Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläkerrasta kuuluu hirveä kälätys :D

Vierailija
12.10.2014 |

Varmaan naisten ilta meneillään. Vaimea musiikki soi taustalla ja naiset juttelevat keskenään.

MITEN ne saa aikaan tuollaisen mökän! Ei ole edes mitenkään paperinohuet seinät.

Kiva kun pitää herätä aikaisin, onneksi hiljaisuus alkaa tunnin päästä. Ehkä sitten kälkätys vaimenisi vähän. :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ääni, varsinkin tietyntyyppisen naisen ääni, kantautuu tosi tehokkaasti. Ei tarvitse edes huutaa, mutta silti se kotkotus kuuluu pitkälle.

Vierailija
2/6 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko täällä älämölöä? Ottaako tohtori pähkinöitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko se kälätys nyt ap:n mielestä :D vai kuitenkin :(. En nyt oikein ymmärtänyt?

Vierailija
4/6 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tuskasi. Mulla vaan alakerta ja basisti. Ei vissiin tajua miten se basso tulee rakenteista läpi. Yleensä mua ei haittaa, oon muusikko itsekin (tosin soitan kitaralla mahdollisimman hiljaa ja sähköpianolla kuulokkeet päässä), mutta perjantaina oli pakko käydä puoli kymmenen pintaan tunnin session jälkeen sanomassa, että voitko pienentää. Se soittelee varmaan suoraan mun sängyn alla ja itse makasin vatsataudissa ja migreenissä sängyssä. Ihan ei napannut Black Sabbath just sillä hetkellä.

Vierailija
5/6 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tainnut oppia. Hiljaisuus alkoi kello 22:00. Basson jytke alkoi nyt.
-5.

Vierailija
6/6 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä uudet talot ovat hauskoja, jos rakentamisvaiheessa on laiskoteltu. Tässä ainakin tuntuu että koko kerros rakennettu samalle lattialle ilman että asuntojen väliset seinät katkaisivat lattian. Jos joku jossakin pudottaa jotakin lattialle, niin äänet kantautuvat seinän alta lattian kautta.