Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden kuukauden päästä syntyy toinen ja paska elämä taas alkaa

Vierailija
05.09.2021 |

Pienet lapset pilaavat elämän, vievät oman ajan ja moninkertaistavat työn määrän arjessa. Tein lapsia vain vaimoni pyynnöstä, koska muutoin hän olisi masentunut. Vasta neljän vuoden jälkeen alkaa arki olla melkein yhtä hyvää kuin ennen lapsia. T. Mies 41

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tollo tekee lapsia vain toisen mieliksi?

Lähes kaikki miehet.

Heh, meillä taas mies halusi lapsia ennen minua :)

Ai, no siinähän onnistuit kumoamaan lainaamasi tekstin 🙄

Vierailija
22/30 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun esikoinen juuri muutti omilleen ja antaisin mitä tahansa, että saisin sen ajan takaisin kun lapset olivat vielä pieniä/syntymässä.

M45

jiisus mikä vässykkä, itse antasin mitä tahansa että saisin elää aikaa ennen muijaa ja kakaroita

M 55

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä oikein isän malli! Pitäisi sulkea pois perheyhteisöstä ihan lasten edun nimissä.

T: 30 v. isänä

Vierailija
24/30 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloitus ei ole provo,  tilanne on aika paha. Tuleva isä puhuu tuolla tavalla tulokkaasta.

Vierailija
25/30 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on niin pieni mahdollisuus että kakarat tuottaa takasin iloa ja mammonaa, pelkkää murhetta ja rahanmenoa.

Vierailija
26/30 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä oikein isän malli! Pitäisi sulkea pois perheyhteisöstä ihan lasten edun nimissä.

T: 30 v. isänä

Koska moinen mielipidehän ahtaassa mielessä tarkoittaa ettei hoida tai kykene hoitamaan lastaan...

Vierailija
27/30 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aloitus ei ole provo,  tilanne on aika paha. Tuleva isä puhuu tuolla tavalla tulokkaasta.

Ei ole ollenkaan paha kun puhuu täällä eikä ääneen. Jossainhan on purettava.

Oma äiti ei ollut yhtä fiksu vaan purki sen meihin lapsiin ja syyllisti meitä siitä ettei itse osaa käyttää ehkäisyä.

Vierailija
28/30 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin laskenut joskus yön hiljasina tunteina paljon olisin säästänyt ilman lapsia ja nyt asuisin jossain lämpimässä varhaiseläkkeellä

Vierailija
29/30 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun esikoinen juuri muutti omilleen ja antaisin mitä tahansa, että saisin sen ajan takaisin kun lapset olivat vielä pieniä/syntymässä.

M45

jiisus mikä vässykkä, itse antasin mitä tahansa että saisin elää aikaa ennen muijaa ja kakaroita

M 55

No tottakai jo sinun iässäsi kuka tahansa muistelee haikeenaa nuoruuttaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän