Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän kaupungin Lidl on ihan surkea

Vierailija
13.10.2014 |

Lidleissä on varmaan paljon eroja, koska niitä tällä palstalla kehutaan niin paljon ja täällä meillä on tosi pieni valikoima ja tuotteet koko ajan loppu. Eilen menin hakemaan chilimarinoituja valkosipuleja, kinkkuleikkelettä ja ristikkoperunoita. Valkosipuli oöi ainoa mitä sain. Leikkeleistä ei ollut kuin ohuen ohutta ja koko pakasteallas oli tyhjä perunatuotteista. Olisin kelpuuttanut ranskiksetkin mutta niitäkään ei ollut.
Edellisellä kerralla tarvitsin naudanlihaa lihakeittoon mutta sitäkään ei ollut, pelkkiä ohuita pihvejä vain.

Ärsyttää lähteä aina toiseen kauppaan heti perään. Joo kasvikset on edullisia ja paistopiste hyvä, mutta tuo kauppa on muuten täynnä vain niitä tarjousvaatteita ja kenkiä ja puutarhatyökaluja tms.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vaativa ruoanlaittaja, tai haluat just tiettyä ruokaa tiettynä päivänä, niin kannattaa vaihtaa kauppaa. Meille tärkeämpää on se muutaman tonnin säästö vuodessa.

Vierailija
2/28 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on todella hyvä Lidl! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä edes on ristikkoperunat? En ole koskaan tarvinut...

Vierailija
4/28 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep niin meilläkin. Ei ole paistopistettä, myymälä on postimerkin kokoinen ja tuotteet aina lopussa. Kävin kesälomareissulla saarijärven lidlissä ja olipa hyvä kauppa. Ero kuin yöllä ja päivällä. Jos meidän kunnassa olisi tuon tasoinen Lidl niin kävisin ehdottomasti.

Vierailija
5/28 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 07:46"]Jos olet vaativa ruoanlaittaja, tai haluat just tiettyä ruokaa tiettynä päivänä, niin kannattaa vaihtaa kauppaa. Meille tärkeämpää on se muutaman tonnin säästö vuodessa.
[/quote]Niin. Olen minä ainakin niin vaativa, että haluan jokaiselta ostosreissulta ostaa maitoa ja lihaa. Tyhjästä ja paha nyhjästä.

Vierailija
6/28 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 08:31"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 07:46"]Jos olet vaativa ruoanlaittaja, tai haluat just tiettyä ruokaa tiettynä päivänä, niin kannattaa vaihtaa kauppaa. Meille tärkeämpää on se muutaman tonnin säästö vuodessa. [/quote]Niin. Olen minä ainakin niin vaativa, että haluan jokaiselta ostosreissulta ostaa maitoa ja lihaa. Tyhjästä ja paha nyhjästä.

[/quote]

Korjaus tiettyä maitoa ja tiettyä lihaa.

Vierailija
7/28 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, en edes tiennyt, että niitä on erilaisia. No, ei ihme, että jotkut ei tykkää, jos noin tyhjiä?

Vierailija
8/28 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös erinomainen Lidl. Joskus sunnuntaina illalla jos ennen sulkemisaikaa käy, niin saattaa jotkut hyllyt olla tyhjiä. 

Vierailija
9/28 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 08:34"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 08:31"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 07:46"]Jos olet vaativa ruoanlaittaja, tai haluat just tiettyä ruokaa tiettynä päivänä, niin kannattaa vaihtaa kauppaa. Meille tärkeämpää on se muutaman tonnin säästö vuodessa. [/quote]Niin. Olen minä ainakin niin vaativa, että haluan jokaiselta ostosreissulta ostaa maitoa ja lihaa. Tyhjästä ja paha nyhjästä.

[/quote]

Korjaus tiettyä maitoa ja tiettyä lihaa.
[/quote]Niin olen sen verran vaativa, että haluan ihan tavallista maitoa (ei laktoositonta). Meidän Lidlissä ei ainakaan ole kuin sitä yhtä milbonan maitoa. Kun se on loppu, niin ei ole mitään. Ja sitten kun haluan jauhelihaa, niin ei sitä ole. Välillä kaikki broilerin liha on loppu. Että ei ole kiinni siitä että jotain tiettyä pitäisi Pirkko-Irmeli saada.

Vierailija
10/28 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin kuten ap:lla, harmittaa käydä kahdessa kaupassa tuon vuoksi. Miten voi tuotteet loppua niin usein kesken?

Vierailija
11/28 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin tuotteet loppuu liian aikaisin :(

Vierailija
12/28 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 07:46"]

Jos olet vaativa ruoanlaittaja, tai haluat just tiettyä ruokaa tiettynä päivänä, niin kannattaa vaihtaa kauppaa. Meille tärkeämpää on se muutaman tonnin säästö vuodessa.

