Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itseluottamus puuttuu ja seksi jäänyt

Vierailija
13.10.2014 |

Olemme poikaystäväni kanssa seurustellet kohta kaksi vuotta ja yhdessä olemme asuneet jo yli vuoden. Seurustelun alkuvaiheessa harrastimme seksiä melkein päivittäin ja joskus jopa kaksi kertaa päivässä. Kun vuosi sitten muutimme yhteen seksin määrä vähensi huomattavasti. Tälläkin hetkellä viime kerrasta on jo melkein kaksi kuukautta. Iltaisin kun on aika mennä makkarin puolelle miestä kiinnostaa vain ja ainoastaan telkkarin katselu ja itse menen suuttusena nukkumaan kun en saa tarpeeksi huomiota. 

Minulla on aina ollut erittäin huono itseluottamus seksin suhteen ja poikaystäväni tietää sen ja ymmärtää minua. En luota itseeni sängyssä ja sen takia käytämme aina samaa asentoa, poikaystäväni mielestä se ei haittaa koska hänen mielestään meillä on hyvää seksiä. Mutta itse tykkään ja luulen kans että poikaystäväni mielestä meillä on tylsää seksiä ja molemmat haluttais vaihtelua mutta en vain uskalla koska luulen että olen huono sängyssä. 

Tiedän myös sen, että jos tekisin useammin aloitteen seksielämämme olisi paljon parempi ja seksiä tulisi harrastettua paljon useammin. En tiiä mitä minun pitäisi tehdä että alkaisin luottamaan itseeni enemmän ja , että uskoisin poikaystävääni kun hän sanoo että seksimme on hyvää. Auttaakaa joku..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ja ehdota mitä mieleesi tulee, ukko kyllä kieltäytyy jos ei tykkää jostakin ja jos sitten kieltäytyy jostakin SE EI TARKOITA JOTTA KOKO SEKSISTÄ KIELTÄYTYY. Mitä tekemistä seksillä on itseluottamuksen kanssa? Hyvä seksi on kuin lasi maitoa: Sen ottaa mielellään toistekkin kun se kerta maistuu hyvältä.. =P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla