Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä perheriita heti aamusta. Miten tuosta miehestä on tullut noin epäempaattinen?

Vierailija
06.09.2021 |

Poika valvonut koko yön. Kuulin pari kertaa kun kolisteli vessaan. Heräsin kysymään vointia ja sanoi ettei oo mikään hätänä, mutta ei vaan saa unta. Oli aamulla ihan väsynyt ja sanoin pojalle, että saa jäädä kotiin. Mies alkoi tiuskimaan että öisin nukutaan ja jos ei nukuta ollaan päivä väsyneitä. Sanoi pojalle että heittää kouluun ja tästä ei keskustella. Mä sanoin miehelle, että pitää jäädä kotiin kun on noin väsynyt niin mies karjaisi mulle että "oo akka hiljaa". Poika sanoi mulle että älä äiti välitä, mää meen sinne kouluun. Sinne lähtivät. Kuulin kun mies vielä ovella läksytti poikaa että öisin nukutaan. Niin hirveä olo ja suututtaa ihan hemmetisti. Puhuikin niin rumasti mulle ja pojalle. Että hyvää huomenta vaan täältä

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. Miehesi oli aivan oikeassa. Jos ei ole sairas, menee kouluun. Sinähän yritit vähätellä miehen opetusta. Mene itseesi..

Kylläpä täällä on epäempaattista porukkaa. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia.

Jokainen tuntee omat lapsensa ja tasan tarkkaan tietää, että onko kyseessä "lusmuilu". Ei tulisi mieleenikään pakottaa lastani kouluun jos ei ole ollenkaan saanut nukutuksi, se olisi jo kidutusta. Yrittäkää itse pysyä hereillä jos olette valvoneet koko yön!

Niin, sitähän ei koskaan tapahdu että mamma lellisi kullannuppunsa piloille. Toisaalta lellimammalta sinäkin kuulostat, ei se yhden yön valvominen ketään tapa. Kuka tahansa normaali ihminen selviää siitä ihan hyvin.

Vierailija
62/66 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oikeassa pojan suhteen, sinä oikeassa miehen käytöksen suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n poika on jo aivopesty. Poika luulee, että on täysin normaalia ja hyväksyttävää, että mies karjuu vaimolle "Oo akka hiljaa!"

Pojan reaktio isän karjumiseen oli välinpitämätön "Älä äiti välitä." Poika vain totesi, että tuollainen kusipää se isä aina on. Isä karjuu, räyhää ja huutaa kaikille. Siis omalle vaimolleen, lapsilleen, tuttavilleen ja työtovereilleen. Ja isällä on oikeus tehdä niin, koska hän on MIES ja tunne-elämältään niin pahasti jälkeenjäänyt, että itsehillintä vastaa 5-vuotiaan lapsen tasoa.

Jos AP:n lapsi olisi kasvanut normaalissa kodissa (ilman aggressiivista isää), hän olisi oppinut jo ENNEN peruskouluikää, että riidat ratkotaan järkevästi. Aikuinen mies ei huuda vaimolle ja lapsille. Aikuinen mies käyttäytyy kuin AIKUINEN.

Vierailija
64/66 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakava keskustelu miehen kanssa. Jos ei ala puhumaan nätimmin, niin eroa. Ei noin puhuta ihmisille, joita rakastetaan...

Noin typerille akoille täytyykin takoa jarkeä päähän.

Vierailija
65/66 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkittekö edes yhtään pojan kanssa?

Vierailija
66/66 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai taas tämmönen. Ei sentään pistänyt poikaa tällä kertaa pyöräilemään ja hikoamaan vaikka meni itse autolla viereen

Niin se vaan menee. Yhden yön huonosti nukkuminen ei ole mikään syy lusmuilla kotona. Jos on pitkään jatkvaa unettomuutta kannattaa jo kävästä tohtorin juttusilla

Mä avasin tämän aloituksen just sen takia kun aattelin kans että taas on ukko pannut klopin pyöräileen hikipääs ja itte menny autolla  :D  Mutta nythän se olikin hyvänen aika nakannu sen pojan kouluun auton kyytissä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä