on vain pinoamis ongelma

Nyt kun hallitus esittää koronavirusepidemian loppuratkaisun, eli kaikkien tartuntoja kurissa pitäneiden
rajoituksien täydellisen poistamisen, niin

jäljellä on vain pinoamis ongelma.

Ongelman ratkaisemiseksi kannattaisi tutustua Saksan historiaan ja erityisesti toisen maailman sodan aikaan.

Koronan surmaamien ihmisten määrä kasvaa rajoituksia purettaessa,
mutta siihen ratkaisuna on ruumiiden taidokas ja riittävän
tiivis pinoaminen, ennen ruumiden polttamista ja hävittämistä.

Sairaat, heikkokuntoiset ja vanhat ihmiset harvennetaan väestöstä
nopeasti leviävän viruksen voimalla, jolloin talous eli voiton maksimointi
saadaan pelastettua ja yhteiskunnan menoja saadaan kohtuullistettua.

• ylös 4
  • alas 5

Kommentit (11)

Vierailija

Olen oikeasti hämmentyt. Eikö oikeasti se tieto, että tässä ei todellakaan ole ollut flunssaa kummempaa, ole selvinnyt tämän puolentoista vuoden aikana?

Mitä lähteitä ihmiset käytätte tiedonhankinnanne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ihmiset lukevat ulkomaiden lehtiä, eikä vain niitä muutamaa Suomessa ilmestyvää lehteä, jolloin he ymmärtävät miten vaarallinen koronavirus on.

Vierailija

Jo nyt kun delta jyrää, on ihan lähipiiristäni sairastunut (kaksi vaikeasti) kuukauden sisällä.

Aijemmin tiukkojen rajoitusten aikana, en ite tuntenut ketään jolla koronaa oli.  Nyt siis 2vkssa tunnen neljä.

Vierailija

Suomessa lehdet harvoin kertovat koronaan kuolleista ihmisistä, jolloin monet jäävät siihen käsitykseen, ettei koronan vuoksi juurikaan kuolla. Muiden maiden lehdissä kerrotaan kokonaista perheistä, jotka ovat kuolleet koronaan, kouluista joiden henkilökunnasta puolet on kuollut koronaan, lapsista jotka täyttävät sairaaloiden teho-osastot. Kerrotaan kuinka auto-onnettomuuden vuoksi loukkaantuneet jonottavat tunteja ja päiviä, päästäkseen sairaalaan, joka on täynnä koronaan kuolevia.

Vierailija

Kaikki valtamediat ovat samojen tyyppien omistuksessa kuin kaikki k-vouhotukseenkin liittyvä (testaukset, pistokset). Siitä voi laskea 1+1.  

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen oikeasti hämmentyt. Eikö oikeasti se tieto, että tässä ei todellakaan ole ollut flunssaa kummempaa, ole selvinnyt tämän puolentoista vuoden aikana?

Mitä lähteitä ihmiset käytätte tiedonhankinnanne?

Olen oikeasti hämmentynyt, että joillakin defenssit on noin voimakkaita. Kyllä me sinutkin hoidetaan, mutta toipumisesta en voi antaa takuita.

Huoleton

Kaikki halukkaat riskiryhmäläiset on rokotettu, joten antaa levitä vaan. Heikot ja rokottamattomat sortukoot elämäntiellä. Sellaista se on, luonnon- ja omien valintojen summaama elämä.

Minä en ainakaan ole enää valmis omilla valinnoillani suojelemaan ketään ulkopuolista.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.