Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä perheriita heti aamusta. Miten tuosta miehestä on tullut noin epäempaattinen?

Vierailija
06.09.2021 |

Poika valvonut koko yön. Kuulin pari kertaa kun kolisteli vessaan. Heräsin kysymään vointia ja sanoi ettei oo mikään hätänä, mutta ei vaan saa unta. Oli aamulla ihan väsynyt ja sanoin pojalle, että saa jäädä kotiin. Mies alkoi tiuskimaan että öisin nukutaan ja jos ei nukuta ollaan päivä väsyneitä. Sanoi pojalle että heittää kouluun ja tästä ei keskustella. Mä sanoin miehelle, että pitää jäädä kotiin kun on noin väsynyt niin mies karjaisi mulle että "oo akka hiljaa". Poika sanoi mulle että älä äiti välitä, mää meen sinne kouluun. Sinne lähtivät. Kuulin kun mies vielä ovella läksytti poikaa että öisin nukutaan. Niin hirveä olo ja suututtaa ihan hemmetisti. Puhuikin niin rumasti mulle ja pojalle. Että hyvää huomenta vaan täältä

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta Porvooseen.

Vierailija
2/66 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että-toivottavasti poikasi jaksaa koulussa. Muistan itse nuo ajat että poikani jäi kotiin jos oli nukkunut huonosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakava keskustelu miehen kanssa. Jos ei ala puhumaan nätimmin, niin eroa. Ei noin puhuta ihmisille, joita rakastetaan...

Vierailija
4/66 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se poika nukutuksi saa, jos puhelimen ottaa yöksi pois.

Vierailija
5/66 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet ottanut tuollaisen tunnevammaisen luuserimiehen itsellesi elämänkumppaniksi? Koska haluat, että lapsillasi on mahdollisimman epämukava lapsuus?

Minä olisin huutanut miehelle päin naamaa "ole ukko hiljaa" ja pistänyt saman tien lusikat jakoon. 

Vierailija
6/66 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan tasavarmasti kouluun mennään vaikka on kukuttu koko yö. Minkä ikäisestä kyse?

Vierailija
7/66 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on oikeassa. Ei työelämässäkään jäädä kotiin nukkumaan jos ei ole yöllä saanut nukuttua.

Vierailija
8/66 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
9/66 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai taas tämmönen. Ei sentään pistänyt poikaa tällä kertaa pyöräilemään ja hikoamaan vaikka meni itse autolla viereen

Niin se vaan menee. Yhden yön huonosti nukkuminen ei ole mikään syy lusmuilla kotona. Jos on pitkään jatkvaa unettomuutta kannattaa jo kävästä tohtorin juttusilla

Vierailija
10/66 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi kuuntelemaan tuollaista. Kuulostaa kus*päältä koko ukko.

Vierailija
11/66 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teini oli nukkunut yön huonosti? Pelannut? Somessa?

Vierailija
12/66 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Miehesi oli aivan oikeassa. Jos ei ole sairas, menee kouluun. Sinähän yritit vähätellä miehen opetusta. Mene itseesi..

Vierailija
13/66 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sai jäädä aina kotiin, jos ei yöllä nukuttanut. Nyt olen elänyt työmarkkinatuella ja toimeentulotuella noin 15 vuotta. Saanpahan ainakin nukkua päivällä. Terveisin Janica 35 v. Lahdesta.

Vierailija
14/66 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin sai jäädä aina kotiin, jos ei yöllä nukuttanut. Nyt olen elänyt työmarkkinatuella ja toimeentulotuella noin 15 vuotta. Saanpahan ainakin nukkua päivällä. Terveisin Janica 35 v. Lahdesta.

Mene töihin.

Vierailija
15/66 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika kävi yöllä vessassa ja sen takia ei tarvitse mennä kouluun?

Ja sinä valvoit koko yön itsekin tämän takia?

Mikä sinua vaivaa AP?

Vierailija
16/66 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
17/66 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lapsen iästä ja onko nukkunut yhtään. En laittais 6-8 v kouluun jos on koko yön valvonut. Tai ilmoittaisin ainakin opettajalle.

Isompaa kannustaisin kouluun ja kertomaan opelle, jos tulee jotain ongelmia jaksamisen suhteen, että yö meni valvomiseksi.

Vierailija
18/66 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko väsy nykyään hyväksyttävä syy lintsata koulusta? Äiti auttaa lintsaan ja isä patistaa kouluun ja saa äidiltä syyttelyt

Vierailija
19/66 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika kävi yöllä vessassa ja sen takia ei tarvitse mennä kouluun?

Ja sinä valvoit koko yön itsekin tämän takia?

Mikä sinua vaivaa AP?

Mikä sinua vaivaa, kun et ymmärrä lukemaasi? Ensimmäinen lause kuuluu: poika on valvonut koko yön. Eli wc-käynti ei ole ainoa syy, minkä vuoksi poika oli hereillä.

Olis sunkin kannattanu sitä koulua käydä...

Ohis

Vierailija
20/66 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluun mennään vaikka olisi nukkunut huonosti. Tietysti. Nukkuupahan hyvin sitten ensi yönä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi