Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mulla on mennyt luottamus ystävääni ja olemme asiasta keskustelleet. Hän on pyytänyt anteeksi vaikka rivien välistä olikin sitä mieltä että ei ollut tehnyt väärin. Olen ottanut hänestä etäisyyttä nyt tietoisesti. En halua puhua omia asioita hänelle, pelkään että asiat puhutaan eteenpäin. Harmittaa kuitenkin että ystävyys on muuttunut ja asia painaa minua. Haluaisin ystävyyden takaisin mutta en tiedä pystynkö enää luottamaan ja tuleeko se ikinä enää ennalleen. Pelottaa luottaa. Lisäksi ystävästä on tullut erilainen, jotenkin koen että meillä ei ole enää mitään yhteyttä eikä yhteisiä asioita mitä jakaa. Hän on hyvin ristiriitainen sanomistensa ja tekojensa välillä. Tuntuu että hän vie hapen ja tilan. Luottamuksen menetys ja muutos tekee minut ahdistuneeksi hänen kanssaan. En tiedä pystyykö tätä enää korjaamaan. On kuitenkin niin surullista luopua kaikesta koska itsellä ei kuitenkaan ole kovin paljon ystäviä. Tosin mietin, tarvitsenko enää tätä ystävyyttä koska se ei siltä tunnu. Kokemuksia?

• ylös 2
  • alas 1

Kommentit (4)

Vierailija

Mitä kauheaa kaverisi sitten on tehnyt? Aika kuluu, elämä ja ihmiset muuttuu, ne kaveritkin. Asiat ei vaan aina suju omien, usein itsekkäidenkin odotusten mukaan. On olemassa toinenkin näkökulma, kaverisi. Miksipä hän on mielestäsi väärässä? Ei kai kaikesta tarvitse draamailla, toisinaan ollaan paljon tekemisissä, toisinaan harvemmin. Se on elämää. Toisinaan välit hiipuvat, niinkin on ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Onpa sulla ristirriitaiset tunteet ystävän suhteen. Jätä suhde lepäämään ja ole tekemisissä muiden ystävien ja kavereiden kanssa. Älä ainakaan itse ota ensimmäisenä yhteyttä, anna ajan kulua.

Joku uusi harrastus syksyn alkaessa tekisi sulle varmaan hyvää? Katso kansalaisopiston ym. tarjonta paikkakunnallasi, niin tulee uutta ajateltavaa.

Vierailija

Ystäväni puhui luottamuksellisia asioitani muille vaikka oli vartavasten sovittu että ne jää vain meidän välisiksi. Itse en ole millään tavalla draamaan taipuva persoona, enemmän kiltti ja rauhaa rakastava,joten minkään pikku asian vuoksi en näin reagoi.
En ole nyt ollut se joka ottaa yhteyttä, olen ajatellut että katsotaan nyt rauhassa vähän aikaa.