Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiusväreistä tietävät! Kumpi näistä hiusväreistä on tummempi?

Vierailija
05.09.2021 |

1. LOREAL casting creme gloss sävy 834 https://res.cloudinary.com/tokmanni/image/upload/c_pad,b_white,f_auto,h…

vai 2. LOREAL excellence cream 743 https://img.karkkainen.com/images/e_trim/f_auto,q_auto/v1/tuotekuvat/54…

Kumpihan näistå on sävyltään tummempi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

743. Toi ensimmäinen numero kertoo tummuusasteen (1= musta ja 12= extra kirkkaanvaalea)

Vierailija
2/5 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös excellence ole kestoväri ja casting kevytväri? Jo tuossa tulee aika iso ero värin lopputulokseen kun toinen alkaa haalistua aika heti. Värikartan mukaan castingin väri on vaaleampi, mutta riippuu vähän miten pohjasävyt ja ylisävyt nyt sitten suhteutuu toisiinsa ja ne käyttäytyvät jokaisen hiuksissa eri tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös excellence ole kestoväri ja casting kevytväri? Jo tuossa tulee aika iso ero värin lopputulokseen kun toinen alkaa haalistua aika heti. Värikartan mukaan castingin väri on vaaleampi, mutta riippuu vähän miten pohjasävyt ja ylisävyt nyt sitten suhteutuu toisiinsa ja ne käyttäytyvät jokaisen hiuksissa eri tavalla.

Tarkoitatko kysymykselläsi sitä, ettei kevytväri ole hiusväri?

Vierailija
4/5 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pienempi numero, sitä tummempi. Mitä isompi numero, sitä vaaleampi.

Olen itse käyttänyt tuota Loreal Excellencen 7.43 ja lopputulos oli ihan eri kuin paketin kuvassa. Juuret (joissa terveempää hiusta) värjäytyi todella tummaksi kuparinpunaiseksi ja latvat (joissa kuivempaa hiusta) jäivät vaaleiksi eikä juuri ollenkaan kuparisiksi. Jostain syystä ei toiminut minulla vaikka pidän paketin kuvassa olevasta sävystä.

Vierailija
5/5 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikutri kirjoitti:

Mitä pienempi numero, sitä tummempi. Mitä isompi numero, sitä vaaleampi.

Olen itse käyttänyt tuota Loreal Excellencen 7.43 ja lopputulos oli ihan eri kuin paketin kuvassa. Juuret (joissa terveempää hiusta) värjäytyi todella tummaksi kuparinpunaiseksi ja latvat (joissa kuivempaa hiusta) jäivät vaaleiksi eikä juuri ollenkaan kuparisiksi. Jostain syystä ei toiminut minulla vaikka pidän paketin kuvassa olevasta sävystä.

Oma neitsythius juuressa värjäytyy usein eri tavalla kuin jo käsitellyt latvat, jonka oletkin saanut huomata.

Paljon käsitellyissä hiuksissa matalamman hapetteen kevytvärit tai suoravärit voivat pysyä kestovärejä paremmin.