Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyn suihkussa 2 krt päivässä

Vierailija
05.09.2021 |

Mitäs siitä tuumaatte?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin usein työpäivinä. Joskus riittää aamulla pelkka vesipesu (kaula, rinta, kainalot) altaan päällä ja alapääpesu.

Sen olen huomannut, että iho alkaa hikoilemaan nopeammin ja tuntuu helpommin nihkeältä liikuntaharrastuksessa jos suihkussa käyty edellisenä iltana, eikä aamulla.

Vierailija
22/26 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siltä tuntuu, niin siitä vaan jos iho kestää. Itse käyn kerran päivässä, helteellä ja urheillessa joutuu käymään useamminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota minut suihkuun mukaan. Voin tulla kaksi kertaa päivässä.

Vierailija
24/26 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennätättekö te, suihkun suurkuluttajat, muuta tehdäkään päivän mitaan kuin 2-3 x riisua, suihkutella, kuivatella pukea ja pestä pyykkiä?

Vierailija
25/26 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä 2krt viikossa.

Joskus saatan käydä kolmekin kertaa, ja joskus vaan kerran.

Riippuu vähän vuodenajasta ja siitä, mitä elämässä tapahtuu.

Sehän on ihan yksilöllistä kuinka usein siellä suihkussa tarvitsee käydä?

Lapseni isä kävi kaksi kertaa päivässä, koska oli kova hikoilemaan ja urheili paljon.

Hän oli siellä suihkussa ehkä muutaman minuutin kerrallaan, eli nopea juttu.

Seksin jälkeenkin meni yleensä suihkuun, eli saattoi käydä vaikka kolme-neljäkin kertaa päivässä välillä suihkussa.

Vierailija
26/26 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennätättekö te, suihkun suurkuluttajat, muuta tehdäkään päivän mitaan kuin 2-3 x riisua, suihkutella, kuivatella pukea ja pestä pyykkiä?

Ehdin tehdä paljonkin asioita. Vaatteitakaan ei tarvitse pestä kovin usein, kun ne pukee puhtaalle iholle. Itse suihkutteluun menee vaan muutama minuutti.

Ap