Millaista musiikkia valitsisit nelikymppisten bileisiin
Kommentit (58)
VEsa.Matti Loirin parhaat Eino Leinot ja huumoribiisit. Finlandersin pulleat purjeet ym.
Jotain hillittyä ja rauhallista, ei kai sen ikäiset enää mitään revittelymusaa kuuntele.
Ajattelin jo että eihän noin "vanhat" mitään ysäriä halua kuunnella, ja sitten muistin että olen kohta itsekin nelikymppinen :D
Abba, Vikmanin Syntisten pöytä, Haloo Helsinki, Chisu, HIM, Irina, Lauri Tähkä, Madonna, Adele, Beyoncé
Katri-Helenaa, Irwiniä, Frediä, Paula Koivuniemi. Siinä sitä nelikymppisten lemppamusaa.
Sellaista mistä itse tykkään, olen tuossa iässä. Vaihtelee hevistä indie-poppiin.
Vierailija kirjoitti:
Jotain hillittyä ja rauhallista, ei kai sen ikäiset enää mitään revittelymusaa kuuntele.
Mä tykkään psytrancesta.... T.39 v
Vierailija kirjoitti:
Abba, Vikmanin Syntisten pöytä, Haloo Helsinki, Chisu, HIM, Irina, Lauri Tähkä, Madonna, Adele, Beyoncé
Beyonce on näistä ainoa, jota voisin kuunnella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Beyonce on näistä ainoa, jota voisin kuunnella
,
Onneks ei tartte käydä semmoisissa bileissä missä soi beyonce. Kääntyisin ovelta ulos.
Minä 39v tykkäisin:
Pulp ja muu sen ajan brittipop
Depeche Mode
Nick Cave
& jotain uutta ja virkistävää sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaisesta musiikista ei kukaan suutu. Abba, Ace Of Base, Pandora, Roxette...
No, joku rokkari saa yök-reaktion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaisesta musiikista ei kukaan suutu. Abba, Ace Of Base, Pandora, Roxette...
No, joku rokkari saa yök-reaktion.
Vaikka toki Abballaon ystäviä yli genrerajojen.
Dance. Mutta ettei sydänkohtausta tule jollekin osallistujalle, niin ei ole pakko olla koko ajan tykyttävää musiikkia tai voi olla meditaatiomusiikki.
Mulla oli just bileet. Musiikkina oli kyllä jotain vanhoja rokkijuttuja, esimerkiksi Gunnarit, Metallica ja Santana, sitten läpällä esimerkiksi Blink182, Westlife ja Offspring. Muuten sitä mitä radiosta muutenkin nykyään kuuluu. Ollaan siis 40-50v.
Multa jäisi nää bileet kyllä suosiolla välistä 😂