Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita "yksinäisiä" jotka ei ole päässeet koskaan mihinkään ryhmään mukaan.

Vierailija
05.09.2021 |

Tuntuu että jokaisessa ryhmässä missä oon ollut niin joudun ns syrjityksi tai ohjailluksi. En osaa selittää paremmin. Provosoidaan tai eristetään. Tätä jatkunut koko elämän. En tiedä miksi? Oonko niin vastenmielinen muiden mielestä. Tää käynyt myös ulkomaalaisissa face ryhmissä. Tai ehkä oon vaan liian herkkä tähän maailmaan. Mielipidettäni ei oteta todesta tai juuri provosoidaan muuttamaan mieleni.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan tuttua. Minua ei syrjitä eikä eristetä, mutta minua vain ei huomata ollenkaan. Olen päätynyt siihen tulokseen, että olen vain niin epäkiinnostava ihminen. Edes poissaoloani ei välttämättä huomata, ja jos joku sattuukin huomaamaan, sitä ei muisteta kauan.

Koulussa minulla oli aina yksi tai kaksi kaveria kerrallaan, mutta en kuulunut heidän siviilielämäänsä. Opiskeluaikoina oli sama juttu, ja pariuduttuaan kaverit siirtyivät perhetuttujen maailmaan eli seurustelemaan muiden pariskuntien kanssa. Nyt yli viisikymppisenä en kuulu mihinkään fyysiseen ihmisryhmään. Joihinkin FB:n harrastusryhmiin kuulun, mutta en ole aikoihin kirjoittanut niihin mitään, kun on niin noloa olla se tyyppi, jonka tylsät jutut eivät kerää edes säälikommentteja. :D

Työelämä on eri juttu, mutta siviilissä olen ihan toivoton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla