Villatakki menee vinoon - mikä avuksi?
Mulla on ongelma. Tuntuu että mikään vaate ei sovi mun kropalle. Kroppani on varmaan jotenkin outo. Nytkin kun yritän nauttia uudesta ostamastani villatakista, niin saan aina huomata että kävellessä villiksen napit ovat siirtyneet melkeen toista kylkeä vasten. Okei, ehkä vähän liioteltua... mutta vinkkeliin ne aina menee, sitten ärsyttää oikoa koko ajan takkia suoraan kun ei kehtaisi takki vinossakaan kulkea!
Sitten normaalit pitkähihaiset paidat lähtee aina nousemaan mulla helmasta ylöspäin.
Tuubitopit valuu alaspäin.
Farkut jotka on muuten sopivat, ei mee lantiosta kiinni.
Kenkä joka on muuten sopiva, puristaa aina pottuvarpaasta, ennen kun muokkautuu kävellessä omaan jalkaan. Ylipäätään sopivia kenkiäkin on hyvin vaikea näihin jalkoihin löytää...
Joten mikäpä avuksi?
Ps. Tää villatakki on vähän liiankin ison oloinen, saako tätä kutistettua mitenkään?
Kiitän etukäteen kaikista vastauksista, vinkeistä ja neuvoista! :)
Kommentit (7)
Mietin samaa, voiko 100 % villaa olevaa villatakkia pienentää hallitusti? En haluaisi laittaa pesukoneeseen, koska siellä pienentyy todennäköisesti nuken vaatteeksi asti. Onko käsin huovuttaminen täysin tuhoon tuomittu ajatus?
Ja kengät myös hangaa yms... Sit on jalat aina haavoilla. :S että onhan se tosi mukavaa...
Täällä yks jolla vaatteet ei istu. Tänäänkin villatakki (silkkiä ja puuvillaa) valahti aina raaksepäin niin että ei istunut olkapäillä-kainalossa vaan meni omituiseen asentoon. Monet vaatteet valahtaa taaksepäin ha tulee kuristava olo.
Kengät hankaa kantapäästä melkein akillwsjänteestä.
Housut ei istu.
Olen omituinen.
Sä oot varmaan mun sielunsisar!