Ajankuva, mehevät mimmit tanssii naisparina, Päivi Räsänen ei saisi olla jaguaari-asussa
Vain postmoderni maailma voi tarjota jotain näin kummallista. Ja näistä kaikkien pitää nyt olla jotain mieltä😂
Kommentit (33)
Vihaan nykymaailmaa. Pelkkää loukkaantumista ja vänkäämistä ihan joka asiasta. Nytkin joku yllättävä esiintyjä (ei siis sellainen joka ehkä ensimmäisenä tulee mieleen) niin ei voida olla ihan että olipa hauskaa, vaan jotain negatiivista on kaivettava.
Tuota. Nyt pitäisi varmaan kehua tätä paria ettei olisi foobikko tai vihapuhuja.
Mut parren ettei sano mitään.
Sinänsä jaguaari on hyvä eläin Räsäselle. Hyvän näköinen mutta tunteeton, kylmä peto.
No onhan se nyt että jotain tuhansia vuosia sitten kirjoitettua kirjaa käytetään ohjeistuksena haukkua ja tuomita muita ihmisiä.
Mites nyt ne perheet joilla on hiukan eri näkökanta asioista. Ollaanko me nyt huolissaan jos sattuivat näkemään tämän TTK. Eilisessä kun oltiin niin huolissaan tietyistä perheistä.
Seuraavaksi nähdään piirileikkiä kun polyamoriset suhteet täytyy saada esille.
Vierailija kirjoitti:
Ja pappi munasillaan Hesarissa.
Sehän varmaan seuraavaksi vetäisee kaavut jossain messussa syrjään ja koikelehtii kirkossa pillit paljaana.
Vierailija kirjoitti:
Normaalit eivät ole hyväksyttäviä.
Meinaatko että Räsänen on se normaali?
Annatteko nuhaisen/lentsuisen appiukon nukkua päiväunia kunnes itse herää?...
Kvalitatiivisen tutkimuksen aihetta pukkaa?