Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaaa! Parisuhde ongelma, isolla O:lla!

Vierailija
13.10.2014 |

Eli toivon että ihmiset jaksavat lukea tämän koska ystäviä ja läheisiä löytyy mutta tuskin osaavat olla puolueettomia neuvoissaan.

Rakastan miestäni, hän rakastaa minua mutta meillä ei ole seksiä. Tulee kausia että tämä ei häiritse mutta nyt mitta alkaa olla täynnä. Tähän liittyy vielä sellainen pikku juttu että taloomme murtauduttiin yöllä miehen nukkuessa eikä varkaat olleet kovinkaan ystävällisiä tai otettuja miehen läsnäolosta. Tämän vuoksi hän nukkuu alhaalla ja minä ylhäällä makuuhuoneessa mihin nämä paskapäät tunkeutuivat. Mies ei halua apua, tästä on jo yli vuosi aikaa ja olen koittanut antaa tilaa ja aikaa mutta en tiedä onko edistystä tapahtunut.

Mies vetoaa murtoon kun kysyn miksi ei ole seksiä. Niin ja siihen että en käytä pillereitä. Kondoomia ei halua käyttää. Ja siis ei ole minkäänlaista seksiä tai muuta vipinään. Valitettavaa kuitenkin on että jo ennen murtoa meillä oli tämä ongelma mutta siitä ei vain puhuttu. 

Seksiä on ehkä parhaimmillaan 5 kertaa vuodessa jos on ollenkaan. Tätä on jatkunut nyt 3 vuotta ja tiedän olevani ääliö mutta en tiedä enää mitä tehdä. En jaksa. Olemme 30 kymppisiä ja minä haluan perheen tulevaisuudessa. 

Hän ei myöskään voi luvata että asiat muuttuvat, kun kysyin tarviiko minun odottaa taas kolme vuotta toivoen että hän haluaa minua.

Hän ei halua myöskään pariterapiaa tai yksityistä apua.

Anteeksi ja kiitos!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts. Olisko miehellä haluja jonkun muun kanssa? Kuulostaa aika ikävältä jos mies ei halua ollenkaan. Ehkä sen kunto on huono tai joku menneisyyden trauma käsittelemättä.

Vierailija
2/14 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluat miehesi tekevän? Mitä ne murtovarkaat oikein teki sille miehelle??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei siis halua tehdä asialle itse mitään? Sellainen kuva tuli kirjoituksestasi. Oletko itse valmis tulevaisuuteen sellaisen miehen kanssa, joka ei halua edesauttaa sinun onneasi?

Vierailija
4/14 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin juuri auts...! Niin ja olen ehdottanut jos vaikka kokeiltaisiin avonaistasuhdetta hetki jos painostan liikaa. Ei käy miehelle. Traumoja voi olla mutta ei halua puhua tai selvittää niitä kenenkään kanssa.

Ap.

Vierailija
5/14 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas aloitus. Murrot ja seksihäiriöt samassa paketissa.

Vierailija
6/14 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo ongelma on ollut jo ennen sitä murtoa ja traumoja, niin vähissä on vaihtoehdot jos mies ei ole halukas terapeutille. Sun pitää miettiä haluatko elää loppuelämäsi miehen kanssa, joka ei vaan halua seksiä niin paljon kuin sinä. Olet vielä suht nuori, samoin miehesi, joten tuon asian ei pitäisi olla vielä niin iso ongelma.

Vierailija
7/14 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette siis 300-vuotiaita ja teillä on parisuhdeongelma isolla O:lla. Kuulostaa... vakavalta.

Vierailija
8/14 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni haluaa että halaan häntä enemmän ja että olen aina hyvällä tuulella ja meillä olisi hauskaa eikä tavisi olla niin vakavaa. Siinä on hänen toiveensa minulle, hän sanoo että ei kaikki voi muuttua hetkessä. Ihan totta mutta olen väsynyt Olemaan ainoa joka puhuu ja tästä aiheesta..ja odottamaan.

ap

Vierailija
9/14 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, en vain tiedä mitä tehdä enää kun rakastan kyllä mutta vähän vaikuttaa tämä tilanne toivottomalta.  

