Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita koronan sairastaneita ja rokote?

Vierailija
05.09.2021 |

Onko paikalla muita koronan sairastaneita ja oletteko ottaneet rokotetta? Itse sairastin viime vuoden lopulla ja aika lievän taudin sairastaneena en ole rokotettakaan ottanut, koska en tiedä tarviiko mun edes ottaa? Viime viikolla uutisoitiin että koronan sairastaneelle yksikin rokote riittää. Oletteko ottaneet rokotetta?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni joutui sinun takiasi karanteeniin?

1 ihminen. Ja yksi sairastui. Sairastunut oli oma lapseni.

T. Toinen koronan sairastanut.

Vierailija
22/24 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastettu korona ja sen jälkeen molemmat rokotteet otettu. Kummastakaan rokotteesta ei tullut mitään oireita, paitsi pistoskohta oli kipeä vuorokauden ajan. Olen valmis mihin tahansa varianttiin.

Kuinka pitkä aika sairastamisesta sinulla kului rokotteen ottoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on kestänyt immuniteetti yli vuoden. Altistumisesta huolimatta ei ole tarttunut uudelleen.

Joillekin voi tulla elinikäinen immuniteetti, joillakin kestää vuoden tai alle. Testillä selviää, onko yhä vasta-aineeet.

Vierailija
24/24 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastin koronan huhtikuussa, yksi rokoteannos otettu elokuussa. Toisen rokotteen ottamista aprikoin vielä, kun en ole varma, onko tarpeellinen. Käsittämätöntä on se, miten huonosti ja puutteellisesti THL tai yhtään mitään muukaan taho ohjeistaa koronan sairastaneita rokotusten suhteen, vaikka meitä täytyy olla jo tuhansia.

Samaa nyt mietin itsekkin. En ole rokotetta vastaan, lähinnä en ole ottanut koska korona minulla jo oli. Puoli vuotta on se immuuni aika, mutta kuinka paljon enemmän vastustuskykyä on puolen vuoden jälkeen kuin sairastamattomalla ja rokottamattomalla? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän