Meidän kaupungin Lidl on ihan surkea
Lidleissä on varmaan paljon eroja, koska niitä tällä palstalla kehutaan niin paljon ja täällä meillä on tosi pieni valikoima ja tuotteet koko ajan loppu. Eilen menin hakemaan chilimarinoituja valkosipuleja, kinkkuleikkelettä ja ristikkoperunoita. Valkosipuli oöi ainoa mitä sain. Leikkeleistä ei ollut kuin ohuen ohutta ja koko pakasteallas oli tyhjä perunatuotteista. Olisin kelpuuttanut ranskiksetkin mutta niitäkään ei ollut.
Edellisellä kerralla tarvitsin naudanlihaa lihakeittoon mutta sitäkään ei ollut, pelkkiä ohuita pihvejä vain.
Ärsyttää lähteä aina toiseen kauppaan heti perään. Joo kasvikset on edullisia ja paistopiste hyvä, mutta tuo kauppa on muuten täynnä vain niitä tarjousvaatteita ja kenkiä ja puutarhatyökaluja tms.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 09:23"]kyllä se lidlin milbona-maito on ihan tavallista suomalaista maitoa. ja mikä vika niissä ohuen ohuissa kinkkusiivuissa on? niiden takia itse usei menen lidliin koska se ylikypsä on hyvää ja euron halvempaa kuin muualla vaikkei olisi edes tarjouksessa.
kokeile ap rohkeasti niitä lidlin omia merkkejä. voit yllättyä positiivisesti! :) ja ne on aika usein suomalaisia, jos se on sinulle tärkeää.
[/quote]Minä kommentoin siitä maidon loppumisesta, en että maidon pitäisi olla jotain muuta kuin milbona merkkistä. Eli selvennän vielä että Lidlin merkki käy erittäin hyvin. Tarkoitin vain, että maitohylly on usein tyhjä, ei ole kuin laktoositonta maitojuomaa hyllyssä. Eli kun milbona on loppu, ei ole mitään muunkaan merkkistä hyllyssä. Huh.
Kinkkua löytyi, ja perunoita et osaa itse valmistaa?
Olen sen verran liikkuvassa työssä, että asioin säännöllisesti kolmessa Lidlissä: Hämeenlinnan Tiiriö, Riihimäki ja Hyvinkää. Niissä tosiaan on eroja. Hyvinkää on näistä kolmesta pienin ja ruuhkaisin. Sillä ryysiksellä ei ole ihme, jos jotkut tuotteet loppuvat joskus kesken. Noissa muissa kahdessa on jotenkin rennompaa asioida.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 11:44"]
Kinkkua löytyi, ja perunoita et osaa itse valmistaa?
[/quote]Niin EI löytynyt tavallista kinkkua, ainoastaan ohuen ohutta. Kyseessä on kaksi eri tuotetta.
Osaan valmistaa monenlaisia perunoita (mm. keitettyjä, muusia, hasselbackan, lohko, viipale, kerma, valkosipuli jne) mutta ristikkoperunoita en kyllä osaa valmistaa, täytyy myöntää. Kerrotko miten ne tehdään niin voin opetella?
Ap
Arvasin kun luin ap:n aloituksen että paljon tärkeämmäksi tässä tulee noi ristikkoperunat kun se alkuperäinen aihe xD
Ap, jos ei ristikkoperunoita ole, niin keksit varmaan jotain muuta tilalle? Jos ei ohuessa siivussa ole tarpeeksi kinkkua, kokeile laittaa kaksi siivua?
Tai sitten käyt muualla kun Lidlissä on niin kaamean haastavaa asioida...
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 12:34"]
Ap, jos ei ristikkoperunoita ole, niin keksit varmaan jotain muuta tilalle? Jos ei ohuessa siivussa ole tarpeeksi kinkkua, kokeile laittaa kaksi siivua?
Tai sitten käyt muualla kun Lidlissä on niin kaamean haastavaa asioida...
[/quote]No kuten sanoin, siellä ei ollut nyt mitään muitakaan pakastettuja perunatuotteita, ja sellaisen olisin tarvinnut. Ei siis ollut edes ranskalaisia. Ja tein tietenkin muuta tilalle, se ei ollutkaan tässä se pointti vaan se, että tuolla on pakastealtaat ja leikkelehyllyt tyhjänä kun haluaisi jotain ostaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 10:23"]
Minä en usein käy paikallisessa lidlissä sillä arvostan suomalaisia tuotteita. Hyvin niitä on valikoimiin tullut jos veryaa siihen mitä oli kun avasivat.. Miksi hehkutatte lidlin paistopistettä? Tääklä löytyy kaikista isommists (ja useista pienistä) marketeists samat tuotteet paistopisteestä.
[/quote]
Lidlissä on kyllä paljon suomalaisia tuotteita, esimerkiksi ne kaipaamani leikkeleet on jotain Kartanon -alkuisia, ja maidot on Suomesta jne.
Minä tykkään siitä paistopisteestä, koska meillä taas ei ole sen vertaista vaikka löytyy samasta kaupungista Citymarket ja Prisma. Noissa on pienemmät valikoimat, ja kalliimpi hinta kuin Lidlissä.
Ap