Jep, tuo murto nyt varmaan vaikuttaa ihmiseen.

Mitäpä jos nukkuisit rauhassa omassa pedissäsi ja yhtäkkiä joku laittaa veitsen kaulaasi vasten ja osoittaa taskulampulla suoraan silmiisi niin ettet näe mitään? Ja sanoo että kuolet jos huudat tai liikut. Niin ja jos asia menee poliisille niin me tullaan takaisin ja pistetään sun talosi ja luusi palasiksi? Ja että tietävät kuka olet ja perheenjäsenesi. Sen jälkeen sitovat sinun jalkasi,kätesi ja laittavat tyynyn naamasi päälle ja yksi istuu sen päälle kun muut tonkivat ja rikkovat paikkoja. Mainitsin murron vain siksi koska se vaikuttaa myös tilanteeseen ja en haluaisi antaa kuvaa missä olen uhri ja mies välinpitämätön.

ap

Vierailija
10/14 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaa etsiä myönteisempi mies.

Vierailija
11/14 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 17:04"]

Ja sanoo että kuolet jos huudat tai liikut. Niin ja jos asia menee poliisille niin me tullaan takaisin ja pistetään sun talosi ja luusi palasiksi? Ja että tietävät kuka olet ja perheenjäsenesi. 

[/quote]

Sanoisin, ettei asiaan todellakaan poliisia tarvita. Kunhan itse saisin tunkeutujien henkilöllisyyden tietoon. Sen jälkeen saattaisi olla vastassa lyijyä ja pajavasaraa.

Miehesi ongelma voi olla myös tuo vaatimasi kumin kanssa pelleily. Ei kukaan mies parisuhteessa jaksa pelata kumien kanssa. Yhdenyön jutuissa se on ihan fine, koska siinä on niin paljon muuta plussaa. Mutta saman naisen kanssa pelehtiessä sitä haittaa ei voi hyväksyä.

12/14 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Vaikka onkin ymmärrettävää, että murtokokemus on aiheuttanut miehellesi turvattomuuden tunnetta, on aikuisen silti hoidettava traumansa siten, ettei kohtuuttomasti rasita muita. Mielestäni voit sanoa miehellesi, että toivot hänen hakeutuvan apuun jotta saa asian työstettyä. Seksuaalisuus ei ole sellainen asia jonka voi vain yksipuolisesti lopettaa ilman, että tekee asialle mitään, tai parisuhde alkaa kärsiä.  Voit sanoa, että kaipaat miestä lähellesi ja tahdot, että hän tekee oman osansa osatakseen taas tulla lähelle. Miltä kuulostaa?

Vierailija
13/14 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="KirkkoSisko" time="13.10.2014 klo 17:25"]Hei

Vaikka onkin ymmärrettävää, että murtokokemus on aiheuttanut miehellesi turvattomuuden tunnetta, on aikuisen silti hoidettava traumansa siten, ettei kohtuuttomasti rasita muita. Mielestäni voit sanoa miehellesi, että toivot hänen hakeutuvan apuun jotta saa asian työstettyä. Seksuaalisuus ei ole sellainen asia jonka voi vain yksipuolisesti lopettaa ilman, että tekee asialle mitään, tai parisuhde alkaa kärsiä.  Voit sanoa, että kaipaat miestä lähellesi ja tahdot, että hän tekee oman osansa osatakseen taas tulla lähelle. Miltä kuulostaa?
[/quote]

Kannatan!

Vierailija
14/14 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan haaveilisi perheen perustamista miehen kanssa, joka ei suostu puhumaan ja hoitamaan traumojaan. Vaikeneminen ja avusta kieltäytyminen on myrkkyä parisuhteelle, ja jos lapsiperhe-elämässä tulee mutkia matkaan, toimiva kommunikointi on avain niistä selviämiseen. Ei jatkoon!