Täytän huomenna 45 vuotta, mutta menisin kevyesti noin 20-vuotiaasta!
Kommentit (48)
Nuorekkaan näköinen on vanhan näköinen joka pukeutumalla ja laittautumalla esittää nuorta.
Olen yli viisikymmentä, mutta vaimo väittää että käytös on neljävuotiaan tasoa, joten hävisit! :D
Tulepa menemään 20-vuotiaasta mun luokse, laitetaan pissivehkeet vastakkain.
Minä täytän muutaman kuukauden päästä 57, mutta menen kevyesti 67-vuotiaasta. Tosi hyvin pääsen joka paikkaan eläkeläisalennuksilla
Nää on niin tyhmiä. Kukaan 45v ei näytä 20-vuotiaalta, tajuutko kuinka nuoren näkösiä ne parikymppiset on? Osa 20v on ihan lapsen näkösiä vielä. Yksikään 45v ei näytä siltä, eikä missään nimessä tarviikaan! En mä haluis enää näyttää niin nuorelta. 28-32v voisin näyttää, silloin olin parhaimmillani :D
N43
Jaahas, taas pienen tauon jälkeen näitä. Edellisestä kerrasta on vissiin peräti pari päivää.
Mitä, eikö 45-vuotias voi olla nuoren näköinen, jos on pitänyt itsestään hyvää huolta?
Omg
Siis tää on otantani perusteella tosi yleistä
Sen takia esim. tv- ja lehtihaastattelussa mainitaan ikä, esim. Unelma, 88 v.,
kun muuten luultaisiin juuri täysi-ikäisyyden saavuttaneeksi neitoseksi ja sitä ikää pitäisi aina olla korjaamassa...
😀
Vierailija kirjoitti:
Mitä, eikö 45-vuotias voi olla nuoren näköinen, jos on pitänyt itsestään hyvää huolta?
Voi olla ja monet ovatkin, mutta tuskin kukaan 20-vuotiaalta näyttää.
Jos pukeutuu lapsellisiin hippivaatteisiin, voi hämätä joitakin kunnes ne näkevät lähempää.
Juu et. Nuorekas voit olla, mutta et nuoren näköinen.