Täytän huomenna 45 vuotta, mutta menisin kevyesti noin 20-vuotiaasta!
Kommentit (48)
Kuvailisitko, mitkä asiat tekevät sinusta nuorekkaan?
Olen ++50 ja menen kyllä kans, mutta järkeä on enemmän🤪😛
Mummoni näytti aina samalta vaikka vuodet vierivät. Hänellä oli pilkettä silmissä ja hymy herkässä. Ihokin sileähkö ja lämminhehkuinen.
Olette ilkeitä, mikä teitä vaivaa?
Kysytäänkö sinulta papereita alkoholia ostaessa?
Menet varmaan ainakin 44-vuotiaasta, vielä huomennakin.
Tinderissä tapasin miehen, joka väitti iäkseen 35 v. Olen 27 ja ajattelin, että hieman ikäeroa, mutta kokeillaan. Livenä tapasinkin 48 vuotiaan ja selvisi samalla, että valokuvat oli vanhat. Mies intti kivenkovaan, että ulkonäkönsä ei ole muuttunut siitä kun oli 35. Suuttui kun kerroin totuuden. Näytti lähemmäs 60 kuin 50 vuotiaalta. Jonkun ulkopuolisen pitäisi kertoa vanhoille totuus, kun itse sokeutuvat ikääntymiselleen. Vai johtuuko peräti näön heikkenemisestä??
Vierailija kirjoitti:
Olette ilkeitä, mikä teitä vaivaa?[/quote
On kiinnostavaa, kun joku sanoo näyttävänsä reilusti yli puolta nuoremmalta.
Mikä siinä edes on tavoiteltavaa, että vaikuttaa parikymppiseltä? Parikymppinen on myös a) vailla elämänkokemusta, b) lapsellinen. Kummaltakaan en haluaisi suurin surminkaan vaikuttaa.
Ikää saa olla ja se saa näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä edes on tavoiteltavaa, että vaikuttaa parikymppiseltä? Parikymppinen on myös a) vailla elämänkokemusta, b) lapsellinen. Kummaltakaan en haluaisi suurin surminkaan vaikuttaa.
Ikää saa olla ja se saa näkyä.
Siinä ei elämänkokemuksia kysellä, kun aletahan panemahan. Jämpti on näin.
Kassalla katsoin aina käsiä, ne paljastavat todellisen iän paremmin kuin kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Kassalla katsoin aina käsiä, ne paljastavat todellisen iän paremmin kuin kasvot.
Kannattaa siis pitää aina hanskoja kädessä tai sitten hommata kumiset tekokämmenet kassakäyntejä varten, niin ei paljastu.
Niin selvä trolli että tunnen myötähäpeää vastaajien puolesta.
Kukaan 45 v ei mene kaksikymppisestä. 35-vuotiaasta voi jotkut mennä, joilla on hyvät geenit ja ollut riittävän hyvät elintavat myös. Äärikeinoin kuten plastiikkakirurgialla ehkä 30-vuotiaan näköinen voi olla, mutta ei kaksikymppisen.
Itse en ymmärrä tätä koko nuoren näköisyyden ihannointia. Minusta joku voi näyttää ihan 45 v ikäiseltään ja olla silti seksikäs ja hyvän näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, itse olen 47 enkä naamasta edes nuoren näköinen, on sekä ryppyjä että roikkumista, mutta kädet on ihan sileät ja rypyttömät.
Naamassa on yli 35 vuotiailla sellaisia ikääntymisen merkkejä joita ei 20 vuotiailla ole. Vaikkei ryppyjä olisikaan, niin isoja huokosia ja ihon veltostumista on kaikilla. Joillakin enemmän, joillakin vähemmän. Kasvonpiirteetkin muuttuvat kulmikkaammiksi ikääntyessä.
Voihan tämä olla totta , mikäli AP pukeutuu tiukkaa istuvaan farmariasuun.
Vierailija kirjoitti:
Voihan tämä olla totta , mikäli AP pukeutuu tiukkaa istuvaan farmariasuun.
Älä unohda lisäksi maskia naamalle ja hanskat käteen.
Minä menisin 60 vuotiaasta aivan varmana vaikka olen 50, aijai, että minua naurattaa, olen aina näyttänyt vanhemmalta vaikka olen kuntoilija ja en siis isokokoinenkaan.