Vierailija

joka on normaalipainoinen, savuton, juo harvoin mutta osaa rentoutuakin, ihanan aidosti välittävä luonne sopivan rempseällä huumorilla höystettynä, tykkää viettää koti-iltoja katsoen leffoja laittaen yhdessä hyvää ruokaa (tai joskus tilausruokaa), käydä kävelyllä kanssani, yhteisenä kiinnostuksen kohteena lukeminen ja tulevaisuuden haaveena matkustaminen.

Ainoa vaan, että hän on minua 5 vuotta vanhempi :( Olen itse 32v mies ja tämä nainen täytti juuri 37. Miksei täydellistä pakettia vaan voi saada? :(

• ylös 6
  • alas 61

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Mitä ajattelit että me täällä voidaan asialle tehdä? Joku vastaava 10 vuotta nuorempi tulee säälistä antamaan sulle? Ei tuu tapahtumaan.

• ylös 19
  • alas 3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kuulostaa täydelliseltä. Miehet kuolevat keskimäärin naisia aikaisemmin, joten voitte kuollakin romanttisesti käsi kädessä vanhoina ja ryppyisinä. 

• ylös 34
  • alas 3
Vierailija

Mitäs jos kaikki naisetkin raakkaisivat vajaan viiden vuoden ikäeron takia muuten hyvät miehet syrjään? Kuulostaa liian hyvältä tyypiltä tuollaiselle nillittäjälle, päästä menemään.

• ylös 15
  • alas 1
Vierailija

Mietin että mitäköhän kaverinikin ajattelevat kun kuulevat että mulla on 5 vuotta vanhempi nainen :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mietin että mitäköhän kaverinikin ajattelevat kun kuulevat että mulla on 5 vuotta vanhempi nainen :(

Minullapa on kuusi vuotta vanhempi mies ja ei ole vielä kukaan sanonut mitään. 

Vierailija

Ei h*lvetti ole todellista!? Et ole kyseistä naista edes ansainnut, anna hänen mennä ja etsiä itselleen sopiva mies. Ääliö.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.