullepäin, kun rakennus absorboi koko lentokoneen liike-energian. Jos talon yläosan kokoinen moukari pudotetaan kolmen metrin korkeudesta, eli yhden kerroksen, saattaa yläpuolisella massalla saada jo alemman kerroksen luhistumisen. [/quote] No näytähän esimerkin vuoksi yläastefysiikan opeilla laskelmat siitä, miten lujaa torni lähtee sivulle päin. Ja kyseessähän eivät ole painottomassa tyhjiössä leijuvat biljardipallot. [/quote]Tornit räjäytettiin alas, se on selvä asia. Siitä voidaan vääntää, että miksi. Oliko kaikki todella suunniteltu ennalta, vai räjäytettiinkö torni paniikkiratkaisuna? Tornithan olivat panostettu 1993 pommiattentaatin jälkeen, jotta ne saataisiin tarvittaessa turvallisesti alas. Wtc 7 ??????
[/quote]
WTC 7:n hallittu romahtaminen maan tasalle tunteja iskun jälkeen, on sellainen tapahtuma jota ei voi hyväksyä mitenkään onnettomuudeksi.
Vielä yksi, 105+106=minä
Stubbin ja RKP:n tavoite on tehdä ruotsista pääkieli ja saada suomenkieli vähemmistökielen asemaan, mieluiten poistaa kokonaan. Myös Ruotsiin liittymistä suunnitellaan.
[/quote]
Ruotsiin liittyminen olisi varmaan parasta mitä Suomelle voisi nykyisessä tilanteessa tapahtua. Valitettavasti myös Ruotsin mielipide pitää ottaa huomioon, Stubb ei voi tätä yksin päättää.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 07:16"]
[/quote]
[/quote]
Tarkoitin siis, että kirjoitin ja puhuin asiasta silloin kun Elop tuli, mutta mua väitettiin vain kateelliseksi vielä siinä vaiheessa. En minä todellakaan halunnut Nokian alasajoa, mulla oli siellä paljon kavereita töissä ja en minä heille mitään työttömyyttä halunnut.
[/quote]Niin se tuntui silloin niinkuin pahin kauhu skenaario. Nokia vaihtoi omistajaa kätevästi ohjelman mukaan
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 19:23"]
jenkit takana wtc tornien terroristi-iskussa. halusivat alottaa sodan ja pistivät pari terroristin näköstä koneeseen.
kas kummaa kun juuri sinä päivänä lentokentillä "oli ongelmia" turvatarkastuksissa ja nämä dynamiitit tornien sisällä..
jenkit kuvittelee olevansa maailman napa ja ovat valmiina tekemään mitä vaan. surullista
[/quote]
Tämä. Plus kaikki jenkkien sotimiset on näitä "terroristijahteja", joissa joku ryysyläinen otetaan kohteeksi, jolla ei oikeasti olsii varaa edes keppien kanssa sotia, kun tarvitsee senkin polttopuuksi. Öljyn ja luonnonvarojen halpuuden vuoksi.
Toinen lääketeollisuus. Siellä täytyy olla joko aikamoista tyhmyyttä tai salaliittoja. En tiedä, tai näiden yhdistelmiä.
Lisäksi, uskon, että lähes kaikki historiankirjat ovat valetta tai uskomuksia tai satuja osittain. Voittajien kertomia tarinoita.
Myöskään keksijöiden nimet eivät välttämättä kaikki tosia, koska eri kulttuureja ei ole tasapuolisesti kuultu, vain lähinnä valkoista miestä.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:00"]
Uskon että Aueria ryökytetään vain sen takia, etteivät viranomaiset kehtaa tunnustaa olleensa väärässä.
[/quote]
Tätä pidän mahdollisena, ellei todennäköisenä, ainakaan tutkinta ei vastaa oikeuskäsitystäni ihmisoikeuksista.
Te WTC:stä teorioijat. Itse myös siinä asiassa vahvasti salaliittoteorian kannalla.
Terrori-iskuteorian ongelma piilee siinä, että videoissa nähdään kuinka rakennus "tippuu" lähes vapaan pudotuksen vauhdilla alas, kun on tarpeeksi kauan ollut liekeissä. Virallisen teorian mukaan rakenteet kuumenivat ja antoivat periksi. Jos näin olisi käynyt, olisivat kerrokset pudonneet kerros kerrokselta alaspäin, aina ylempi alemman päälle aiheuttaen ketjureaktion. Se olisi kuitenkin ollut hyvin paljon hitaampaa kuin mitä todellisuudessa tapahtui, lisäksi on käytännössä mahdotonta että rakennus olisi luhistunut suoraa alaspäin, vaan mitä todennäköisimmin se olisi kallistunut ja "kaatunut" osittain johonkin suuntaan. Tähän todennäköisyyteen lisätään vielä muutkin kyseisessä tapahtumassa luhistuneet rakennukset= mahdottomuus.
Sitten vielä Pentagoniin osunut isku...