[/quote]

No en ole kovin vaativa, mutta kyllä välillä tarvitsen jotain tiettyjä tuotteita. Meillä ostetaan lihat/kanat/kalat tarjouksesta ja pakastetaan, ja suunnittelen seuraavan viikon ruuat pakastimen mukaan. Niihin sitten tarvitaan välillä jotain lisäkettä mitä kotoa ei löydy, ja silloin olisi kiva jos kaupasta löytyisi perusjuttuja. Samoin kyllä mielellään ostan ihan tavallista leikkelettä, ja on aika erikoista jos sitä ei löydy lainkaan. Kaikenmaailman balkaneita ja metvursteja olisi ollut, mutta ei kinkkua.

Lihakeitto nyt oli poikkeus, tuli mielihalu yhtenä viikonloppuna tehdä sitä pitkästä aikaa, eikä siihen ollut kotona valmiiksi lihaa. On se minusta aika outoa, ettei kaupasta löydy palana naudanlihaa lainkaan. Eikä siis ole myöhemminkään ollut tuolla Lidlissä, eli ei kuulu heillä valikoimiin lainkaan.

Ap

Vierailija
13/28 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 08:07"]

Mitä edes on ristikkoperunat? En ole koskaan tarvinut...

[/quote]No googlaa jos et tiedä. Ne on perunoita, pakastettuja, ristikon muotoisia. Käytän niitä yhden tietyn ruuan lisukkeena silloin tällöin.

Ap

Vierailija
14/28 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 08:58"]

Meillä myös erinomainen Lidl. Joskus sunnuntaina illalla jos ennen sulkemisaikaa käy, niin saattaa jotkut hyllyt olla tyhjiä. 

[/quote]

Kaupunkiimme on kuulemma tulossa toinen Lidl, joten toivottavasti se on suurempi ja parempi valikoimaltaan. Eilen olin kaupassa noin klo 12.30 joten luulisi että tuotteita olisi riittänyt siihen aikaan.

Ap

Vierailija
15/28 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se lidlin milbona-maito on ihan tavallista suomalaista maitoa. ja mikä vika niissä ohuen ohuissa kinkkusiivuissa on? niiden takia itse usei menen lidliin koska se ylikypsä on hyvää ja euron halvempaa kuin muualla vaikkei olisi edes tarjouksessa.

kokeile ap rohkeasti niitä lidlin omia merkkejä. voit yllättyä positiivisesti! :) ja ne on aika usein suomalaisia, jos se on sinulle tärkeää.

Vierailija
16/28 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin säästyy todella paljon rahaa ostamalla perustuotteet lillukasta.

Muistan kerran kassajonossa jutelleeni erään viehättävän rouvan kanssa heidän ostosstrategiastaan. Yhdistävät stockaa ja lillukkaa. Lopputulos laadukas valikoima ja edullisempi hinta kuin tasapaksuista ylihintaisista massamarketeista hankittuina (esim. prisma tai cittari). 

TL

Vierailija
17/28 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa tehdä lisukeperunat ihan normiperunoista. En ostaisi pakasteesta ristikkoperunoita ellei olisi pakko.

Meillä on hyvä Lidl, ennen esim. lohi loppui ennen kl 15 ihan varmasti mutta viimeksi kun kävin vasta 17.30 Lidlissä asioimassa, oli sitä ihanaa D-leikattua edullista lohta vielä puoli allasta jäljellä.

Kannattaa antaa palautetta, jos tuntuu siltä että tuotteet loppuvat.

Vierailija
18/28 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla todella hyvä Lidl koska siellä käy niin paljon asiakkaita 

laita palautetta henkilökunnalle 

Vierailija
19/28 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 09:23"]

kyllä se lidlin milbona-maito on ihan tavallista suomalaista maitoa. ja mikä vika niissä ohuen ohuissa kinkkusiivuissa on? niiden takia itse usei menen lidliin koska se ylikypsä on hyvää ja euron halvempaa kuin muualla vaikkei olisi edes tarjouksessa. kokeile ap rohkeasti niitä lidlin omia merkkejä. voit yllättyä positiivisesti! :) ja ne on aika usein suomalaisia, jos se on sinulle tärkeää.

[/quote]

Minä en ollut se joka kommentoi maidosta. Käytän kyllä Lidlin omia tuotteita ihan normaalisti, mutta kun vaihtoehtona ei ole sitäkään vaan tyhjä hylly tai sitten ei kuulu valikoimaan tuotetta ollenkaan (kuten tuo liha) niin silloin on hankala valita yhtään mitään.

Meillä ei tykätä niistä ohuen ohuista kun ollaan tavallisiin totuttu, enemmän makua yhdessä siivussa.

Ap

Vierailija
20/28 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usein käy paikallisessa lidlissä sillä arvostan suomalaisia tuotteita. Hyvin niitä on valikoimiin tullut jos veryaa siihen mitä oli kun avasivat.. Miksi hehkutatte lidlin paistopistettä? Tääklä löytyy kaikista isommists (ja useista pienistä) marketeists samat tuotteet paistopisteestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi