Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidättekö suurista rinnoistanne?

Vierailija
05.09.2021 |

Lehtien sisältö tuppaa olemaan täynnä suurien rintojen haitoista ja kuinka pienirintaiset ovat niin seksikkäitä. Itse pidän muodoista. Seksikkyys liittyy myös rintoihin. Onko esim. elokuvatähteä, joka roolissaan ei ole bimbo,vaikka on uhkea? Pidättekö siis uhkeammat naiset rinnoistanne?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä.

M51

Vierailija
2/17 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on nätimmät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän, ja jos silikonirintojen laittamiseen ei liittyisi riskejä (leikkausriski, mahdollinen tunnottomuus ym.) niin ottaisin vielä isommat.

Vierailija
4/17 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuria rintoja minusta hehkutellaan jokapaikassa, ei pieniä. Välimuoto lie paras, ne terhakat, jotka ei heti roiku. Makuasia!

Vierailija
5/17 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet on nätimmät

Riippuu vartalosta. Toisille sopii pienet, mutta minun vartaloni ei näyttäisi ollenkaan niin hyvältä, jos rintani olisivat pienet.

Sopivat siis täydellisesti vartalooni, kuten useimpien naisten rinnat heidän vartaloihinsa.

Ihmisellä on useimmiten luonnostaan itselle sopivan näköiset kehonosat.

Vierailija
6/17 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pidettävä, kun ei muuksi muutu😄 mun rinnat ovat aina olleet jokseenkin roikkuvaa mallia ja isohkot. Mutta ihmisiä on erilaisia ja jokaisella on omannäköisensä, tykkään omistani joo. Ne on mun.

Vierailija
7/17 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän, mutta saavat helposti niskan ja hartiat jumiin hyvistä rintaliiveistä huolimatta. Onneksi mieheni on isoista tisseistä hullaantuva, niin kelpaa hänellekin.

Vierailija
8/17 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko tässä ketjussa G75-kupin rinnat isoiksi? Tykkään niistä kovasti. On terhakat vielä useamman lapsen imetyksen jäljiltä.

Vierailija
9/17 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan rintojani. Ne on niin painavat, että roikkumiselta ei voi välttyä. Tämä asia on myös yksi syy miksi en uskalla näin sinkkuna lähestyä miehiä. Mitä jos päädyttäisiinkin tilanteeseen, että joutuisin näyttämään nämä jollekin. Ja jos jotain tältä palstalta olen oppinut, kaikkia miehiä yököttää roikkuvat rinnat. Toisaalta omani omat hyvin herkät ja hellyydenkipeät ja pehmeät ja tuntuvat hyviltä käsissä, että mitään en niin toivo kun, että löytäisin jonkun joka pitäisi niistä. Mutta jotain vuoria tarvitsisi ensin siirtää, että kehtaisin ne näyttää jollekin. Pienennys- ja kohotusleikkausta harkitsen, mutta pelkään, että jos siinä menettää tunnon rinnoista. Sitten niistä ei enää olisi yhtään mitään iloa ja hyötyä.

Vierailija
10/17 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan rintojani. Ne on niin painavat, että roikkumiselta ei voi välttyä. Tämä asia on myös yksi syy miksi en uskalla näin sinkkuna lähestyä miehiä. Mitä jos päädyttäisiinkin tilanteeseen, että joutuisin näyttämään nämä jollekin. Ja jos jotain tältä palstalta olen oppinut, kaikkia miehiä yököttää roikkuvat rinnat. Toisaalta omani omat hyvin herkät ja hellyydenkipeät ja pehmeät ja tuntuvat hyviltä käsissä, että mitään en niin toivo kun, että löytäisin jonkun joka pitäisi niistä. Mutta jotain vuoria tarvitsisi ensin siirtää, että kehtaisin ne näyttää jollekin. Pienennys- ja kohotusleikkausta harkitsen, mutta pelkään, että jos siinä menettää tunnon rinnoista. Sitten niistä ei enää olisi yhtään mitään iloa ja hyötyä.

Nainen ku kävelee seinään. Jos tissit osuu ensi on hyvä. Maha saa osua enne nenää mutta ei senoo ni väliä

Vierailija
11/17 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on suuret, ei ongelmia.Pukeudun normaalisti ja rintani tulevat esiin. Ei haittaa. Ne ovat osa minuuttani. Naiset naljailevat hyvin paljon, mutta se ei ole minun ongelmani. En itsekään heidän ulkonäköään moiti.

Vierailija
12/17 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama minkä kokoiset kunhan korvien väli kunnossa

Vierailija
13/17 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pidän. Hämmästyttävän vähän muuttuneet myös iän myötä. Ei juuri lainkaan kun katson kuvia ja vertaan. Geeneistä kiinni.

Vierailija
14/17 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pitänyt, mutta vaimolla ollut isot. Onneksi vaimo ei ole antanut juurikaan koskea  tisseihin ja nänneihin, kun ovat liian herkät.  Vaimon ulkonäkö ei oikein vastannut alunperinkaan naisihannettani, tai ainakin niin luulin. Mutta hänen naisellinen lantionsa isoinen häpykumpuineen ja vakoineen vain vei järjen.  Voi olla, että osittainen punatukkaisuus ja tulisuus oli myöskin syynä.  Punatukkaisuuden viehätyksen tajusin vasta nyt 45v myöhemmin. Olen ilmeisesti ollut aina heikkona heihin. Oli miten oli, parempi vaimo kuin olisin ansainnut.  Siten en oikein usko, että ulkonäöllä on loppuviimeiseksi paljonkaan merkitystä sielunkumppanin lyötymisessä. Tai jos on, niin ei tiedä itse edes valintakriteerejä. 

Vierailija
15/17 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, eihän tässä miesten mielipidettä kysyttykään. 

Vierailija
16/17 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko tässä ketjussa G75-kupin rinnat isoiksi? Tykkään niistä kovasti. On terhakat vielä useamman lapsen imetyksen jäljiltä.

Laukesin..

Vierailija
17/17 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin kyllä. Näin viiskymppisenä asenne omaan vartaloon muuttunut. Olen toki tässä viimeisen vuoden aikana saanut painoa pudotettua. Ja en näytä edelleenkään miltään kansikuvanaiselta, mutta peilikuva kyllä miellyttää.

Ja kun seksipalstalla ollaan niin olen ollut nyt noin vuoden myös posliini, ihan vain omaksi iloksi, ja tämä pienenä yksityiskohtana miellyttää omaa silmää isoine rintoineni =) 

Ja ihan YH olen, että todella tämä kaikki ihan vain omaksi iloksi